nee dat niet, maar god...quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij denkt dat Dima al eens een bh eraf heeft mogen halen bij een meisje?
jij bent echt zo'n triggermannetje gewoon, maar wel liefquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij hebt echt van die triggers...
Moet me vaak echt inhouden
Het is gewoon een trollquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee dat niet, maar god...
Ik mag mensen graag op de kast jagen ja, en ik ben meer een echte galbakquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jij bent echt zo'n triggermannetje gewoon, maar wel liefinhouden dus he
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:34 schreef Dimachaerus het volgende:
zieke perverselingen zijn jullie gewoon ongegeneerd naar tieten kijken
Wellicht voor jezelf, maar om aan te komen moet je toch meer eten dan je lichaam verbruikt aan energie. En er zijn daarbij een heleboel variabelen, maar om dat helder te krijgen moet je je voedsel gaan wegen zodat je exact weet hoeveel je eet.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, niet echt
Of wil je zeggen dat je hoofd niks met eten te maken heeft
niet kijkenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:34 schreef Dimachaerus het volgende:
anders valt zoiets je echt niet op hoor![]()
sowquote:
Dat zie je toch aan hoe ze deinen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik kijk naar kontjesquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:34 schreef Dimachaerus het volgende:
wel goed idee om iemand die met voeding struggled online onzeker te makenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poll: Hoe dik is Crack_?
• Dik
• Smerigdik
• Walgelijkdik
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dit weet echt iedereen, als je hoofd niet meetelt hoezo zijn er dan mensen die overgewicht of ondergewicht hebbenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wellicht voor jezelf, maar om aan te komen moet je toch meer eten dan je lichaam verbruikt aan energie. En er zijn daarbij een heleboel variabelen, maar om dat helder te krijgen moet je je voedsel gaan wegen zodat je exact weet hoeveel je eet.
Als je dan je progressie volgt dan kom je vanzelf uit op een bepaald aantal kcal dat je moet eten om af te willen vallen of aan te komen.
Misschien kan ze een praatgroep beginnen met Braddie.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wel goed idee om iemand die met voeding struggled online onzeker te maken
Geefnie, vroeger was ik echt dik kom daar gewoon nie van afquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wel goed idee om iemand die met voeding struggled online onzeker te maken
Ik denk dat ze zo de oren van dat arme jong klept dat hij van ellende vergeet te etenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien kan ze een praatgroep beginnen met Braddie.
hahahaquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zo de oren van dat arme jong klept dat hij van ellende vergeet te eten
Die hebben geen wilskracht, duh.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit weet echt iedereen, als je hoofd niet meetelt hoezo zijn er dan mensen die overgewicht of ondergewicht hebben
Win win denk ikquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zo de oren van dat arme jong klept dat hij van ellende vergeet te eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |