Dat laatste is alleen omdat je ze nooit te pakken krijgt en degenen die je uiteindelijk niet meer kunt vinden maar gewoon mee wegschept met het grind.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:30 schreef Crack_ het volgende:
kleine paarden zijn bitcheskleine honden zijn bitches
maar kleine vissen zijn het ergst van allemaal
Lekker alle hoeken van het huis laten zienquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Omdat je ze makkelijker door het huis kunt schoppen
ik wilde er ooit eentje vangen en dat ging maar nietquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat hebben kleine vissen jou ooit misdaan? Ik ben wel eens gebeten door een snoek, dat is geen klein visje
die zijn gewoon lui, toch niet bitchy?!quote:
gaat dit over vissen?!quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat laatste is alleen omdat je ze nooit te pakken krijgt en degenen die je uiteindelijk niet meer kunt vinden maar gewoon mee wegschept met het grind.
beest hapte gewoon naar de wormquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wilde er ooit eentje vangen en dat ging maar niet![]()
gebeten door een snoek?vond ie jou ook een lekker visje
Ja, ik ben een heel lekker visjequote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
die zijn gewoon lui, toch niet bitchy?!
was gewoon in mijn hand nadat ie van het haakje viel en ik hem wilde pakkenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
beest hapte gewoon naar de worm
ohja dat kan ookquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
beest hapte gewoon naar de worm
geniet er vanquote:
ik geloof ditquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
was gewoon in mijn hand nadat ie van het haakje viel en ik hem wilde pakken
ook bitchyquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
die zijn gewoon lui, toch niet bitchy?!
Snap nooit wat mensen met vissen moeten maar heb nu ook zin om naar een aquarium met visjes te starenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hele inemieme kleine zwarte visjes en zwart grind.
hoeft niet maar leek me fijnquote:
troetelbeertjesquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:34 schreef Myrr het volgende:
Ken geen een beersoort die nou echt aardig is.
Dat heb ik dus met hamsters en cavia's. Zo'n hok is ook nog eens tyfus lelijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snap nooit wat mensen met vissen moeten maar heb nu ook zin om naar een aquarium met visjes te staren
[..]
hoeft niet maar leek me fijn
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:35 schreef Dimachaerus het volgende:
wie hier heeft ervaring met definitief ontharen
is dat ook echt definitief
Hjb heb een zachtroze hok zo cutequote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met hamsters en cavia's. Zo'n hok is ook nog eens tyfus lelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |