Ja idd wtf manquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Hebben ze zelf zeker kleine poten of een voetfetisj. Naast maat 48 valt het echt niet op of jouw voeten nou maat 38 of 42 zijn.
dus de domme beschuldig mij van dom? dit word leukquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je gaat hier wel heel erg serieus op in. Dan ben je wel heel dom
Koeienpoten hebben als vrouwquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:01 schreef Cookings het volgende:
wat is de ideale schoenmaat voor vrouw?? Men ze vinden mijn maatje 40 te groot voor een vrouwWtff
Aspergesoepquote:
domme mensen neuken wel beter dus np je hoeft niet re schamen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je gaat hier wel heel erg serieus op in. Dan ben je wel heel dom
Je vergeet een letter.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:04 schreef Cookings het volgende:
[..]
dus de domme beschuldig mij van dom? dit word leuk
twee letters en een woord zelfsquote:
Sowiesoquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zo lang je je maar wel kleed naar je lichaam
een schande is hetquote:
ja hoor grquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:08 schreef Cookings het volgende:
k ga. Heb druk leven vandaag
was leuk e gezellig bye
Ideaal.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb hoeven, gewoon geen schoenen kopen. Alleen rondom beslaan, kleinigheidje hou je toch.
Handig voor in de stad op zaterdagmiddag, gewoon achteruit trappen als mensen te dicht op je lopenquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Handig voor in de stad op zaterdagmiddag, gewoon achteruit trappen als mensen te dicht op je lopen
quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:13 schreef JamesHustle het volgende:
Ga mijn UI maar eens aanpassen. Rotterdam.
Nou daal je wel in aanzienquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:13 schreef JamesHustle het volgende:
Ga mijn UI maar eens aanpassen. Rotterdam.
Bedankt voor je plaatjequote:
Ja, alleen ben ik ook vervelend.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:13 schreef Braddie het volgende:
[..]Krijg nu echt een mental image van jou die een vervelende dronken lor een trap in d`r maag verkoopt
Jij en Bradley hebben dat dus gemeenquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, alleen ben ik ook vervelend.
Klein, maar vervelend.
Zal vast meevallen als je niet dronken bentquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, alleen ben ik ook vervelend.
Klein, maar vervelend.
Team klein en vervelendquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jij en Bradley hebben dat dus gemeen
bedwing jezelf ouwe hosselaarquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zal vast meevallen als je niet dronken bent
quote:
Idd, 4ebe wordt al uitvoerig geduwd dus verspilde moeite. Plus ik weet niet of ze dtf raakt van een Poloquote:
Tss, niet eens hoefschoenen geprobeerd?quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb hoeven, gewoon geen schoenen kopen. Alleen rondom beslaan, kleinigheidje hou je toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |