Terwijl jij voor de tram rentquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:00 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Come on, hoopte dat je zou reageren op de bovenste video.
Heraklion schijnt mooi te zijn. Rhodos is ook tof, als je de kans krijgt zou ik daar eens gaan kijken, daar ben ik ooit geweest in een grijs verleden.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:07 schreef Murdera het volgende:
Chersonisos of heraclion, wat zou een leuker stadje zijn? Chersonisos lijkt me vreselijk vanwege oh oh cherso, maar zou het overdag ook zo vreselijk zijn?
rustig aan noellequote:
Wel even avondje Malia doen, das de engelse variant ligt er vlak naast.quote:
Ligt er aan wat je wilt maar ik had jou überhaupt niet achter een dergerlijke vakantiebestemming gezocht.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
die tijd daar begint eigenlijk pas over 1,5 maand volgens mij (hoogseisoen?) maar het zal er ook wel op ingericht zijn. Maar chersonisos is een half uurtje, heraclion een uur.knossos 1,5 uur geloof ik.
weenie interesseert me vrij weinig welk geslacht men hier heeft eiglkquote:
rhodos is toch een ander eiland? :p ik zit nu op kreta.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heraklion schijnt mooi te zijn. Rhodos is ook tof, als je de kans krijgt zou ik daar eens gaan kijken, daar ben ik ooit geweest in een grijs verleden.
Chersonisos lijkt me inderdaad meer een huuuu-haaaa-drank-stadje.
ben je biseksueel?quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie interesseert me vrij weinig welk geslacht men hier heeft eiglk
hoezoquote:
Bij wat voor bedrijf.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zo succesvol ben ik helaas niet. Ben gewoon loonslaaf
nicequote:
we zitten op kreta, maar het gaat voor een overdag uitje, stadje, cultuur snuiven. Donderdag naar het lepra eiland, en ergens deze dagen naar knossos sowieso nog.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je wilt maar ik had jou überhaupt niet achter een dergerlijke vakantiebestemming gezocht.
focus van veel muzikanten lijkt nu te liggen op 't tonen van konten, veelal met implantaten, in plaats van goede muziek maken.quote:
Ja, omdat jij de jackpot al hebt gewonnenquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
mij wel, dan weet ik wie ik lastig moet vallenquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
jammerquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik dacht dat een tijdje van mezelf maar ben dat niet
ohquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kunnen we nog wel seksen, ik ben flexibel
Toch besloten dat de proteïne shot niets voor jou was?quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dat sowieso nietquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Toch besloten dat de proteïne shot niets voor jou was?
gelukkig je liet me schrikkenquote:
noelle is een beetje onzeker en probeert dat te compenseren let maar niet op hemquote:
doe dat maar jaquote:
apart inderdaad als je gewoon een vriendin hebtquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
noelle is een beetje onzeker en probeert dat te compenseren let maar niet op hem
Hoe kun je dat denken?quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Seksualiteit is niet iets wat je per se 100% zeker weet. Daarom trouwen homo's soms ook met een vrouw. Foutje.quote:
anders ook wel een beetjequote:Op woensdag 21 juni 2017 10:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
apart inderdaad als je gewoon een vriendin hebt
Allright I guess.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
noelle is een beetje onzeker en probeert dat te compenseren let maar niet op hem
want mensen met vriendin zijn niet onzekerquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
apart inderdaad als je gewoon een vriendin hebt
Yesquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
rhodos is toch een ander eiland? :p ik zit nu op kreta.
Denken dat je bi bent en 't verder niet zijn? Er waren dan toch momenten dat een lul in je mond je een goed idee leek?quote:
dat je er een eind aan moet maken denk ik hequote:Op woensdag 21 juni 2017 10:26 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Allright I guess.
Weet echter serieus niet wat ie bedoeld.
heb jij die momenten nooit¿quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:28 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Denken dat je bi bent en 't verder niet zijn? Er waren dan toch momenten dat een lul in je mond je een goed idee leek?
Kan toch.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:28 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Denken dat je bi bent en 't verder niet zijn? Er waren dan toch momenten dat een lul in je mond je een goed idee leek?
Is dat niet een gevolg van peer pressure? Of je bepaalde handelingen fijn vind moet inderdaad ondervonden worden maar je weet toch wel of je je aangetrokken voelt tot een bepaald geslacht of niet.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Seksualiteit is niet iets wat je per se 100% zeker weet. Daarom trouwen homo's soms ook met een vrouw. Foutje.
Nee hoor.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:29 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Is dat niet een gevolg van peer pressure? Of je bepaalde handelingen fijn vind moet inderdaad ondervonden worden maar je weet toch wel of je je aangetrokken voelt tot een bepaald geslacht of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |