echt he doe normaalquote:
Pizza Hut is abnormaal duur hier. Bestelde daar een pizza van meer dan twintig euro en verwachtte een megapizza maar had dat ding in een paar happen op.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
[ afbeelding ]
https://www.reddit.com/r/(...)j4bauwoa&sh=d6cc7c31
hebben mensen die een ijsje eten met warm weer evenveel kans om te verdrinken dan mensen die dat niet doen en hoe zit dat met koud weer?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet of ik hier nu op moet reageren helpik reageer gewoon zoals altijd; ja hoor
Oke beterquote:
Ja als je een ijsje beet hebt zwem je heel beroerd hequote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:16 schreef zeer het volgende:
[..]
hebben mensen die een ijsje eten met warm weer evenveel kans om te verdrinken dan mensen die dat niet doen en hoe zit dat met koud weer?
Boeien, zij zijn er voor jouw plezier en niet andersom.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:09 schreef Crack_ het volgende:
Eten jullie pizzakorsten op in restaurant? Ik niet want de hele pizza kan ik al niet op en vind dan zonde om die korsten deel van mn maag te laten vullen maar vind het er wel beetje aso uitzien
daarom vond dat het snel als een schijnverband werd afgedaanquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja als je een ijsje beet hebt zwem je heel beroerd he
Diepvriespizza.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bestel nooit iets wat ik niet op kan
Eerste vraag: jaquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:16 schreef zeer het volgende:
[..]
hebben mensen die een ijsje eten met warm weer evenveel kans om te verdrinken dan mensen die dat niet doen en hoe zit dat met koud weer?
Ja ik ook, ik kan echt niet fatsoenlijk zwemmen terwijl ik mijn cornetto droog probeer te houdenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:17 schreef zeer het volgende:
[..]
daarom vond dat het snel als een schijnverband werd afgedaan
en wat als ik minder plezier heb als ik het idee heb asociaal te zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:17 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Boeien, zij zijn er voor jouw plezier en niet andersom.
hahahaquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:17 schreef zeer het volgende:
[..]
daarom vond dat het snel als een schijnverband werd afgedaan
ok thnxquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eerste vraag: ja
Tweede vraag: dan sterven minder mensen want koud weer
Volgens mij was dit ook geen echt onderzoek hoor, maar meer om confounding uit te leggen op school. Die met dat lampje was wel echt
bij instellingen linksboven en dan gebruiksersnaamquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik moest gewoon mn voornaam en telefoonnummer invoeren ;s
Werk zelf in de horeca. Geloof me, niemand geeft een fuck.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en wat als ik minder plezier heb als ik het idee heb asociaal te zijn
dimachaerus heet ikquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
bij instellingen linksboven en dan gebruiksersnaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |