ga je je benen ontharen?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:35 schreef Dimachaerus het volgende:
wie hier heeft ervaring met definitief ontharen
is dat ook echt definitief
Mijn donssnor is weggelaserd, maar geen idee hoe het zit met mannenhaar.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Ja wch heeft het een keer op zijn hoofd gebruiktquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik wist dat ik op je kon rekenenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja wvh heeft het een keer op zijn hoofd gebruikt
was je bij kinderzwemmen vanochtendquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:37 schreef Murdera het volgende:
Zo, de eerste keer dat ik titties spot bij het zwembad die niet bij een vrouw van 40+ horen.
haha, hamster dacht ik ook altijd is niks aan maar vind die beestjes echt geweldigquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met hamsters en cavia's. Zo'n hok is ook nog eens tyfus lelijk.
en er was iemand topless?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
het is hier 18+ dus er zijn geen kinderen aanwezig.
Weet ik maar dat doe ik onder de noemer lui, niet bitchyquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze doen echt super moeilijk met paren
Ze hadden al lang uit moeten sterven
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snap nooit wat mensen met vissen moeten maar heb nu ook zin om naar een aquarium met visjes te staren
[..]
hoeft niet maar leek me fijn
oke zwembad weet ik niet hoe normaal dat is maar heb wel t idee dat topless nu steeds meer not done isquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:37 schreef Murdera het volgende:
Zo, de eerste keer dat ik titties spot bij het zwembad die niet bij een vrouw van 40+ horen.
Denk dat m'n katten er ook zo over denken.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, hamster dacht ik ook altijd is niks aan maar vind die beestjes echt geweldighok wel lelijk inderdaad.
daar heeft powned nog een stuk over gemaaktquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke zwembad weet ik niet hoe normaal dat is maar heb wel t idee dat topless nu steeds meer not done is
en je kindje wellichtquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Denk dat m'n katten er ook zo over denken.
oh, en wat was hun conclusiequote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
daar heeft powned nog een stuk over gemaakt
ik zou het niet goed weten, orthodox christelijk land natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke zwembad weet ik niet hoe normaal dat is maar heb wel t idee dat topless nu steeds meer not done is
https://www.youtube.com/watch?v=YMOpeuTTefI[quote]quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snap nooit wat mensen met vissen moeten maar heb nu ook zin om naar een aquarium met visjes te staren
[..]
hoeft niet maar leek me fijn
Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2384330/5/25#p171912480]zaterdag 24 juni 2017 13:36[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/431178]McGrath[/url] het volgende:
Daarom hebben wij schorpioenen, doet ie maar 1 keerquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en je kindje wellicht![]()
zo'n flimpje van ouders die hamstertje kopen voor kinderen en laten dat beestje blij zien, kind gaat er binnen paar sec gewoon met voet bovenop staan
![]()
![]()
oh op het strandquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
er zijn er meerderen, maar dit zijn de eerste die aangenaam zijn
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:40 schreef Crack_ het volgende:
Ohja Mur is op vakantie, denk al wat doet die idioot
ga je voor de sissy lifestyle?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
nee wil mn borst buik schaamhaar ballen en dat stukje boven mn bilnaad ontharen
Er kwam een snottebel uit m'n neus van het lachen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en je kindje wellicht![]()
zo'n flimpje van ouders die hamstertje kopen voor kinderen en laten dat beestje blij zien, kind gaat er binnen paar sec gewoon met voet bovenop staan
![]()
![]()
zag laatst insta van een meisje die gewoon see through shirt aanhad en pleisters op dr tepelsquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar op een beetje festival lopen bitches in gehaakte bh's.
heel slimquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Daarom hebben wij schorpioenen, doet ie maar 1 keer
ahh, ja dat is wel vervelendquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Laatste dag, morgen weer terug![]()
En dan maandag gelijk weer werken![]()
hou niet van pownedquote:
zelfs hier, naast het zwembad liggen maar omdat je hip wil zijn niet kunnen zwemmenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar op een beetje festival lopen bitches in gehaakte bh's.
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Er kwam een snottebel uit m'n neus van het lachen.
Hij plaatst soms zijn kont boven de katten als die op de grond liggen en wil dan gaan zitten.
Ahw wat heerlijkquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ze zijn allemaal dol op elkaar. Komen echt naar hem toe om te koelen en rollebollen.
watdan?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:46 schreef Crack_ het volgende:
Schieten ze hier fucking f16's in de lucht ofzo doe normaaaaaaaal
wij hebben hier ook zo'n beest (twee, maar n is echt zijn vriend)quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ze zijn allemaal dol op elkaar. Komen echt naar hem toe om te koelen en rollebollen.
Zou het mooiste zijn als je gewoon kon doen wat je wil en niet wordt gedwongen door heersende normen en waardenquote:
Oh Godquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wij hebben hier ook zo'n beest (twee, maar n is echt zijn vriend)
beest zit op hem te wachten als hij naar school is, altijd bij hem
veteranendag, soms komt er shit voorbij dat klinkt zo hard en vlugquote:
Oh nice, hoor in mijn omgeving enkel verhalen van mensen die katten dumpen zodra het kindje er is. So sadquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh God
Hebben ze voor hem gehaald toen ik zwanger was. Leuk en leerzaam om twee kattenvrinden te hebben. Tot je 14e ofzo. Daarna leren accepteren dat dingen dood gaan ej geen nieuwe krijgt.
F16s zijn wel erg hitsigmakende machines ofzo. Of misschien de personen die erin zitten. Of wat ze aan hebben. Of een combi van dat.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
veteranendag, soms komt er shit voorbij dat klinkt zo hard en vlug
wij hebben altijd katten gehadquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh God
Hebben ze voor hem gehaald toen ik zwanger was. Leuk en leerzaam om twee kattenvrinden te hebben. Tot je 14e ofzo. Daarna leren accepteren dat dingen dood gaan ej geen nieuwe krijgt.
Ja. Heb toen ik hoogzwanger was twee verhuisdozen gevonden waar dus katten in zaten (wel in een draagmand).quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh nice, hoor in mijn omgeving enkel verhalen van mensen die katten dumpen zodra het kindje er is. So sad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |