Een van mijn favorietenquote:Op woensdag 21 juni 2017 09:47 schreef wise het volgende:
[..]
really¿
fucking coole movie;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
scott pilgrim vs the world
met
Mary Elizabeth Winstead![]()
![]()
[ afbeelding ]
hehehequote:Op woensdag 21 juni 2017 09:49 schreef JamesHustle het volgende:
Een van de weinige keren dat ik racisme goedkeur Prez.
het is beide gewoon aids hoor weeniequote:
owh, haha. dunnoquote:Op woensdag 21 juni 2017 09:48 schreef deadprez het volgende:
oh oke
maar ik had het over da plaatje met die wesp
Post dan iets goeds, geen nederhop of hardcore.quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is beide gewoon aids hoor weenie
quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:53 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Post dan iets goeds, geen nederhop of hardcore.
the fuckquote:
die zal 4ebe leuk vindenquote:
ook zin om te schijten maar over 2 minuten vergaderingquote:Op woensdag 21 juni 2017 09:57 schreef Azpilicueta het volgende:
Drukke ochtend achter de rug zeg. Eerst uitgebreid schijten, dan solli gesprek en alle mensen weer uitbetaald. Nu weer tijd voor belangrijkere zaken
aaahwquote:
Altijd te laat komen op vergaderingen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ook zin om te schijten maar over 2 minuten vergadering
quote:
Wat voor bedrijf heb je?quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:57 schreef Azpilicueta het volgende:
Drukke ochtend achter de rug zeg. Eerst uitgebreid schijten, dan solli gesprek en alle mensen weer uitbetaald. Nu weer tijd voor belangrijkere zaken
ja maar niet alle muziek hoeft ergens over te gaanquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:01 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Baas. Muziek die ergens over gaat, in plaats van dat kontengedoe.
De balans is nu te ver doorgeschoten maar goed wat wil je ook met al die kontimplantaten.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar niet alle muziek hoeft ergens over te gaan
quote:
kontimplantaten¿quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:05 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
De balans is nu te ver doorgeschoten maar goed wat wil je ook met al die kontimplantaten.
ik dacht dat je muziek wilde die ergens over gaatquote:
zoals dit klote nrquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar niet alle muziek hoeft ergens over te gaan
Overdag is het daar ongetwijfeld net zo.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:07 schreef Murdera het volgende:
Chersonisos of heraclion, wat zou een leuker stadje zijn? Chersonisos lijkt me vreselijk vanwege oh oh cherso, maar zou het overdag ook zo vreselijk zijn?
ik ga dit niet eens aanklikkenquote:
lijkt me welquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:07 schreef Murdera het volgende:
Chersonisos of heraclion, wat zou een leuker stadje zijn? Chersonisos lijkt me vreselijk vanwege oh oh cherso, maar zou het overdag ook zo vreselijk zijn?
Ik vond chersonisos alles meevallen. En ik ben echt niet zo'n type. Zou nooit op zuipvakantie gaan.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:07 schreef Murdera het volgende:
Ik was daar toen ze die zooi opnamen, wat een hel zeg.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:07 schreef Murdera het volgende:
die tijd daar begint eigenlijk pas over 1,5 maand volgens mij (hoogseisoen?) maar het zal er ook wel op ingericht zijn. Maar chersonisos is een half uurtje, heraclion een uur.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Overdag is het daar ongetwijfeld net zo.
waaromquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Mooi toch als er wat hertjes overspringen
goed, heraclion of knossos it isquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:09 schreef Knal_Erwt het volgende:
[..]
Ik was daar toen ze die zooi opnamen, wat een hel zeg.
Beter gewoon niet doen.
Terwijl jij voor de tram rentquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:00 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Come on, hoopte dat je zou reageren op de bovenste video.
Heraklion schijnt mooi te zijn. Rhodos is ook tof, als je de kans krijgt zou ik daar eens gaan kijken, daar ben ik ooit geweest in een grijs verleden.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:07 schreef Murdera het volgende:
rustig aan noellequote:
Wel even avondje Malia doen, das de engelse variant ligt er vlak naast.quote:
Ligt er aan wat je wilt maar ik had jou überhaupt niet achter een dergerlijke vakantiebestemming gezocht.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
die tijd daar begint eigenlijk pas over 1,5 maand volgens mij (hoogseisoen?) maar het zal er ook wel op ingericht zijn. Maar chersonisos is een half uurtje, heraclion een uur.knossos 1,5 uur geloof ik.
weenie interesseert me vrij weinig welk geslacht men hier heeft eiglkquote:
rhodos is toch een ander eiland? :p ik zit nu op kreta.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heraklion schijnt mooi te zijn. Rhodos is ook tof, als je de kans krijgt zou ik daar eens gaan kijken, daar ben ik ooit geweest in een grijs verleden.
Chersonisos lijkt me inderdaad meer een huuuu-haaaa-drank-stadje.
ben je biseksueel?quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie interesseert me vrij weinig welk geslacht men hier heeft eiglk
hoezoquote:
Bij wat voor bedrijf.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zo succesvol ben ik helaas niet. Ben gewoon loonslaaf
nicequote:
we zitten op kreta, maar het gaat voor een overdag uitje, stadje, cultuur snuiven. Donderdag naar het lepra eiland, en ergens deze dagen naar knossos sowieso nog.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je wilt maar ik had jou überhaupt niet achter een dergerlijke vakantiebestemming gezocht.
focus van veel muzikanten lijkt nu te liggen op 't tonen van konten, veelal met implantaten, in plaats van goede muziek maken.quote:
Ja, omdat jij de jackpot al hebt gewonnenquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
mij wel, dan weet ik wie ik lastig moet vallenquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
jammerquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik dacht dat een tijdje van mezelf maar ben dat niet
ohquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kunnen we nog wel seksen, ik ben flexibel
Toch besloten dat de proteïne shot niets voor jou was?quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dat sowieso nietquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Toch besloten dat de proteïne shot niets voor jou was?
gelukkig je liet me schrikkenquote:
noelle is een beetje onzeker en probeert dat te compenseren let maar niet op hemquote:
doe dat maar jaquote:
apart inderdaad als je gewoon een vriendin hebtquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
noelle is een beetje onzeker en probeert dat te compenseren let maar niet op hem
Hoe kun je dat denken?quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Seksualiteit is niet iets wat je per se 100% zeker weet. Daarom trouwen homo's soms ook met een vrouw. Foutje.quote:
anders ook wel een beetjequote:Op woensdag 21 juni 2017 10:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
apart inderdaad als je gewoon een vriendin hebt
Allright I guess.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
noelle is een beetje onzeker en probeert dat te compenseren let maar niet op hem
want mensen met vriendin zijn niet onzekerquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
apart inderdaad als je gewoon een vriendin hebt
Yesquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
rhodos is toch een ander eiland? :p ik zit nu op kreta.
Denken dat je bi bent en 't verder niet zijn? Er waren dan toch momenten dat een lul in je mond je een goed idee leek?quote:
dat je er een eind aan moet maken denk ik hequote:Op woensdag 21 juni 2017 10:26 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Allright I guess.
Weet echter serieus niet wat ie bedoeld.
heb jij die momenten nooit¿quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:28 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Denken dat je bi bent en 't verder niet zijn? Er waren dan toch momenten dat een lul in je mond je een goed idee leek?
Kan toch.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:28 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Denken dat je bi bent en 't verder niet zijn? Er waren dan toch momenten dat een lul in je mond je een goed idee leek?
Is dat niet een gevolg van peer pressure? Of je bepaalde handelingen fijn vind moet inderdaad ondervonden worden maar je weet toch wel of je je aangetrokken voelt tot een bepaald geslacht of niet.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Seksualiteit is niet iets wat je per se 100% zeker weet. Daarom trouwen homo's soms ook met een vrouw. Foutje.
Nee hoor.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:29 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Is dat niet een gevolg van peer pressure? Of je bepaalde handelingen fijn vind moet inderdaad ondervonden worden maar je weet toch wel of je je aangetrokken voelt tot een bepaald geslacht of niet.
niet iedereen dus.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:29 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Is dat niet een gevolg van peer pressure? Of je bepaalde handelingen fijn vind moet inderdaad ondervonden worden maar je weet toch wel of je je aangetrokken voelt tot een bepaald geslacht of niet.
Oh. Was niet helemaal duidelijk, dacht eerst dat ie bedoelde dat je anders tram mist en moet wachten op andere ofzo.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat je er een eind aan moet maken denk ik he
Jij denkt dat die mensen stiekem al wel zeker wisten dat ze homo waren?quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:29 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Maar waarom lijkt je dat nu geen goed idee meer dan? No offence, ben links en gewoon benieuwd.quote:
ja hoezoquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:32 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Voor ik erop reageer: serieuze vraag?
Ik ben rechtshandigquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:33 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Maar waarom lijkt je dat nu geen goed idee meer dan? No offence, ben links en gewoon benieuwd.
oke dan is het goed als je rechts was had je problemen gehad vriendquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:33 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Maar waarom lijkt je dat nu geen goed idee meer dan? No offence, ben links en gewoon benieuwd.
oh shitquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
oke dan is het goed als je rechts was had je problemen gehad vriend
Nou veel mensen denken altijd dat ik gay ben, dus ik dacht: misschien is dat wel zo, je kunt het maar beter zeker weten. En toen heb ik seks met een man gehad en dat vond ik wel oke maar vind zoenen met een man onprettig en vind mannen verder ook niet aantrekkelijk of romantisch interessant.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:33 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Zoveel chicks regelen terwijl men denkt dat je gay bent.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou veel mensen denken altijd dat ik gay ben, dus ik dacht: misschien is dat wel zo, je kunt het maar beter zeker weten. En toen heb ik seks met een man gehad en dat vond ik wel oke maar vind zoenen met een man onprettig en vind mannen verder ook niet aantrekkelijk of romantisch interessant.
Vrouwen denken dat meestal niet.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Zoveel chicks regelen terwijl men denkt dat je gay bent.
Echt? wowquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou veel mensen denken altijd dat ik gay ben, dus ik dacht: misschien is dat wel zo, je kunt het maar beter zeker weten. En toen heb ik seks met een man gehad en dat vond ik wel oke maar vind zoenen met een man onprettig en vind mannen verder ook niet aantrekkelijk of romantisch interessant.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dacht dat 't leeuwendeel dat al wist inderdaad en dat een deel bi is. Is verder geen beschuldiging ofzo hoor maar gewoon een gedachte en nu dat blijkbaar niet zo is denk ik dat dan ook niet meer.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij denkt dat die mensen stiekem al wel zeker wisten dat ze homo waren?
En aantrekkingskracht is ook niet per se zwart wit. Zou nooit verliefd worden op een vrouw, maar ben er ook niet per definitie vies van.
Wel saai hoor, zo'n blanke man zijn die ten volle overtuigd is van zijn heteroseksualiteit. Echt zo cliché.
ik dacht even dat ik nog dommer was dan algemeen bekend isquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yesvolgens mij gaat er pendel van Kreta naar Rhodos.
sorryquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Echt? wow
Ik werd paar weken terug nog versierd door een homo. Vet ongemakkelijk
ff het lokale kerkhof bellenquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]Hey TARDIS., volgens mij ben jij necrofiel.
Gewoon dat je op het gebied van seksualiteit kennelijk niks te ontdekken hebt, omdat je het allemaal zo zeker weet.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:39 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat laatste punt, dat ik denk helemaal hetero te zijn maar dat niet ben?
Hoezo ongemakkelijk? Dan word je dus toch aantrekkelijk gevonden? Waarom niet gewoon gevleid zijn maar verder geen interesse tonen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Echt? wow
Ik werd paar weken terug nog versierd door een homo. Vet ongemakkelijk
Ontdekken is leuk.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon dat je op het gebied van seksualiteit kennelijk niks te ontdekken hebt, omdat je het allemaal zo zeker weet.
Bij vrouwen is het ook meer geaccepteerd heb ik het idee.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:39 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Dacht dat 't leeuwendeel dat al wist inderdaad en dat een deel bi is. Is verder geen beschuldiging ofzo hoor maar gewoon een gedachte en nu dat blijkbaar niet zo is denk ik dat dan ook niet meer.
Vrouwen voelen zich altijd wel enige mate aangetrokken tot andere vrouwen vgm maar dat is niet per se seksueel maar meer esthetisch net zoals je een stoel mooi kunt vinden zonder er seks mee te hebben.
Wat bedoel je met dat laatste punt, dat ik denk helemaal hetero te zijn maar dat niet ben?
:$ :$quote:
Wilde niet happen indien 't een trollpost wasquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja hoezo
verandert dat iets aan het antwoord
Dat zijn twee verschillende dingen idd, denk dat veel vrouwen vrouwen esthetisch mooi vinden, maar zonder biseksueel te zijn ook vingeren op lesbopr0n.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:39 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Vrouwen voelen zich altijd wel enige mate aangetrokken tot andere vrouwen vgm maar dat is niet per se seksueel maar meer esthetisch net zoals je een stoel mooi kunt vinden zonder er seks mee te hebben.
We gingen wel samen chillen, maar dat was mede ook doordat ik zo bezopen was als een straatkatquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoezo ongemakkelijk? Dan word je dus toch aantrekkelijk gevonden? Waarom niet gewoon gevleid zijn maar verder geen interesse tonen.
doe jij dat ookquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zijn twee verschillende dingen idd, denk dat veel vrouwen vrouwen esthetisch mooi vinden, maar zonder biseksueel te zijn ook vingeren op lesbopr0n.
Maar nee, zo makkelijk werkt het niet. Ik heb een bepaalde theatrale flair waardoor veel mensen dat denken. En dat al jaren en jaren en jaren dus op een gegeven moment ga je zelf ook twijfelen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]Hey TARDIS., volgens mij ben jij een necrofiel.
Ervaring?quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zijn twee verschillende dingen idd, denk dat veel vrouwen vrouwen esthetisch mooi vinden, maar zonder biseksueel te zijn ook vingeren op lesbopr0n.
Ik wel.quote:
want als je nuchter bent wil je niet met homo's chillen?quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
We gingen wel samen chillen, maar dat was mede ook doordat ik zo bezopen was als een straatkat
Was te proberen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar nee, zo makkelijk werkt het niet. Ik heb een bepaalde theatrale flair waardoor veel mensen dat denken. En dat al jaren en jaren en jaren dus op een gegeven moment ga je zelf ook twijfelen.
Wat een onzin. Mannen kunnen dat toch ook gewoon. Ik weet best wanneer iemand wel of niet een mooie man is zonder dat dit ook maar iets met mijn geaardheid te maken heeft.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:39 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Dacht dat 't leeuwendeel dat al wist inderdaad en dat een deel bi is. Is verder geen beschuldiging ofzo hoor maar gewoon een gedachte en nu dat blijkbaar niet zo is denk ik dat dan ook niet meer.
Ga je mee stenen gooien op die ecto?quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
oke dan is het goed als je rechts was had je problemen gehad vriend
Dan knuppel ik ze in elkaar met mijn 30cmquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
want als je nuchter bent wil je niet met homo's chillen?
pardonquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:44 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Ga je mee stenen gooien op die ecto?
nee maar srs wtfquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dan knuppel ik ze in elkaar met mijn 30cm
Bij mannen zie ik soms ook wel of ze knap zijn of niet en met name een goed gevormd lichaam kan ik waarderen. Deels ook omdat ik veel bezig ben met fitness, maar het is anders dan bij vrouwen. Zou nimmer de behoefte voelen om met een man te zoenen of verderquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat een onzin. Mannen kunnen dat toch ook gewoon. Ik weet best wanneer iemand wel of niet een mooie man is zonder dat dit ook maar iets met mijn geaardheid te maken heeft.
Waarom denken ze dat en was dat de enige reden?quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je hebt de juiste gewoon nog niet ontmoet.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bij mannen zie ik soms ook wel of ze knap zijn of niet en met name een goed gevormd lichaam kan ik waarderen. Deels ook omdat ik veel bezig ben met fitness, maar het is anders dan bij vrouwen. Zou nimmer de behoefte voelen om met een man te zoenen of verder
Ja, je hebt gelijk, maar zo bedoelde ik het niet natuurlijkquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar srs wtfbtje rare opmerking
wat voor reden wil je nog meer? die ene keer dat ze me op school in de bezemkast aantroffen mid-gangbang?quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:46 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Waarom denken ze dat en was dat de enige reden?
Oriënterende dm gestuurdquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hebt de juiste gewoon nog niet ontmoet.
awkward.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wat voor reden wil je nog meer? die ene keer dat ze me op school in de bezemkast aantroffen mid-gangbang?
Niet op ieder vlak maar qua geslacht wel inderdaad.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon dat je op het gebied van seksualiteit kennelijk niks te ontdekken hebt, omdat je het allemaal zo zeker weet.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bij vrouwen is het ook meer geaccepteerd heb ik het idee.
Ik ook niet..quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hebt de juiste gewoon nog niet ontmoet.
je bedoelt dat je nog wel een keer een meisje in haar kont wil neuken?quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:49 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Niet op ieder vlak maar qua geslacht wel inderdaad.
Ik heb je corner hoor broer. Ik snap ook niet echt hoe je dat van jezelf niet kan weten, maar goed. Mensen verschillenquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:49 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Niet op ieder vlak maar qua geslacht wel inderdaad.
ga wegquote:
En dat je dan inderdaad die kast open doet en al je vrienden gezellig ziet zitten doen ja.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is pas awkward als ze je niet uitnodigen om mee te doen
komt wel goedquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Gaat ook nooit gebeuren als ik die foto's van je mag geloven
Lijkt me toch ongemakkelijk, wetende dat hij je in de kont wil nemen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
We gingen wel samen chillen, maar dat was mede ook doordat ik zo bezopen was als een straatkat
Incl. piepstem?quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar nee, zo makkelijk werkt het niet. Ik heb een bepaalde theatrale flair waardoor veel mensen dat denken. En dat al jaren en jaren en jaren dus op een gegeven moment ga je zelf ook twijfelen.
jaquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je bedoelt dat je nog wel een keer een meisje in haar kont wil neuken?
omdat likke lkkr isquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:51 schreef deadprez het volgende:
waarom komen die ramenlikkers altijd naar deze sc
Dit is eigenlijk ook wel een beetje je eigen schuld. Als je gewoon geslapen had tot 12 dan had je er geen last van gehad broerquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:51 schreef deadprez het volgende:
geen idee maar wat een verzameling schuimpjes jaquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:51 schreef deadprez het volgende:
+5quote:
Eens maar hetero vrouwen zijn vgm wel meer bezig met mooie vrouwen dan hetero mannen met mooie mannen vanwege modebladen enzo.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat een onzin. Mannen kunnen dat toch ook gewoon. Ik weet best wanneer iemand wel of niet een mooie man is zonder dat dit ook maar iets met mijn geaardheid te maken heeft.
ik ken metrofielen wiens wel ook met manneb bezighouden om de modequote:Op woensdag 21 juni 2017 10:53 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Eens maar hetero vrouwen zijn vgm wel meer bezig met mooie vrouwen dan hetero mannen met mooie mannen vanwege modebladen enzo.
Ja hoor.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je bedoelt dat je nog wel een keer een meisje in haar kont wil neuken?
Idd sommige onderzoeken swsoquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:57 schreef deadprez het volgende:
Seksleven achteruit door kanker
jeetje wat een onverwachte uitkomst zeg
Box mattie, gmta. Zonder grappen verder, ik snap 't zelf niet maar dat betekend niet dat ik anderen veroordeel indeed.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb je corner hoor broer. Ik snap ook niet echt hoe je dat van jezelf niet kan weten, maar goed. Mensen verschillen
ik veroordeel jou wel om je beheersing van de nederlandse taalquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:59 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Box mattie, gmta. Zonder grappen verder, ik snap 't zelf niet maar dat betekend niet dat ik anderen veroordeel indeed.
ja hoorquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik veroordeel jou wel om je beheersing van de nederlandse taal
En al die rappers niet?quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik veroordeel jou wel om je beheersing van de nederlandse taal
vergeet jij dat weleens? dan ben je wel heel domquote:
Wat voor soepje?quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lekker soepje gepakt.
Ik zit naast een collega die aan het vasten is
Hebben ze zelf zeker kleine poten of een voetfetisj. Naast maat 48 valt het echt niet op of jouw voeten nou maat 38 of 42 zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:01 schreef Cookings het volgende:
wat is de ideale schoenmaat voor vrouw?? Men ze vinden mijn maatje 40 te groot voor een vrouwWtff
jawel kan me daar oprecht aan storen ;$quote:
Je gaat hier wel heel erg serieus op in. Dan ben je wel heel domquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:03 schreef Cookings het volgende:
[..]
vergeet jij dat weleens? dan ben je wel heel dom
Ja idd wtf manquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Hebben ze zelf zeker kleine poten of een voetfetisj. Naast maat 48 valt het echt niet op of jouw voeten nou maat 38 of 42 zijn.
dus de domme beschuldig mij van dom? dit word leukquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je gaat hier wel heel erg serieus op in. Dan ben je wel heel dom
Koeienpoten hebben als vrouwquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:01 schreef Cookings het volgende:
wat is de ideale schoenmaat voor vrouw?? Men ze vinden mijn maatje 40 te groot voor een vrouwWtff
Aspergesoepquote:
domme mensen neuken wel beter dus np je hoeft niet re schamen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je gaat hier wel heel erg serieus op in. Dan ben je wel heel dom
Je vergeet een letter.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:04 schreef Cookings het volgende:
[..]
dus de domme beschuldig mij van dom? dit word leuk
twee letters en een woord zelfsquote:
Sowiesoquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zo lang je je maar wel kleed naar je lichaam
een schande is hetquote:
ja hoor grquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:08 schreef Cookings het volgende:
k ga. Heb druk leven vandaag
was leuk e gezellig bye
Ideaal.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb hoeven, gewoon geen schoenen kopen. Alleen rondom beslaan, kleinigheidje hou je toch.
Handig voor in de stad op zaterdagmiddag, gewoon achteruit trappen als mensen te dicht op je lopenquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Handig voor in de stad op zaterdagmiddag, gewoon achteruit trappen als mensen te dicht op je lopen
quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:13 schreef JamesHustle het volgende:
Ga mijn UI maar eens aanpassen. Rotterdam.
Nou daal je wel in aanzienquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:13 schreef JamesHustle het volgende:
Ga mijn UI maar eens aanpassen. Rotterdam.
Bedankt voor je plaatjequote:
Ja, alleen ben ik ook vervelend.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:13 schreef Braddie het volgende:
[..]Krijg nu echt een mental image van jou die een vervelende dronken lor een trap in d`r maag verkoopt
Jij en Bradley hebben dat dus gemeenquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, alleen ben ik ook vervelend.
Klein, maar vervelend.
Zal vast meevallen als je niet dronken bentquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, alleen ben ik ook vervelend.
Klein, maar vervelend.
Team klein en vervelendquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jij en Bradley hebben dat dus gemeen
bedwing jezelf ouwe hosselaarquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zal vast meevallen als je niet dronken bent
quote:
Idd, 4ebe wordt al uitvoerig geduwd dus verspilde moeite. Plus ik weet niet of ze dtf raakt van een Poloquote:
Tss, niet eens hoefschoenen geprobeerd?quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb hoeven, gewoon geen schoenen kopen. Alleen rondom beslaan, kleinigheidje hou je toch.
dat kan niemand toch weerstaanquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Idd, 4ebe wordt al uitvoerig geduwd dus verspilde moeite. Plus ik weet niet of ze dtf raakt van een Polo
Ook klein dus. Je zou alleen een grote chick zijn, maar je bent een kleine jongenquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
In mijn geval vooral vervelend denk ikAlhoewel.. 1,75
Klein, dik, korte poten, ik stond vast ergens achter in de rij toen de genen werden uitgedeeld.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ook klein dus. Je zou alleen een grote chick zijn, maar je bent een kleine jongen
Heb je je eindelijk eens goed gemeten? Eerst was het nog 1,78quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tel daarbij ook nog je intelligentie, gedragsproblemen, chronische luiheid, grote neus en dan vergeet ik vast nog wel een paar. Weet je zeker dat je überhaupt wel in een rij stond toen het werd uitgedeeld?quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klein, dik, korte poten, ik stond vast ergens achter in de rij toen de genen werden uitgedeeld.
Ja, ik ga maar uit van het laagste getalquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je je eindelijk eens goed gemeten? Eerst was het nog 1,78
Niet de behoefte om af te vallen?quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klein, dik, korte poten, ik stond vast ergens achter in de rij toen de genen werden uitgedeeld.
Nee, wel bitloos en boomloos uiteraardquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Tss, niet eens hoefschoenen geprobeerd?
En een van de kaven is je ruiter en bestuurt je vanuit je boomloze rugtas?quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, wel bitloos en boomloos uiteraard
hey daar ben je weerquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
50 jaar geleden was postbezorger zijn wel echt tof. Vooral in het buitengebied of zo. Gewoon overal ff koffie drinken en dan op naar het volgende huis.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:25 schreef Azpilicueta het volgende:
Je zou maar postbezorger zijn met deze dagen
Arme mensenkinderen
Heb je wel lange werkdagen als je bij iedereen op de koffie gaatquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:27 schreef Chai het volgende:
[..]
50 jaar geleden was postbezorger zijn wel echt tof. Vooral in het buitengebied of zo. Gewoon overal ff koffie drinken en dan op naar het volgende huis.
valt best mee gwn jonko erbij best chillquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:25 schreef Azpilicueta het volgende:
Je zou maar postbezorger zijn met deze dagen
Arme mensenkinderen
Jonko klappen met de boys is altijd lekker natuurlijkquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
valt best mee gwn jonko erbij best chill
Autorijden in Amsterdam thoughquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Alles is beter dan Amsterdam
Autorijden in AmsterdamEr zijn veel toffere steden in NL
Ja een paar graden ofzo.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:28 schreef Azpilicueta het volgende:
Is het vandaag koeler dan gister? Heb de airco nog niet aan hoeven te doen
Volgens mij word het vandaag hooguit 24 graden.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:28 schreef Azpilicueta het volgende:
Autorijden in het centrum van Amsterdamquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Autorijden in Amsterdam thoughniets mis mee.
hier 31quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Volgens mij word het vandaag hooguit 24 graden.
31 braddie, wel oplettenquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Volgens mij word het vandaag hooguit 24 graden.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Autorijden in het centrum van AmsterdamWat een drama is dat man.
viespeuk ;squote:Op woensdag 21 juni 2017 11:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]juist vet man, beetje achter het station cruisen alles.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:26 schreef Chai het volgende:
[..]
En een van de kaven is je ruiter en bestuurt je vanuit je boomloze rugtas?
Ja maar wel leuke.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb je wel lange werkdagen als je bij iedereen op de koffie gaat
Ik vind het nu beter uit te houdenquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:28 schreef Azpilicueta het volgende:
Veelal leefbaarder dan Agga en minder duur.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, Voorburg kon ik bijna met een steen raken
waarom zou je dat doenquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Autorijden in het centrum van AmsterdamWat een drama is dat man.
Viezzzzzzzzzquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]juist vet man, beetje achter het station cruisen alles.
Is dat Cloud ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |