neenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:26 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
You're welcome.
Geven jullie standaard fooi aan pizzabezorgers?
Snap wel dat dat het idee is, maar snap niet waaromquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:27 schreef zeer het volgende:
[..]
er is een groep users die dat bewust doet om fok te slopen
zijn dezelfde mensen die én geen abo hebben maar wél een adblockerquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:33 schreef Crack_ het volgende:
Snap wel dat dat het idee is, maar snap niet waaromwaarom je daar zelfs je best voor zou doen
Kneus zoek vriendenquote:
Ja sorry maar die advertenties van je kutsjaaltjes elke keer als ik de SC opende ging vervelen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:34 schreef zeer het volgende:
[..]
zijn dezelfde mensen die én geen abo hebben maar wél een adblocker
jaquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wil jij mijn vriend worden dan?
ik zalm in bladerdeeg met roomkaas, bieslook en bladspinaziequote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:35 schreef Chai het volgende:
Vnv gegrilde groenten uit de oven, krieltjes en vegetarische groenteballetjes eten.Nu al zin in.
Hee dat ben ik.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:34 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee als iemand op FOK! zit en jij zelf ook dan kijken mensen daar op neer.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wil jij mijn vriend worden dan?
Inderdaadquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:33 schreef zeer het volgende:
[..]
oh wow alsof jij niet iemands afgewerkte boterham bent
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:34 schreef zeer het volgende:
[..]
Ga vanavond als snack nog bladerdeeghapjes maken met prei en kaas.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik zalm in bladerdeeg met roomkaas, bieslook en bladspinazie
mensen zullen het ontroostbaar zijn als ik onthul nooit zo'n sjaal gehad hebquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja sorry maar die advertenties van je kutsjaaltjes elke keer als ik de SC opende ging vervelen.
maar dan doen we toch rollenspelquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee als iemand op FOK! zit en jij zelf ook dan kijken mensen daar op neer.
Daar ben ik te saai voor.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar dan doen we toch rollenspel
Ben jij nou ook al veganquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:35 schreef Chai het volgende:
Vnv gegrilde groenten uit de oven, krieltjes en vegetarische groenteballetjes eten.Nu al zin in.
Dan log je toch voorgoed uit om ze op te vrolijken?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:36 schreef zeer het volgende:
[..]
mensen zullen het ontroostbaar zijn als ik onthul nooit zo'n sjaal gehad heb
neequote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:36 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Gaat dan wel om mensen die je irl ook kent neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |