Weet dat je aan mij altijd een luisterend oor hebtquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:14 schreef Crack_ het volgende:
Hehe, ik zeg soms best vaak tegen mensen 'ok je hoeft niet echt te luisteren ik wil gewoon vertellen'
lul niet, kloppende erectie bedoel je eerderquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Weet dat je aan mij altijd een luisterend oor hebt
maar ik zeg toch nergens van nietquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja maar ik zeg dat het wel bestaat
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar ik zeg toch nergens van nietik zeg heel duidelijk hoe ik dat zie/wil zien
maar dat hoeft dus nog geen eensquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Weet dat je aan mij altijd een luisterend oor hebt
maakte ik me maar dik pffquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]maak je niet zo dik chick
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik denk dat azpi wel een poging wil doen
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik denk dat azpi wel een poging wil doen
ben je te mager dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga voor het eerst in mn leven naar een diëtist, ZO GEEN ZIN
Geen beha dragen kan tegenwoordig ook niet meerquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke zwembad weet ik niet hoe normaal dat is maar heb wel t idee dat topless nu steeds meer not done is
paar milliliter, maar zet aan als een mallequote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb daar wel een wondermiddeltje voor inderdaad
ja je wordt ook een dagje ouder hequote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen beha dragen kan tegenwoordig ook niet meer
Kan welquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:24 schreef Chai het volgende:
[..]
lolquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja je wordt ook een dagje ouder he
Haha je bent dikquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In wie nietquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
TARDIS. heeft nog wel interesse in je hoor
gewoon volle melk havermout en banaantje in de mixerquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Joh die naait nog een vuilniszak met een veeg lippenstiftquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
TARDIS. heeft nog wel interesse in je hoor
met zn maand lang geen pmoquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Joh die naait nog een vuilniszak met een veeg lippenstift
ja en jaquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben je te mager dan?
En je studeert zelf toch zoiets?
die opmerkingenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Succes iig, je moet wel goed voor jezelf zorgen hequote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja en ja
En dat vind ik zelf ook wel heel lastig.. ik ben zelf gewoon gekwalificeerd diëtist en ik vind het ook wel heel kut en moeilijk om dan zelf naar een diëtist te moeten gaanmaarja, jezelf is wel even wat anders
[..]
die opmerkingensnap dat probleem niet echt, of moet echt afleiden
thanksquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Succes. Hopelijk kun je er straks wat mee.
Uiteindelijk komt het toch altijd op hetzelfde neer. Of je moet meer eten of eten met hogere calorie dichtheid.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:27 schreef Myrr het volgende:
Succes bij diëtist Crack ben benieuwd wat voor andere manier ze kan aanbrengen.
srs?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:29 schreef Dimachaerus het volgende:
heb nog nooit een meisje geen bh zien dragen
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:27 schreef Myrr het volgende:
Succes bij diëtist Crack ben benieuwd wat voor andere manier ze kan aanbrengen.
Thanksuquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Succes iig, je moet wel goed voor jezelf zorgen he
neenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gewoon volle melk havermout en banaantje in de mixer
kom je zo aan
Herkenbaar met azpi juniorquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
'Heb je het warm?'
'Heb je het koud?'
Hi ha ho
Daar heb ik geen zin in
Nee, niet echtquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:29 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het toch altijd op hetzelfde neer. Of je moet meer eten of eten met hogere calorie dichtheid.
Ieder zn meukquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Joh die naait nog een vuilniszak met een veeg lippenstift
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
met zn maand lang geen pmo
zieke vent
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is te grappig om te laten
kan je beter bij een psycholoog terecht tochquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, niet echt
Of wil je zeggen dat je hoofd niks met eten te maken heeft
Ja, beter is beidenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kan je beter bij een psycholoog terecht toch
nee dat niet, maar god...quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij denkt dat Dima al eens een bh eraf heeft mogen halen bij een meisje?
jij bent echt zo'n triggermannetje gewoon, maar wel liefquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij hebt echt van die triggers...
Moet me vaak echt inhouden
Het is gewoon een trollquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee dat niet, maar god...
Ik mag mensen graag op de kast jagen ja, en ik ben meer een echte galbakquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jij bent echt zo'n triggermannetje gewoon, maar wel liefinhouden dus he
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:34 schreef Dimachaerus het volgende:
zieke perverselingen zijn jullie gewoon ongegeneerd naar tieten kijken
Wellicht voor jezelf, maar om aan te komen moet je toch meer eten dan je lichaam verbruikt aan energie. En er zijn daarbij een heleboel variabelen, maar om dat helder te krijgen moet je je voedsel gaan wegen zodat je exact weet hoeveel je eet.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, niet echt
Of wil je zeggen dat je hoofd niks met eten te maken heeft
niet kijkenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:34 schreef Dimachaerus het volgende:
anders valt zoiets je echt niet op hoor![]()
sowquote:
Dat zie je toch aan hoe ze deinen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik kijk naar kontjesquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:34 schreef Dimachaerus het volgende:
wel goed idee om iemand die met voeding struggled online onzeker te makenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poll: Hoe dik is Crack_?
• Dik
• Smerigdik
• Walgelijkdik
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dit weet echt iedereen, als je hoofd niet meetelt hoezo zijn er dan mensen die overgewicht of ondergewicht hebbenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wellicht voor jezelf, maar om aan te komen moet je toch meer eten dan je lichaam verbruikt aan energie. En er zijn daarbij een heleboel variabelen, maar om dat helder te krijgen moet je je voedsel gaan wegen zodat je exact weet hoeveel je eet.
Als je dan je progressie volgt dan kom je vanzelf uit op een bepaald aantal kcal dat je moet eten om af te willen vallen of aan te komen.
Misschien kan ze een praatgroep beginnen met Braddie.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wel goed idee om iemand die met voeding struggled online onzeker te maken
Geefnie, vroeger was ik echt dik kom daar gewoon nie van afquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wel goed idee om iemand die met voeding struggled online onzeker te maken
Ik denk dat ze zo de oren van dat arme jong klept dat hij van ellende vergeet te etenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien kan ze een praatgroep beginnen met Braddie.
hahahaquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zo de oren van dat arme jong klept dat hij van ellende vergeet te eten
Die hebben geen wilskracht, duh.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit weet echt iedereen, als je hoofd niet meetelt hoezo zijn er dan mensen die overgewicht of ondergewicht hebben
Win win denk ikquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zo de oren van dat arme jong klept dat hij van ellende vergeet te eten
Ik ben niet bekend met de werkwijze van een dietïste maar ik denk dat je in jouw geval meer succes hebt bij psycholoog dan bij een dietïste.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit weet echt iedereen, als je hoofd niet meetelt hoezo zijn er dan mensen die overgewicht of ondergewicht hebben
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met de werkwijze van een dietïste maar ik denk dat je in jouw geval meer succes hebt bij psycholoog dan bij een dietïste.
nee maar bij een psycholoog werkt dat wel zoquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Krijg je ineens wel wilskracht als je binnenstapt bij een dietïste? (=
Is niet lief bedoeld. Ik vind het eerder opmerkelijk dat je kiest om naar een dietïste te gaan terwijl je al weet wat de grondslag is van jouw probleem omtrent eten.quote:
Noem je mij nou een leek? Weet waar je huis woont vrindquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Altijd wel mooi dat leken oplossingen weten voor problemen waar iemand echt mee vecht, bij mij is dat ook altijd, de simpelste oplossingen voor een ziekte die niet te genezen is door mensen die ervoor geleerd hebben...
Ja mooi hequote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Altijd wel mooi dat leken oplossingen weten voor problemen waar iemand echt mee vecht, bij mij is dat ook altijd, de simpelste oplossingen voor een ziekte die niet te genezen is door mensen die ervoor geleerd hebben...
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is niet lief bedoeld. Ik vind het eerder opmerkelijk dat je kiest om naar een dietïste te gaan terwijl je al weet wat de grondslag is van jouw probleem omtrent eten.
hoe ziet jouw zaterdag er uit vriend?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is niet lief bedoeld. Ik vind het eerder opmerkelijk dat je kiest om naar een dietïste te gaan terwijl je al weet wat de grondslag is van jouw probleem omtrent eten.
Oh gezellig, chouffe staat koudquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Noem je mij nou een leek? Weet waar je huis woont vrind
Ik laat mij verrassenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoe ziet jouw zaterdag er uit vriend?
Vriend, vaatwasser?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:50 schreef NoelGallagher het volgende:
ruimen jullie altijd de vaatwasser uit of pak je er gewoon uit wat je nodig hebt?
dat hebk nie, maarrrr bij ouders ging ik gewoon helemaal uitladenquote:
hmquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat hebk nie, maarrrr bij ouders ging ik gewoon helemaal uitladen
voor je het weet motoragent achter boef aan allesquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ga wel zo boodschappen doen. Je weet maar nooit wat er kan gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |