Ik heb er meteen eentje besteldquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Iedereen zit gewoon dragon dildo filmpjes te kiekn
Pimp my dragon dildoquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was dus inderdaad op die siteje kan hem helemaal customizen
![]()
Teun: Papa wat is dat voor een gek beeldje?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
man man... vermaak me dol
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Teun: Papa wat is dat voor een gek beeldje?
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:29 schreef Oberkullie het volgende:
'Op Bali ontsnapte crimineel in Amsterdam'
http://www.parool.nl/amst(...)-amsterdam~a4502559/
Wow ik durf niet meer naar buiten
snap ik, klote voor je, hoe moet je nu aan inkomsten komenquote:Shaun zou via sociale media hebben aangegeven dat hij zich nu onder meer in nachtclubs in Amsterdam ophoudt.
Ik snap hem.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
snap ik, klote voor je, hoe moet je nu aan inkomsten komen
Donaties en pizza's laten bezorgenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
snap ik, klote voor je, hoe moet je nu aan inkomsten komen
Jammer dat je nooit eens leuk in de omgang bent.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb je dat grote hoofd toch niet voor niets
dat hoor ik vakerquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jammer dat je nooit eens leuk in de omgang bent.
Assad had er wel raad mee geweten.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)gratie-in-syrie.html
Ipv dat ze die tyfus varkens een kogel door de kop jagen worden ze vrij gelaten
heb voor 1.134 dollar spulletjes in mijn mandjequote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:37 schreef Azpilicueta het volgende:
Je hebt ook gewoon dragon pussy's enzo
Woahhh hele wereld gaat voor mijn open. Altijd al Blue Eyes White Dragon willen neuken
kom ik je vanavond instoppen, ok?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik deel die mening hoor. Je bent als een vader die ik nooit gehad heb
terecht ook. Dit soort moeten ze uitroeien.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Assad had er wel raad mee geweten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |