dat kan niemand toch weerstaanquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Idd, 4ebe wordt al uitvoerig geduwd dus verspilde moeite. Plus ik weet niet of ze dtf raakt van een Polo
Ook klein dus. Je zou alleen een grote chick zijn, maar je bent een kleine jongenquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
In mijn geval vooral vervelend denk ikAlhoewel.. 1,75
Klein, dik, korte poten, ik stond vast ergens achter in de rij toen de genen werden uitgedeeld.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ook klein dus. Je zou alleen een grote chick zijn, maar je bent een kleine jongen
Heb je je eindelijk eens goed gemeten? Eerst was het nog 1,78quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tel daarbij ook nog je intelligentie, gedragsproblemen, chronische luiheid, grote neus en dan vergeet ik vast nog wel een paar. Weet je zeker dat je überhaupt wel in een rij stond toen het werd uitgedeeld?quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klein, dik, korte poten, ik stond vast ergens achter in de rij toen de genen werden uitgedeeld.
Ja, ik ga maar uit van het laagste getalquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je je eindelijk eens goed gemeten? Eerst was het nog 1,78
Niet de behoefte om af te vallen?quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klein, dik, korte poten, ik stond vast ergens achter in de rij toen de genen werden uitgedeeld.
Nee, wel bitloos en boomloos uiteraardquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Tss, niet eens hoefschoenen geprobeerd?
En een van de kaven is je ruiter en bestuurt je vanuit je boomloze rugtas?quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, wel bitloos en boomloos uiteraard
hey daar ben je weerquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
50 jaar geleden was postbezorger zijn wel echt tof. Vooral in het buitengebied of zo. Gewoon overal ff koffie drinken en dan op naar het volgende huis.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:25 schreef Azpilicueta het volgende:
Je zou maar postbezorger zijn met deze dagen
Arme mensenkinderen
Heb je wel lange werkdagen als je bij iedereen op de koffie gaatquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:27 schreef Chai het volgende:
[..]
50 jaar geleden was postbezorger zijn wel echt tof. Vooral in het buitengebied of zo. Gewoon overal ff koffie drinken en dan op naar het volgende huis.
valt best mee gwn jonko erbij best chillquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:25 schreef Azpilicueta het volgende:
Je zou maar postbezorger zijn met deze dagen
Arme mensenkinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |