Dat is een beter antwoord, shit boeit me wel namelijk. Thanksquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:21 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Werk zelf in de horeca. Geloof me, niemand geeft een fuck.
als ik nu iets via groupon wou kopen zou ik bewust een ander venster openen en handmatig er naar toe gaan zodat fok geen inkomsten zou krijgenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:23 schreef Crack_ het volgende:
Aiii verlopen groupons, zo fucking jammer
jesus echt een mongool dezequote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik durf niet man vind beetje eng
De AIVD houdt jou nu ook in de gatenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik durf niet man vind beetje eng
oh, waarom?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:24 schreef zeer het volgende:
[..]
als ik nu iets via groupon wou kopen zou ik bewust een ander venster openen en handmatig er naar toe gaan zodat fok geen inkomsten zou krijgen
You're welcome.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is een beter antwoord, shit boeit me wel namelijk. Thanks
edit: maar was al opgelost want doggybag vind ik echt goed idee
Als ik bij de AIVD zou werken zou ik je oppakken, uitzetten naar de Azoren en jezelf brengen en blijven.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:25 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
De AIVD houdt jou nu ook in de gaten
Nee laat mijn pizza's altijd door anderen bestellenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:26 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
You're welcome.
Geven jullie standaard fooi aan pizzabezorgers?
Solliciteer nuquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:26 schreef zeer het volgende:
[..]
Als ik bij de AIVD zou werken zou ik je oppakken, uitzetten naar de Azoren en jezelf brengen en blijven.
welnee, ik gil dat gewoon af en toe omdat dima dat vaak roeptquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:28 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Op Telegram? Waarom zit iedereen hier daar opeens op?
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jesus echt een mongool deze
ik verwijder het weer
app me ffquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
welnee, ik gil dat gewoon af en toe omdat dima dat vaak roept
Nu je 't zegt. Hij riep dat laatste ook al inderdaad maar dan over Facebook.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
welnee, ik gil dat gewoon af en toe omdat dima dat vaak roept
oh wow alsof jij niet iemands afgewerkte boterham bentquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:31 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh oke nvm dan hoef de afgewerkte boterhammen van crip niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |