Ik heb een glutenallergiequote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:36 schreef zeer het volgende:
[..]
ik stop oud brood gwn even in de oven dan is het weer vers mja
ik hou niet van misgunners zonder redenenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:34 schreef zeer het volgende:
[..]
zijn dezelfde mensen die én geen abo hebben maar wél een adblocker
nee joh gekkiequote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan log je toch voorgoed uit om ze op te vrolijken?
en mét reden?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik hou niet van misgunners zonder redenen
is lekker ja... gerookte zalm en roomkaas en dan oprollen en in plakken snijden en bakken is ook goedquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga vanavond als snack nog bladerdeeghapjes maken met prei en kaas.
nee, hans is van mijquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh echt deel eens met mij![]()
hoef alleen maar die ene gozer
Goed idee wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb het idee dat je me op een nette manier afwijst
hzaw is zelf niet eens veganistisch tochquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.
Anders zou hzaw ook wel mijn reet likken ipv de hele tijd haten en zuur doen.
ligt aan de reden, maar dan snap ik het vaak wel enigszins en soms niet maar dat doet er dan nietquote:
Ik ben geen vegan maar vannacht heeft hij mijn reet nog gelikt hoor haha.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.
Anders zou hzaw ook wel mijn reet likken ipv de hele tijd haten en zuur doen.
Oh dat dacht ik.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:39 schreef zeer het volgende:
[..]
hzaw is zelf niet eens veganistisch toch
Tegen mensen die meervoudig gehandicapt zijn doe ik soms wel netjes.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik vind netjes niets voor jou eigenlijk
Echt he wat moet je dan met al die ruimte.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Moet nog even wennen aan het idee geen worst meer in mijn mond te nemen
tegen aber doe je best bot andersquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tegen mensen die meervoudig gehandicapt zijn doe ik soms wel netjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |