geen idee maar wat een verzameling schuimpjes jaquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:51 schreef deadprez het volgende:
waarom komen die ramenlikkers altijd naar deze sc
+5quote:
Eens maar hetero vrouwen zijn vgm wel meer bezig met mooie vrouwen dan hetero mannen met mooie mannen vanwege modebladen enzo.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat een onzin. Mannen kunnen dat toch ook gewoon. Ik weet best wanneer iemand wel of niet een mooie man is zonder dat dit ook maar iets met mijn geaardheid te maken heeft.
ik ken metrofielen wiens wel ook met manneb bezighouden om de modequote:Op woensdag 21 juni 2017 10:53 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Eens maar hetero vrouwen zijn vgm wel meer bezig met mooie vrouwen dan hetero mannen met mooie mannen vanwege modebladen enzo.
Ja hoor.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je bedoelt dat je nog wel een keer een meisje in haar kont wil neuken?
Idd sommige onderzoeken swsoquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:57 schreef deadprez het volgende:
Seksleven achteruit door kanker
jeetje wat een onverwachte uitkomst zeg
Box mattie, gmta. Zonder grappen verder, ik snap 't zelf niet maar dat betekend niet dat ik anderen veroordeel indeed.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb je corner hoor broer. Ik snap ook niet echt hoe je dat van jezelf niet kan weten, maar goed. Mensen verschillen
ik veroordeel jou wel om je beheersing van de nederlandse taalquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:59 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Box mattie, gmta. Zonder grappen verder, ik snap 't zelf niet maar dat betekend niet dat ik anderen veroordeel indeed.
ja hoorquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik veroordeel jou wel om je beheersing van de nederlandse taal
En al die rappers niet?quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik veroordeel jou wel om je beheersing van de nederlandse taal
vergeet jij dat weleens? dan ben je wel heel domquote:
Wat voor soepje?quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lekker soepje gepakt.
Ik zit naast een collega die aan het vasten is
Hebben ze zelf zeker kleine poten of een voetfetisj. Naast maat 48 valt het echt niet op of jouw voeten nou maat 38 of 42 zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:01 schreef Cookings het volgende:
wat is de ideale schoenmaat voor vrouw?? Men ze vinden mijn maatje 40 te groot voor een vrouwWtff
jawel kan me daar oprecht aan storen ;$quote:
Je gaat hier wel heel erg serieus op in. Dan ben je wel heel domquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:03 schreef Cookings het volgende:
[..]
vergeet jij dat weleens? dan ben je wel heel dom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |