ga je je benen ontharen?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:35 schreef Dimachaerus het volgende:
wie hier heeft ervaring met definitief ontharen
is dat ook echt definitief
Mijn donssnor is weggelaserd, maar geen idee hoe het zit met mannenhaar.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Ja wch heeft het een keer op zijn hoofd gebruiktquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik wist dat ik op je kon rekenenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja wvh heeft het een keer op zijn hoofd gebruikt
was je bij kinderzwemmen vanochtendquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:37 schreef Murdera het volgende:
Zo, de eerste keer dat ik titties spot bij het zwembad die niet bij een vrouw van 40+ horen.
haha, hamster dacht ik ook altijd is niks aan maar vind die beestjes echt geweldigquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met hamsters en cavia's. Zo'n hok is ook nog eens tyfus lelijk.
en er was iemand topless?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
het is hier 18+ dus er zijn geen kinderen aanwezig.
Weet ik maar dat doe ik onder de noemer lui, niet bitchyquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze doen echt super moeilijk met paren
Ze hadden al lang uit moeten sterven
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snap nooit wat mensen met vissen moeten maar heb nu ook zin om naar een aquarium met visjes te staren
[..]
hoeft niet maar leek me fijn
oke zwembad weet ik niet hoe normaal dat is maar heb wel t idee dat topless nu steeds meer not done isquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:37 schreef Murdera het volgende:
Zo, de eerste keer dat ik titties spot bij het zwembad die niet bij een vrouw van 40+ horen.
Denk dat m'n katten er ook zo over denken.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, hamster dacht ik ook altijd is niks aan maar vind die beestjes echt geweldighok wel lelijk inderdaad.
daar heeft powned nog een stuk over gemaaktquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke zwembad weet ik niet hoe normaal dat is maar heb wel t idee dat topless nu steeds meer not done is
en je kindje wellichtquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Denk dat m'n katten er ook zo over denken.
oh, en wat was hun conclusiequote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
daar heeft powned nog een stuk over gemaakt
ik zou het niet goed weten, orthodox christelijk land natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke zwembad weet ik niet hoe normaal dat is maar heb wel t idee dat topless nu steeds meer not done is
https://www.youtube.com/watch?v=YMOpeuTTefI[quote]quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snap nooit wat mensen met vissen moeten maar heb nu ook zin om naar een aquarium met visjes te staren
[..]
hoeft niet maar leek me fijn
Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2384330/5/25#p171912480]zaterdag 24 juni 2017 13:36[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/431178]McGrath[/url] het volgende:
Daarom hebben wij schorpioenen, doet ie maar 1 keerquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en je kindje wellicht![]()
zo'n flimpje van ouders die hamstertje kopen voor kinderen en laten dat beestje blij zien, kind gaat er binnen paar sec gewoon met voet bovenop staan
![]()
![]()
oh op het strandquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
er zijn er meerderen, maar dit zijn de eerste die aangenaam zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |