neenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:26 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
You're welcome.
Geven jullie standaard fooi aan pizzabezorgers?
Snap wel dat dat het idee is, maar snap niet waaromquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:27 schreef zeer het volgende:
[..]
er is een groep users die dat bewust doet om fok te slopen
zijn dezelfde mensen die én geen abo hebben maar wél een adblockerquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:33 schreef Crack_ het volgende:
Snap wel dat dat het idee is, maar snap niet waaromwaarom je daar zelfs je best voor zou doen
Kneus zoek vriendenquote:
Ja sorry maar die advertenties van je kutsjaaltjes elke keer als ik de SC opende ging vervelen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:34 schreef zeer het volgende:
[..]
zijn dezelfde mensen die én geen abo hebben maar wél een adblocker
jaquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wil jij mijn vriend worden dan?
ik zalm in bladerdeeg met roomkaas, bieslook en bladspinaziequote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:35 schreef Chai het volgende:
Vnv gegrilde groenten uit de oven, krieltjes en vegetarische groenteballetjes eten.Nu al zin in.
Hee dat ben ik.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:34 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee als iemand op FOK! zit en jij zelf ook dan kijken mensen daar op neer.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wil jij mijn vriend worden dan?
Inderdaadquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:33 schreef zeer het volgende:
[..]
oh wow alsof jij niet iemands afgewerkte boterham bent
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:34 schreef zeer het volgende:
[..]
Ga vanavond als snack nog bladerdeeghapjes maken met prei en kaas.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik zalm in bladerdeeg met roomkaas, bieslook en bladspinazie
mensen zullen het ontroostbaar zijn als ik onthul nooit zo'n sjaal gehad hebquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja sorry maar die advertenties van je kutsjaaltjes elke keer als ik de SC opende ging vervelen.
maar dan doen we toch rollenspelquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee als iemand op FOK! zit en jij zelf ook dan kijken mensen daar op neer.
Daar ben ik te saai voor.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar dan doen we toch rollenspel
Ben jij nou ook al veganquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:35 schreef Chai het volgende:
Vnv gegrilde groenten uit de oven, krieltjes en vegetarische groenteballetjes eten.Nu al zin in.
Dan log je toch voorgoed uit om ze op te vrolijken?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:36 schreef zeer het volgende:
[..]
mensen zullen het ontroostbaar zijn als ik onthul nooit zo'n sjaal gehad heb
neequote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:36 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Gaat dan wel om mensen die je irl ook kent neem ik aan?
Ik heb een glutenallergiequote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:36 schreef zeer het volgende:
[..]
ik stop oud brood gwn even in de oven dan is het weer vers mja
ik hou niet van misgunners zonder redenenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:34 schreef zeer het volgende:
[..]
nee joh gekkiequote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan log je toch voorgoed uit om ze op te vrolijken?
en mét reden?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik hou niet van misgunners zonder redenen
is lekker ja... gerookte zalm en roomkaas en dan oprollen en in plakken snijden en bakken is ook goedquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga vanavond als snack nog bladerdeeghapjes maken met prei en kaas.
nee, hans is van mijquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh echt deel eens met mij![]()
hoef alleen maar die ene gozer
Goed idee wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb het idee dat je me op een nette manier afwijst
hzaw is zelf niet eens veganistisch tochquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.
Anders zou hzaw ook wel mijn reet likken ipv de hele tijd haten en zuur doen.
ligt aan de reden, maar dan snap ik het vaak wel enigszins en soms niet maar dat doet er dan nietquote:
Ik ben geen vegan maar vannacht heeft hij mijn reet nog gelikt hoor haha.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.
Anders zou hzaw ook wel mijn reet likken ipv de hele tijd haten en zuur doen.
Oh dat dacht ik.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:39 schreef zeer het volgende:
[..]
hzaw is zelf niet eens veganistisch toch
Tegen mensen die meervoudig gehandicapt zijn doe ik soms wel netjes.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik vind netjes niets voor jou eigenlijk
Echt he wat moet je dan met al die ruimte.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Moet nog even wennen aan het idee geen worst meer in mijn mond te nemen
tegen aber doe je best bot andersquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tegen mensen die meervoudig gehandicapt zijn doe ik soms wel netjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |