Een van mijn favorietenquote:Op woensdag 21 juni 2017 09:47 schreef wise het volgende:
[..]
really¿
fucking coole movie;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
scott pilgrim vs the world
met
Mary Elizabeth Winstead![]()
![]()
[ afbeelding ]
hehehequote:Op woensdag 21 juni 2017 09:49 schreef JamesHustle het volgende:
Een van de weinige keren dat ik racisme goedkeur Prez.
het is beide gewoon aids hoor weeniequote:
owh, haha. dunnoquote:Op woensdag 21 juni 2017 09:48 schreef deadprez het volgende:
oh oke
maar ik had het over da plaatje met die wesp
Post dan iets goeds, geen nederhop of hardcore.quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is beide gewoon aids hoor weenie
quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:53 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Post dan iets goeds, geen nederhop of hardcore.
the fuckquote:
die zal 4ebe leuk vindenquote:
ook zin om te schijten maar over 2 minuten vergaderingquote:Op woensdag 21 juni 2017 09:57 schreef Azpilicueta het volgende:
Drukke ochtend achter de rug zeg. Eerst uitgebreid schijten, dan solli gesprek en alle mensen weer uitbetaald. Nu weer tijd voor belangrijkere zaken
aaahwquote:
Altijd te laat komen op vergaderingen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ook zin om te schijten maar over 2 minuten vergadering
quote:
Wat voor bedrijf heb je?quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:57 schreef Azpilicueta het volgende:
Drukke ochtend achter de rug zeg. Eerst uitgebreid schijten, dan solli gesprek en alle mensen weer uitbetaald. Nu weer tijd voor belangrijkere zaken
ja maar niet alle muziek hoeft ergens over te gaanquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:01 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Baas. Muziek die ergens over gaat, in plaats van dat kontengedoe.
De balans is nu te ver doorgeschoten maar goed wat wil je ook met al die kontimplantaten.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar niet alle muziek hoeft ergens over te gaan
quote:
kontimplantaten¿quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:05 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
De balans is nu te ver doorgeschoten maar goed wat wil je ook met al die kontimplantaten.
ik dacht dat je muziek wilde die ergens over gaatquote:
zoals dit klote nrquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar niet alle muziek hoeft ergens over te gaan
Overdag is het daar ongetwijfeld net zo.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:07 schreef Murdera het volgende:
Chersonisos of heraclion, wat zou een leuker stadje zijn? Chersonisos lijkt me vreselijk vanwege oh oh cherso, maar zou het overdag ook zo vreselijk zijn?
ik ga dit niet eens aanklikkenquote:
lijkt me welquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:07 schreef Murdera het volgende:
Chersonisos of heraclion, wat zou een leuker stadje zijn? Chersonisos lijkt me vreselijk vanwege oh oh cherso, maar zou het overdag ook zo vreselijk zijn?
Ik vond chersonisos alles meevallen. En ik ben echt niet zo'n type. Zou nooit op zuipvakantie gaan.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:07 schreef Murdera het volgende:
Ik was daar toen ze die zooi opnamen, wat een hel zeg.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:07 schreef Murdera het volgende:
die tijd daar begint eigenlijk pas over 1,5 maand volgens mij (hoogseisoen?) maar het zal er ook wel op ingericht zijn. Maar chersonisos is een half uurtje, heraclion een uur.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Overdag is het daar ongetwijfeld net zo.
waaromquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Mooi toch als er wat hertjes overspringen
goed, heraclion of knossos it isquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:09 schreef Knal_Erwt het volgende:
[..]
Ik was daar toen ze die zooi opnamen, wat een hel zeg.
Beter gewoon niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |