Ideaal.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb hoeven, gewoon geen schoenen kopen. Alleen rondom beslaan, kleinigheidje hou je toch.
Handig voor in de stad op zaterdagmiddag, gewoon achteruit trappen als mensen te dicht op je lopenquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Handig voor in de stad op zaterdagmiddag, gewoon achteruit trappen als mensen te dicht op je lopen
quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:13 schreef JamesHustle het volgende:
Ga mijn UI maar eens aanpassen. Rotterdam.
Nou daal je wel in aanzienquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:13 schreef JamesHustle het volgende:
Ga mijn UI maar eens aanpassen. Rotterdam.
Bedankt voor je plaatjequote:
Ja, alleen ben ik ook vervelend.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:13 schreef Braddie het volgende:
[..]Krijg nu echt een mental image van jou die een vervelende dronken lor een trap in d`r maag verkoopt
Jij en Bradley hebben dat dus gemeenquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, alleen ben ik ook vervelend.
Klein, maar vervelend.
Zal vast meevallen als je niet dronken bentquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, alleen ben ik ook vervelend.
Klein, maar vervelend.
Team klein en vervelendquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jij en Bradley hebben dat dus gemeen
bedwing jezelf ouwe hosselaarquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zal vast meevallen als je niet dronken bent
quote:
Idd, 4ebe wordt al uitvoerig geduwd dus verspilde moeite. Plus ik weet niet of ze dtf raakt van een Poloquote:
Tss, niet eens hoefschoenen geprobeerd?quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb hoeven, gewoon geen schoenen kopen. Alleen rondom beslaan, kleinigheidje hou je toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |