niet iedereen dus.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:29 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Is dat niet een gevolg van peer pressure? Of je bepaalde handelingen fijn vind moet inderdaad ondervonden worden maar je weet toch wel of je je aangetrokken voelt tot een bepaald geslacht of niet.
Oh. Was niet helemaal duidelijk, dacht eerst dat ie bedoelde dat je anders tram mist en moet wachten op andere ofzo.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat je er een eind aan moet maken denk ik he
Jij denkt dat die mensen stiekem al wel zeker wisten dat ze homo waren?quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:29 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Is dat niet een gevolg van peer pressure? Of je bepaalde handelingen fijn vind moet inderdaad ondervonden worden maar je weet toch wel of je je aangetrokken voelt tot een bepaald geslacht of niet.
Maar waarom lijkt je dat nu geen goed idee meer dan? No offence, ben links en gewoon benieuwd.quote:
ja hoezoquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:32 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Voor ik erop reageer: serieuze vraag?
Ik ben rechtshandigquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:33 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Maar waarom lijkt je dat nu geen goed idee meer dan? No offence, ben links en gewoon benieuwd.
oke dan is het goed als je rechts was had je problemen gehad vriendquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:33 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Maar waarom lijkt je dat nu geen goed idee meer dan? No offence, ben links en gewoon benieuwd.
oh shitquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
oke dan is het goed als je rechts was had je problemen gehad vriend
Nou veel mensen denken altijd dat ik gay ben, dus ik dacht: misschien is dat wel zo, je kunt het maar beter zeker weten. En toen heb ik seks met een man gehad en dat vond ik wel oke maar vind zoenen met een man onprettig en vind mannen verder ook niet aantrekkelijk of romantisch interessant.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:33 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Zoveel chicks regelen terwijl men denkt dat je gay bent.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou veel mensen denken altijd dat ik gay ben, dus ik dacht: misschien is dat wel zo, je kunt het maar beter zeker weten. En toen heb ik seks met een man gehad en dat vond ik wel oke maar vind zoenen met een man onprettig en vind mannen verder ook niet aantrekkelijk of romantisch interessant.
Vrouwen denken dat meestal niet.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Zoveel chicks regelen terwijl men denkt dat je gay bent.
Echt? wowquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou veel mensen denken altijd dat ik gay ben, dus ik dacht: misschien is dat wel zo, je kunt het maar beter zeker weten. En toen heb ik seks met een man gehad en dat vond ik wel oke maar vind zoenen met een man onprettig en vind mannen verder ook niet aantrekkelijk of romantisch interessant.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dacht dat 't leeuwendeel dat al wist inderdaad en dat een deel bi is. Is verder geen beschuldiging ofzo hoor maar gewoon een gedachte en nu dat blijkbaar niet zo is denk ik dat dan ook niet meer.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij denkt dat die mensen stiekem al wel zeker wisten dat ze homo waren?
En aantrekkingskracht is ook niet per se zwart wit. Zou nooit verliefd worden op een vrouw, maar ben er ook niet per definitie vies van.
Wel saai hoor, zo'n blanke man zijn die ten volle overtuigd is van zijn heteroseksualiteit. Echt zo cliché.
ik dacht even dat ik nog dommer was dan algemeen bekend isquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yesvolgens mij gaat er pendel van Kreta naar Rhodos.
sorryquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Echt? wow
Ik werd paar weken terug nog versierd door een homo. Vet ongemakkelijk
ff het lokale kerkhof bellenquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]Hey TARDIS., volgens mij ben jij necrofiel.
Gewoon dat je op het gebied van seksualiteit kennelijk niks te ontdekken hebt, omdat je het allemaal zo zeker weet.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:39 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat laatste punt, dat ik denk helemaal hetero te zijn maar dat niet ben?
Hoezo ongemakkelijk? Dan word je dus toch aantrekkelijk gevonden? Waarom niet gewoon gevleid zijn maar verder geen interesse tonen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Echt? wow
Ik werd paar weken terug nog versierd door een homo. Vet ongemakkelijk
Ontdekken is leuk.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon dat je op het gebied van seksualiteit kennelijk niks te ontdekken hebt, omdat je het allemaal zo zeker weet.
Bij vrouwen is het ook meer geaccepteerd heb ik het idee.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:39 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Dacht dat 't leeuwendeel dat al wist inderdaad en dat een deel bi is. Is verder geen beschuldiging ofzo hoor maar gewoon een gedachte en nu dat blijkbaar niet zo is denk ik dat dan ook niet meer.
Vrouwen voelen zich altijd wel enige mate aangetrokken tot andere vrouwen vgm maar dat is niet per se seksueel maar meer esthetisch net zoals je een stoel mooi kunt vinden zonder er seks mee te hebben.
Wat bedoel je met dat laatste punt, dat ik denk helemaal hetero te zijn maar dat niet ben?
:$ :$quote:
Wilde niet happen indien 't een trollpost wasquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja hoezo
verandert dat iets aan het antwoord
Dat zijn twee verschillende dingen idd, denk dat veel vrouwen vrouwen esthetisch mooi vinden, maar zonder biseksueel te zijn ook vingeren op lesbopr0n.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:39 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Vrouwen voelen zich altijd wel enige mate aangetrokken tot andere vrouwen vgm maar dat is niet per se seksueel maar meer esthetisch net zoals je een stoel mooi kunt vinden zonder er seks mee te hebben.
We gingen wel samen chillen, maar dat was mede ook doordat ik zo bezopen was als een straatkatquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoezo ongemakkelijk? Dan word je dus toch aantrekkelijk gevonden? Waarom niet gewoon gevleid zijn maar verder geen interesse tonen.
doe jij dat ookquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zijn twee verschillende dingen idd, denk dat veel vrouwen vrouwen esthetisch mooi vinden, maar zonder biseksueel te zijn ook vingeren op lesbopr0n.
Maar nee, zo makkelijk werkt het niet. Ik heb een bepaalde theatrale flair waardoor veel mensen dat denken. En dat al jaren en jaren en jaren dus op een gegeven moment ga je zelf ook twijfelen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]Hey TARDIS., volgens mij ben jij een necrofiel.
Ervaring?quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zijn twee verschillende dingen idd, denk dat veel vrouwen vrouwen esthetisch mooi vinden, maar zonder biseksueel te zijn ook vingeren op lesbopr0n.
Ik wel.quote:
want als je nuchter bent wil je niet met homo's chillen?quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
We gingen wel samen chillen, maar dat was mede ook doordat ik zo bezopen was als een straatkat
Was te proberen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar nee, zo makkelijk werkt het niet. Ik heb een bepaalde theatrale flair waardoor veel mensen dat denken. En dat al jaren en jaren en jaren dus op een gegeven moment ga je zelf ook twijfelen.
Wat een onzin. Mannen kunnen dat toch ook gewoon. Ik weet best wanneer iemand wel of niet een mooie man is zonder dat dit ook maar iets met mijn geaardheid te maken heeft.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:39 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Dacht dat 't leeuwendeel dat al wist inderdaad en dat een deel bi is. Is verder geen beschuldiging ofzo hoor maar gewoon een gedachte en nu dat blijkbaar niet zo is denk ik dat dan ook niet meer.
Ga je mee stenen gooien op die ecto?quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
oke dan is het goed als je rechts was had je problemen gehad vriend
Dan knuppel ik ze in elkaar met mijn 30cmquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
want als je nuchter bent wil je niet met homo's chillen?
pardonquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:44 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Ga je mee stenen gooien op die ecto?
nee maar srs wtfquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dan knuppel ik ze in elkaar met mijn 30cm
Bij mannen zie ik soms ook wel of ze knap zijn of niet en met name een goed gevormd lichaam kan ik waarderen. Deels ook omdat ik veel bezig ben met fitness, maar het is anders dan bij vrouwen. Zou nimmer de behoefte voelen om met een man te zoenen of verderquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat een onzin. Mannen kunnen dat toch ook gewoon. Ik weet best wanneer iemand wel of niet een mooie man is zonder dat dit ook maar iets met mijn geaardheid te maken heeft.
Waarom denken ze dat en was dat de enige reden?quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je hebt de juiste gewoon nog niet ontmoet.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bij mannen zie ik soms ook wel of ze knap zijn of niet en met name een goed gevormd lichaam kan ik waarderen. Deels ook omdat ik veel bezig ben met fitness, maar het is anders dan bij vrouwen. Zou nimmer de behoefte voelen om met een man te zoenen of verder
Ja, je hebt gelijk, maar zo bedoelde ik het niet natuurlijkquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar srs wtfbtje rare opmerking
wat voor reden wil je nog meer? die ene keer dat ze me op school in de bezemkast aantroffen mid-gangbang?quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:46 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Waarom denken ze dat en was dat de enige reden?
Oriënterende dm gestuurdquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hebt de juiste gewoon nog niet ontmoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |