Ligt er aan, sommige trappen hebben een plat stuk halverwege.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je van de trap af valt.
Ben je snel beneden.
Oké .. maar niet Tristan of Volkert nadoen he ... sommigen kunnen niet omgaan met vrijheid.quote:
zou eerder een adolfje doenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oké .. maar niet Tristan of Volkert nadoen he ... sommigen kunnen niet omgaan met vrijheid.
#burgerleefquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:56 schreef Chai het volgende:
Heb via app van Hema een fotoboek gemaakt van onze vakantiefoto's. Ben benieuwd hoe ze uiteindelijk worden.
Voelde me wel echt een Ria met het prutsen de foto's een beetje mooi te verdelen over de pagina's.
Wil ze niet meer weg?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil bij deze graag alle casual seks voor altijd afzweren.
KUTquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
haha wat is er gebeurd vriendquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
*Hoopt op een grappige anekdote over een opgelopen onschuldige soa*quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
Oh ja.. dan ben je half beneden ...quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ligt er aan, sommige trappen hebben een plat stuk halverwege.
Kom neukenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
Oké, dat is wel toegestaan. Bepaalde bevolkingsgroep in gedachte ?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zou eerder een adolfje doen
Nog nooit een gehadquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
*Hoopt op een grappige anekdote over een opgelopen onschuldige soa*
nee, maak geen onderscheid, dat is niet netjesquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oké, dat is wel toegestaan. Bepaalde bevolkingsgroep in gedachte ?
Kan niet wachten op het verzonnen verhaal hierachterquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
Idd. Vind het zelf leuker en zo kan ik ze ook wat makkelijker aan opa's en oma's laten zien. Foto's van een telefoonschermpje kijken gaat ze toch wat lastig af.quote:
Eerst liep je nog te roepen dat je nog lang geen vriendin moest en nu ineens dit. Onbetrouwbaar, dat ben je.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jawel maar het is mooi geweest. Tijd voor wat wat meer waarde.
hahaquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kan niet wachten op het verzonnen verhaal hierachter
Ik voel je pijnquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ben ook in rouw gedompeld
En altijd een risico als er een foto tussen staat van Mozy met een drakendildo in zijn reet.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd. Vind het zelf leuker en zo kan ik ze ook wat makkelijker aan opa's en oma's laten zien. Foto's van een telefoonschermpje kijken gaat ze toch wat lastig af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |