Terreurdreiging bij concert Guus Meeuwisquote:De hulpdiensten hebben vrijdagavond opgeschaald bij het PSV Stadion nadat er informatie over een terreurdreiging is binnengekomen.
In het stadion is momenteel concert bezig van Guus Meeuwis. Het concert gaat voor als nog door.
Meer info later.
http://112vandaag.nl/2017(...)rt-guus-meeuwis.html
quote:'Verdachte situatie bij concert Guus Meeuwis in Eindhoven'
De politie is vanavond met veel eenheden in het centrum van Eindhoven aanwezig. De inzet is opgeschaald vanwege een verdachte situatie bij een concert van Guus Meeuwis in het Philips Stadion, maakte de politie bekend op Twitter.
Er zijn vooral veel agenten op de been omgeving van het centraal station en het Philips Stadion, waar vanavond een concert van zanger Guus Meeuwis was. De dreiging zou te maken hebben gehad met dit concert, meldt Radio 1. Er zou een arrestatieteam ter plaatse zijn geweest en er werd een politiehelikopter ingezet.
Het concert zou een half uur langer zijn doorgegaan om de bezoekers rustig te houden. Na afloop stroomde het stadion gestaag leeg en begaven veel bezoekers zich naar het station.
Over de toedracht van de politie-inzet is nog niets bekend.
http://www.nu.nl/binnenla(...)is-in-eindhoven.html
Dat gok je, of zeg je dat omdat je het wel had geweten als het iets serieus was?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:32 schreef SecretPret het volgende:
Verdacht pakketje enzovoort. Niets anders.
Lekker naar bed.
Heb je ooit meegemaakt dat er van te voren signalen waren voor een aanslag die echt gebeeurde.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:34 schreef J.Bravo het volgende:
[..]
Dat gok je, of zeg je dat omdat je het wel had geweten als het iets serieus was?
Ehm, was niet elke terrorist al bekend bij de diensten tegenwoordig?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:36 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Heb je ooit meegemaakt dat er van te voren signalen waren voor een aanslag die echt gebeeurde.
Go to BNW pls.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:36 schreef J.Bravo het volgende:
[..]
Ehm, was niet elke terrorist al bekend bij de diensten tegenwoordig?
Oh ja, feiten zijn geen feiten, terroristen zijn nooit echte moslims, secretpret is geen _--_. Tot in bnw!quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:40 schreef J.Bravo het volgende:
[..]
Oh ja, feiten zijn geen feiten, terroristen zijn nooit echte moslims, secretpret is geen _--_. Tot in bnw!
Tot daarquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:40 schreef J.Bravo het volgende:
[..]
Oh ja, feiten zijn geen feiten, terroristen zijn nooit echte moslims, secretpret is geen _--_. Tot in bnw!
Ja, zo heeft het inderdaad geen zin om te verhuizen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:52 schreef LXIV het volgende:
Meestal zijn ze te laat. Dus als ze nu op tijd zijn is er -waarschijnlijk- niks aan de hand.
Het zou ook te gek zijn in Eindhoven. Dat is 20 km hier vandaan. Dan zou het wel heel dichtbij gekomen zijn. Dit soort zaken hoort in de Randstad, niet in Brabant.
Apart van terreur(dreiging) kan ik nog wel 10 andere redenen noemenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, zo heeft het inderdaad geen zin om te verhuizen.
twitter:WesleyvanGerven twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 22:52:23@DePolitieheli (Police01) is actief boven #Eindhoven ivm mogelijke terreurdreiging bij het concert van #Guusmeeuwis @_Bernt @sqvision reageer retweet
Laatst nog naar koopprijzen gekeken in Groningen. Niet misselijk! Kan voor hetzelfde bedrag de helft aan oppervlakte erbij krijgen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Apart van terreur(dreiging) kan ik nog wel 10 andere redenen noemen
Dat maakt het effect van terreur nog groter, als men ook buiten de Randstad niet meer veilig is.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:52 schreef LXIV het volgende:
Meestal zijn ze te laat. Dus als ze nu op tijd zijn is er -waarschijnlijk- niks aan de hand.
Het zou ook te gek zijn in Eindhoven. Dat is 20 km hier vandaan. Dan zou het wel heel dichtbij gekomen zijn. Dit soort zaken hoort in de Randstad, niet in Brabant.
Ja, maar op die manier worden ook onschuldige Brabanders er slachtoffer van.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat maakt het effect van terreur nog groter, als men ook buiten de Randstad niet meer veilig is.
Onschuldig ja?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, maar op die manier worden ook onschuldige Brabanders er slachtoffer van.
quote:De VVD is woensdag vrijwel in alle Brabantse gemeenten de grootste partij geworden bij de Tweede Kamerverkiezingen. De liberalen winnen daarmee voor de derde keer op rij in de provincie die vroeger altijd van het CDA was.
Nee, maar ik woon ook in Brabant, en het is het PSV-stadion.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is veel erger dan onschuldige Randstedelingen?
Dat vind ik wel.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook, omdat ik dat zelf ben. Een Brabantse.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net zoals ik het weer erger vind wanneer het iemand uit mijn dorp is of van mijn familie.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik ook, omdat ik dat zelf ben. Een Brabantse.
Gelukkig zijn ze meestal niet zo slim, anders stond de teller al op 10.000quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Terroristen pakken altijd druk bezochte en zwaar beveiligde publieke happenings. Mainstream vooral. Nooit een braderie in Boerenkoolstronkeradeel waar 2000 mensen rondstruinen.
Oh nee.. London Bridge afgelopen zaterdagavond. Uitgestorven op zaterdagavonden en dan ga je voetgangers aanrijden. Een slimme terrorist zou dat op een drukke dinsdagochtend doen of zo.
Ja, en ik zou ook eerder mijn eigen zoon beschermen dan een wildvreemde.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Net zoals ik het weer erger vind wanneer het iemand uit mijn dorp is of van mijn familie.
En ik vind het ook erger dat het in Nederland gebeurt dan in Spanje of zo.
Dat is heel menselijk en geldt voor iedereen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, en ik zou ook eerder mijn eigen zoon beschermen dan een wildvreemde.
Dat duurt wel lang, denk ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:12 schreef JubaUrbicus het volgende:
Kunnen we gewoon niet alle concerten stop zetten totdat ISIS helemaal is verslagen?
Nogal kortzichtig m.i.. Culturele gemeenschappelijkheid overstijgt geografische nabijheid in mijn beleving.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Net zoals ik het weer erger vind wanneer het iemand uit mijn dorp is of van mijn familie.
En ik vind het ook erger dat het in Nederland gebeurt dan in Spanje of zo.
Ze hadden auto pas op laatste moment gehuurd, kan dus toevoeging zijn geweest aan het plan om uitgangspubliek aan te vallen. Want naast de brug ligt een uitgaansgebied en dus niet uitgestorven op zaterdagavond.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oh nee.. London Bridge afgelopen zaterdagavond. Uitgestorven op zaterdagavonden en dan ga je voetgangers aanrijden. Een slimme terrorist zou dat op een drukke dinsdagochtend doen of zo.
Het correleert wel. Brabant is echt een hele andere culturele gemeenschap dan de Randstad. Beter passend bij jou ook, me dunkt.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:16 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nogal kortzichtig m.i.. Culturele gemeenschappelijkheid overstijgt geografische nabijheid in mijn beleving.
twitter:elger twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 22:58:46Klein beetje heel veel politie op station Eindhoven https://t.co/Q3NwwSwXul reageer retweet
Bij de gemiddelde voetbalwedstrijd staan er meerquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:19 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]twitter:elger twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 22:58:46Klein beetje heel veel politie op station Eindhoven https://t.co/Q3NwwSwXul reageer retweet
Vanuit dat referentiekader redeneer ik dan ook. Er zitten daar veel meer mensen waar ik mij mee verbonden kan voelen dan in mijn eigen wijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het correleert wel. Brabant is echt een hele andere culturele gemeenschap dan de Randstad. Beter passend bij jou ook, me dunkt.
In Brabant is ook nooit massaal GL en PvdA gestemd, om daar dan maar op terug te komen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vanuit dat referentiekader redeneer ik dan ook. Er zitten daar veel meer mensen waar ik mij mee verbonden kan voelen dan in mijn eigen wijk.
Wel op SPquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
In Brabant is ook nooit massaal GL en PvdA gestemd, om daar dan maar op terug te komen.
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:19 schreef Caland het volgende:
Als je naar zo'n concert gaat verdien je een aanslag.
Nee, maar het stemmen op VVD schept ook wel een 'eigen schuld'-sentiment bij mij. Tenzij ik er vanuit ga dat ze slachtoffers van manipulatie zijn. Maar goed, de GL en PvdA-stemmers, daar deel ik natuurlijk ook wel eigenschappen mee (ben er middenin opgegroeid). Ik zou me bij een aanslag op hen ook wel aangeslagen voelen, maar er zal zeker ook wel een stukje rancune bij komen kijken; 'zie je nou wel domme naïeve dwazen...'.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
In Brabant is ook nooit massaal GL en PvdA gestemd, om daar dan maar op terug te komen.
Whutquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee, maar het stemmen op VVD schept ook wel een 'eigen schuld'-sentiment bij mij. Tenzij ik er vanuit ga dat ze slachtoffers van manipulatie zijn. Maar goed, de GL en PvdA-stemmers, daar deel ik natuurlijk ook wel eigenschappen mee (ben er middenin opgegroeid). Ik zou me bij een aanslag op hen ook wel aangeslagen voelen, maar er zal zeker ook wel een stukje rancune bij komen kijken; 'zie je nou wel domme naïeve dwazen...'.
Dat is zeker zoquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het afvoerputje van het afvoerputje.
Samen met Helmond
Maar waarom leggen ze het dan niet stil? Het concert?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:23 schreef Ang3l het volgende:
Helikopters en sirenes. En een boel ook. Maar verder geen idee. Kreeg een berichtje van een vriend anders had ik er niet echt bij stilgestaan. Woon nl op steenworp afstand van t stadion.
Begrijpelijk. Het komt dan ineens toch een stuk dichterbij hoe hard het ook klinkt.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee, maar het stemmen op VVD schept ook wel een 'eigen schuld'-sentiment bij mij. Tenzij ik er vanuit ga dat ze slachtoffers van manipulatie zijn. Maar goed, de GL en PvdA-stemmers, daar deel ik natuurlijk ook wel eigenschappen mee (ben er middenin opgegroeid). Ik zou me bij een aanslag op hen ook wel aangeslagen voelen, maar er zal zeker ook wel een stukje rancune bij komen kijken; 'zie je nou wel domme naïeve dwazen...'.
Concert is net afgelopen. Als dreiging buiten het stadion is is het veiliger om die mensen binnen te laten blijven terwijl men dreiging onderzoekt. Maar mensen mogen blijkbaar nu wel gewoon stadion uit.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:29 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar waarom leggen ze het dan niet stil? Het concert?
Ze lopen jarenlang vanuit schone en blanke wijken de goedwillende diversiteitsmens uit te hangen onderwijl ze mensen als ik verfoeien. Ze hebben geen boodschap aan het leed van de proleet of slachtoffers van de jihadisten van de profeet. Een beetje rancune zou niet misstaan wanneer zij eraan gaan.quote:
twitter:politieob twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 23:29:51De politie is vanavond vanwege een verdachte situatie in centrum van #Eindhoven met veel eenheden in de stad aanwezig reageer retweet
Dus dan kan je er vanuit gaan dat het een vals alarm was?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:32 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Concert is net afgelopen. Als dreiging buiten het stadion is is het veiliger om die mensen binnen te laten blijven terwijl men dreiging onderzoekt. Maar mensen mogen blijkbaar nu wel gewoon stadion uit.
Oke dan. Bedankt voor je mening.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ze lopen jarenlang vanuit schone en blanke wijken de goedwillende diversiteitsmens uit te hangen onderwijl ze mensen als ik verfoeien. Ze hebben niets met het leed van de proleet of slachtoffers van de jihadisten van de profeet. Een beetje rancune zou niet misstaan wanneer zij eraan gaan.
Ben jij wel goed bij je hoofd?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ze lopen jarenlang vanuit schone en blanke wijken de goedwillende diversiteitsmens uit te hangen onderwijl ze mensen als ik verfoeien. Ze hebben niets met het leed van de proleet of slachtoffers van de jihadisten van de profeet. Een beetje rancune zou niet misstaan wanneer zij eraan gaan.
Nog niet, pas al politie met bericht daarover komt. Een van de twee heli's gaat wel weer terug naar Schiphol.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:33 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dus dan kan je er vanuit gaan dat het een vals alarm was?
Is aflossingquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:35 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Nog niet, pas al politie met bericht daarover komt. Een van de twee heli's gaat wel weer terug naar Schiphol.
Dank je wel.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:35 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Nog niet, pas al politie met bericht daarover komt. Een van de twee heli's gaat wel weer terug naar Schiphol.
Jij bent toch een kind van ouders in zeer goede doen?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ze lopen jarenlang vanuit schone en blanke wijken de goedwillende diversiteitsmens uit te hangen onderwijl ze mensen als ik verfoeien. Ze hebben geen boodschap aan het leed van de proleet of slachtoffers van de jihadisten van de profeet. Een beetje rancune zou niet misstaan wanneer zij eraan gaan.
quote:Meeuwis: "We hebben de beveiliging ook zeer opgeschaald (daarmee verwijzend naar Pinkpop), maar we maken elk jaar een goed beveiligingsplan, dat is al jaren topprioriteit. Met de recente gebeurtenissen zijn we samen met de hulpdiensten, brandweer en gemeente Eindhoven wel extra kordaat aan het optreden. En er zijn ook wel maatregelen doorgevoerd."
Ahahaha man manquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:37 schreef Caland het volgende:
Als ze Guus Meeuwis opblazen breken er in het hele land spontaan straatfeesten uit
Wat zullen die ISers dan mad worden
Foto van Guus Meeuwis bij de grens. Dan gaat zelfs de fanatiekste haatbaard rennen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:37 schreef Caland het volgende:
Als ze Guus Meeuwis opblazen breken er in het hele land spontaan straatfeesten uit
Wat zullen die ISers dan mad worden
twitter:politieob twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 23:31:07De politie heeft opgeschaald in #eindhoven, volg de berichtgeving via dit twitteraccount reageer retweet
Hier zuipen ze nog gewoon door.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:41 schreef Infection het volgende:
twitter:politieob twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 23:31:07De politie heeft opgeschaald in #eindhoven, volg de berichtgeving via dit twitteraccount reageer retweet
Dat is dan ook niet het stadion of station denk ik zo.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hier zuipen ze nog gewoon door.
https://www.skylinewebcam(...)hoven/eindhoven.html
twitter:Jessica_de_Haas twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 23:41:36Eerst leek iedereen gerustgesteld dat 't concert voorbij was. Maar nu blijkt dat niemand naar buiten mag. Uitgang geblokkeerd. #guusmeeuwis reageer retweet
Er is een dreiging, dus gaan ze er vanuit dat er iets is. Dat is geen paniek.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Paniek is nog wat anders dan een aanslag.
InsideJobquote:Laatste nachttrein Eindhoven-Rotterdam
laatste update: vrijdag 09 juni 2017, 22.17 uur
Door onverwachte werkzaamheden rijdt vannacht de laatste nachtnettrein van Eindhoven naar Rotterdam niet verder dan Breda.
Er rijdt een bus van Breda via Dordrecht naar Rotterdam.
Houdt u rekening met extra reistijd.
Plan uw reis met de reisplanner
Dat zeg ik; ik ben er middenin opgegroeid. En het heeft niets te maken met het wel of niet iets bereiken. (Dat erbij slepen is pas nonsens!). Ken tal van mede-mislukkelingen van fortuinlijke ouders die er linkse waanbeelden op na houden. En geloof het of niet, mijn ouders zijn de laatste jaren ook in tal van conflicten terecht gekomen vanwege politieke meningsverschillen met vrienden en kennissen. Dus nee, het valt niet terug te brengen op mijn succes of falen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij bent toch een kind van ouders in zeer goede doen?
Die wonen vast in zo'n zelfde wijk.... sterker nog; je hebt alle voordelen van die positie gehand maar er niets mee gedaan.
Ondertussen lekker een topic over een terreurdreiging bij een concert van Guus Meeuwis laten ontsporen met je nonsens.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:44 schreef Status het volgende:
[..]
Er is een dreiging, dus gaan ze er vanuit dat er iets is. Dat is geen paniek.
Maar er is niks, want Eindhoven.
Hehehehequote:
http://www.ad.nl/binnenla(...)-eindhoven~a50b2159/quote:code CTER. Dat staat voor Contra-terrorisme, Extremisme en Radicalisering. Ook werd de alarmcode SGBO gebruikt, wat Staf Grootschalig en Bijzonder optreden betekent.
Dat had -door zuiver toeval- nu moeten gebeuren. Dan waren de speculaties niet van de lucht geweest!quote:
twitter:martijnheeroma twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 23:46:04BREAK:Police helicopters keep soaring over the city centre #Eindhoven #pvv https://t.co/G4WfZ6AOzQ reageer retweet
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
twitter:martijnheeroma twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 23:46:04BREAK:Police helicopters keep soaring over the city centre #Eindhoven #pvv https://t.co/G4WfZ6AOzQ reageer retweet
BREAK?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Lekker in het Engels voor de aandacht. Alles voor de likes.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Oh no call CNN and RTquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Achteraf zijn de meeste terroristen allang bekend / in beeld bij de inlichtingendiensten ja...quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:36 schreef J.Bravo het volgende:
[..]
Ehm, was niet elke terrorist al bekend bij de diensten tegenwoordig?
Gewoon zelf even goed nadenken alsjeblieft, dankjewel.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze meestal niet zo slim, anders stond de teller al op 10.000
Pvvtokkie gesignaleerd.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik lees ook alleen "verdachte situatie."quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:48 schreef mouzzer het volgende:
Politie kan verder nog geen extra info geven. Een woordvoerder spreekt van het centrum van Eindhoven 'daar valt het stadion dus ook onder'.
Het is nu erg warm. En Ramadan.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:49 schreef LelijKnap het volgende:
Een ding is duidelijk, de lol is er wel vanaf in Europa. Als er geen aanslag is, dan is er wel de angst dat er eentje aanstaande is. Elke week bij wel minstens één groot evenement.
Valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:49 schreef LelijKnap het volgende:
Een ding is duidelijk, de lol is er wel vanaf in Europa. Als er geen aanslag is, dan is er wel de angst dat er eentje aanstaande is. Elke week bij wel minstens één groot evenement.
Het zou je verbazen hoe laf, angstig en wereldvreemd de gemiddelde burgemeester is.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:50 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik lees ook alleen "verdachte situatie."
Maar ze laten toch geen twee helicopters uitrukken voor een rugzak?
Of wel?
Ga jij eens uitzoeken tot hoe laat de pubs daar doorgaans open zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:16 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Ze hadden auto pas op laatste moment gehuurd, kan dus toevoeging zijn geweest aan het plan om uitgangspubliek aan te vallen. Want naast de brug ligt een uitgaansgebied en dus niet uitgestorven op zaterdagavond.
Misschien heeft een puber wel de politie gebeld met de mededeling dat hij een aanslag gaat plegen. Daar wordt tegenwoordig nogal paniekerig op gereageerd...quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:50 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Of wel?
twitter:BreakingNLive twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 23:50:47BREAKING: Police in Eindhoven, southern Netherlands have announced a "suspicious situation". Large deployment underway. reageer retweet
En als er iets gebeurt schreeuwt heel FOK! het uitquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien heeft een puber wel de politie gebeld met de mededeling dat hij een aanslag gaat plegen. Daar wordt tegenwoordig nogal paniekerig op gereageerd...
4quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ga jij eens uitzoeken tot hoe laat de pubs daar doorgaans open zijn.
En terechtquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien heeft een puber wel de politie gebeld met de mededeling dat hij een aanslag gaat plegen. Daar wordt tegenwoordig nogal paniekerig op gereageerd...
Dat er een keer iets gebeurt hier staat imo buiten kijf. De vraag is alleen wanneer.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:52 schreef Illuminazi het volgende:
[..]
En als er iets gebeurt schreeuwt heel FOK! het uit
miscere utile dulciquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:52 schreef Strani het volgende:
Alleen op FOK! kan binnen 90 minuten na de eerste melding de discussie gaan over welke provincie het meest onschuldig is bij een aanslag
Zeelandquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:52 schreef Strani het volgende:
Alleen op FOK! kan binnen 90 minuten na de eerste melding de discussie gaan over welke provincie het meest onschuldig is bij een aanslag
Live verslag van ruptly moet hiervoor komen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk, een omgevallen fiets. Da's al verdacht.
Er is altijd wel wat te zeiken, toch?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat er een keer iets gebeurt hier staat imo buiten kijf. De vraag is alleen wanneer.
Overigens verwacht ik dan een hele shitload aan keyboardwarriors die wel eventjes de terroristen eigenhandig een kopje kleiner beweren te gaan maken.
twitter:WoutvanA twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 23:53:28Politiewoordvoerder antwoordt op vraag of er nu sprake is van dreiging: "Er is wel sprake van een serieus verhaal." #Eindhoven 1/2 reageer retweet
twitter:WoutvanA twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 23:54:10Dat zegt nog weinig. Ze zijn druk bezig met verzamelen van info. #Eindhoven 2/2 reageer retweet
Heli's kwamen elkaar aflossen. Is sowieso geen verdacht pakketje want politie richt zich niet op een specifieke plek. Kan zijn dat ze tegenwoordig gewoon geen enkel risico meer nemen maar meestal gaat er wel een toetsing vooraf aan het soort inzet.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:50 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Of wel?
Ik denk dat jij met je uitkering helemaal niets krijgt.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Laatst nog naar koopprijzen gekeken in Groningen. Niet misselijk! Kan voor hetzelfde bedrag de helft aan oppervlakte erbij krijgen.
twitter:martijnheeroma twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 23:54:14(zelfs) In Eindhoven dooft het licht#pvv https://t.co/JM5qj8V5kT reageer retweet
Het bier is op , Brabant sterft een stille doodquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:55 schreef Childofthe90s het volgende:
twitter:WoutvanA twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 23:53:28Politiewoordvoerder antwoordt op vraag of er nu sprake is van dreiging: "Er is wel sprake van een serieus verhaal." #Eindhoven 1/2 reageer retweet
twitter:WoutvanA twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 23:54:10Dat zegt nog weinig. Ze zijn druk bezig met verzamelen van info. #Eindhoven 2/2 reageer retweet
Je hebt niet veel keus. Is het loos alarm, dan was het jammer dan, niks aan de hand verder. En was het wel echt, dan was het goed dat je het serieus nam.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:52 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
En terecht![]()
Jij bent de eerste om te roepen dat de politie had moeten ingrijpen als achteraf blijkt dat ze zo'n telefoontje hebben gehad.
Allemaal op naar het Rat Verlegh-stadionquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het bier is op , Brabant sterft een stille dood
Nee, ter lering ende vermaak .quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Kende ik niet. Betekent dat iets als 'de misere gebruikt het zoete'?
Ik begin ook wel te vrezen dat er echt iets is.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:55 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Heli's kwamen elkaar aflossen. Is sowieso geen verdacht pakketje want politie richt zich niet op een specifieke plek. Kan zijn dat ze tegenwoordig gewoon geen enkel risico meer nemen maar meestal gaat er wel een toetsing vooraf aan het soort inzet.
Lekker iedereen in de nek zeikenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Allemaal op naar het Rat Verlegh-stadion
twitter:edwincosmo twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 23:55:17Blijf van mijn eindje af, vuil islam tuig #Eindhoven reageer retweet
Ziet er uit als een gemiddelde stapavond.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:58 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
[ ]afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weer "Een Fiets die Alles Zag"quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:58 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kroegen/restaurants waren op moment van de aanslag nog gewoon open. Bron: mensen ter plaatse. Maar leuke poging om vanachter de computer weer een conspirancy theory de wereld in te helpen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ga jij eens uitzoeken tot hoe laat de pubs daar doorgaans open zijn.
Doe dit maar niet meer, Barttwitter:BartNijman twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 23:58:16Kedeng kedengKedeng Kedeng Kedeng KedengKedeng KedengALLAAAAHHH#GuusMeeuwis reageer retweet
Ik ook pas net hoor. Vond 'm wel geinig (https://onzetaal.nl/taaladvies/ter-leering-ende-vermaeck).quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Doe dit maar niet meer, Barttwitter:BartNijman twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 23:58:16Kedeng kedengKedeng Kedeng Kedeng KedengKedeng KedengALLAAAAHHH#GuusMeeuwis reageer retweet
Denk je dat die mensenmassa die nu wer naar huis toe moet geen doelwit zou zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:58 schreef Caland het volgende:
Concert is afgelopen, ze zijn te laat dus
Slotje
Smakeloos, ik verwacht ook niet anders van die ontiegelijke imbeciel Bart.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Whehehequote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:59 schreef Wereldgozer het volgende:
twitter:DylanRaats twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 23:56:12Joh.... is er wat politie op de been in #Eindhoven https://t.co/F8MWmIPEed reageer retweet
Social Justice Warrior. lid van De Onwelriekende Gleuvenbrigade.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
twitter:edwincosmo twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 23:55:17Blijf van mijn eindje af, vuil islam tuig #Eindhoven reageer retweet
Als het om een pakket was gegaan, was de EOD er wel geweest. Ik ben wel benieuwd wat er nu eigenlijk is.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Maar deze berichtgeving is weer Geert Wilders in de kaart spelen jongens.
Hij heeft "Beheerder Buurtwhatsapp" in zijn profiel staan?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:00 schreef KrappeAuto het volgende:
twitter:DylanRaats twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 23:56:12Joh.... is er wat politie op de been in #Eindhoven https://t.co/F8MWmIPEed reageer retweet
Ah! Nu begrijp ik 'm helemaal. Het mengen (miscere) van het nuttige en het aangename.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik ook pas net hoor. Vond 'm wel geinig (https://onzetaal.nl/taaladvies/ter-leering-ende-vermaeck).
Ik ook. Kei-benieuwd. Eigenlijk wil ik gaan slapen want morgenvroeg heb ik vroeg weer iets te doen, maar het is nu net zo spannend!quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:01 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als het om een pakket was gegaan, was de EOD er wel geweest. Ik ben wel benieuwd wat er nu eigenlijk is.
Iemand moet het doen he.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hij heeft "Beheerder Buurtwhatsapp" in zijn profiel staan?![]()
Ik had eigenlijk gehoopt op alleen Guus Meeuwis (en zijn 'band')quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk je dat die mensenmassa die nu wer naar huis toe moet geen doelwit zou zijn.
Dan ben je wel een ektequote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Da's wel een doodverwensing he.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt op alleen Guus Meeuwis (en zijn 'band')
Alsof er iets gaat gebeurenquote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ook. Kei-benieuwd. Eigenlijk wil ik gaan slapen want morgenvroeg heb ik vroeg weer iets te doen, maar het is nu net zo spannend!
twitter:BreakingNLive twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 23:54:32Apparantly there are large police presences at Eindhoven main train station and Phillips stadium where a concert wa… https://t.co/fo5T0Bi2Lv reageer retweet
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ook. Kei-benieuwd. Eigenlijk wil ik gaan slapen want morgenvroeg heb ik vroeg weer iets te doen, maar het is nu net zo spannend!
Ja precies. Zo kijk ik althans naar zulke discussies. In elk geval vermakelijk, en soms valt er ook best iets uit op te pikken.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah! Nu begrijp ik 'm helemaal. Het mengen (miscere) van het nuttige en het aangename.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
FleurGODIN.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:03 schreef Zipportal het volgende:
Periscope:
https://www.pscp.tv/FleurBesters/1PlKQAXmbkNKE
De Toppersquote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:04 schreef Strani het volgende:
Dus Guus Meeuwis moet nu over twee weken een liefdadigheidconcert geven? Wie komen er dan nog meer?
Aids de Leeuwquote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:04 schreef Strani het volgende:
Dus Guus Meeuwis moet nu over twee weken een liefdadigheidconcert geven? Wie komen er dan nog meer?
Dan moet Sieneke ook komen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:05 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
De Toppers
Dré Hazes
Vader Abraham
De Meiden van K3
Dan hebben we dus weer een kansquote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:05 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
De Toppers
Dré Hazes
Vader Abraham
De Meiden van K3
Nu is het pas echt internationaal nieuws.twitter:vrtderedactie twitterde op zaterdag 10-06-2017 om 00:04:26Grote politiemacht op de been in Eindhoven wegens "verdachte situatie" https://t.co/aZJngCCt6L #vrtnieuws reageer retweet
Ik zie gewoon de gebruikelijk vage figuren op het stationquote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:03 schreef Zipportal het volgende:
Periscope:
https://www.pscp.tv/FleurBesters/1PlKQAXmbkNKE
twitter:NOS twitterde op zaterdag 10-06-2017 om 00:06:38Update: volgens een woordvoerder van de politie in Eindhoven was er een "serieuze verdachte situatie", die nu onder… https://t.co/SeTYxR9MCA reageer retweet
Albinobommenlegers.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:06 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik zie gewoon de gebruikelijk vage figuren op het station![]()
twitter:NOS twitterde op zaterdag 10-06-2017 om 00:06:38Update: volgens een woordvoerder van de politie in Eindhoven was er een "serieuze verdachte situatie", die nu onder… https://t.co/SeTYxR9MCA reageer retweet
twitter:BartNijman twitterde op zaterdag 10-06-2017 om 00:06:51Het dondert en het bliksemt en daar klinkt weer een "takbir!"Het is nu bidden of onthoofden da's de enige manier..#GuusMeeuwis reageer retweet
twitter:BartNijman twitterde op zaterdag 10-06-2017 om 00:07:11..Om de juiste koers te varenMet Allah op onze rugGeniet met volle teugenDie vrijheid komt nooit meer terug..#GuusMeeuwis reageer retweet
Het komt vooralsnog niet over dat arme kind in die rode opel Astra die een heel peleton BBE om haar heen had staan met hun wapens op haar hoofd gericht in de week na 9-11quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nog nooit eerder is er zo dichtbij bijna iets gebeurd...
twitter:casrooz twitterde op zaterdag 10-06-2017 om 00:06:47Weer een gekke Turkse minister die weggesleept moet worden? #Eindhoven reageer retweet
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:07 schreef Infection het volgende:
twitter:BartNijman twitterde op zaterdag 10-06-2017 om 00:06:51Het dondert en het bliksemt en daar klinkt weer een "takbir!"Het is nu bidden of onthoofden da's de enige manier..#GuusMeeuwis reageer retweet
twitter:BartNijman twitterde op zaterdag 10-06-2017 om 00:07:11..Om de juiste koers te varenMet Allah op onze rugGeniet met volle teugenDie vrijheid komt nooit meer terug..#GuusMeeuwis reageer retweet
Jammerdebammerquote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:07 schreef Infection het volgende:
Maar dat was toch in Holland?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:07 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Het komt vooralsnog niet over dat arme kind in die rode opel Astra die een heel peleton BBE om haar heen had staan met hun wapens op haar hoofd gericht in de week na 9-11
(Was een dreiging tegen tunnels en betrof een klein rood autotje)...
Met een opgeblazen gevoel op pad.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:08 schreef LelijKnap het volgende:
Opvallend wel dat het de laatste tijd zo laat in de avond is (niet te zeggen dat er nu ook wat aan de hand is). Zou dat zijn omdat ze eerst hun buikjes willen vol eten voordat ze op pad gaan?
twitter:RickBckr twitterde op zaterdag 10-06-2017 om 00:02:52@FrankBerkemeier @BartNijman En dan denk ik aan Brabant, want daar zwaait blauw licht.#guusmeeuwis reageer retweet
Misschien was er wel gewoon een moslim bij het Guus Meeuwis concertquote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:09 schreef LXIV het volgende:
Ben ik toch heel benieuwd wat die situatie is. Alleen 2 verdachte lieden in een auto zullen toch niet tot het uitrukken van de hele politie Brabant Zuid-Oost geleid hebben..
twitter:pittmeister twitterde op zaterdag 10-06-2017 om 00:10:19Feeststemming in het PSV stadion. Inderdaad een hele verdachte situatie. #Eindhoven reageer retweet
Oh je bedoelde bij jou dichtbij.... we hebben hier in het Zuijje dombo en de kikker gehad, net na Parijs, daar is de DSI toen ook voor uitgerukt...quote:
En je weet wat ze zeggen, waar 1 moslim is zijn er meer.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien was er wel gewoon een moslim bij het Guus Meeuwis concert
Dan gaan hier ook wel alle alarmbellen af
Haha, zienhet al voor me, een kopvod die meezingtquote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, als ik ze nodig heb, dan is het politie-bureau gesloten.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:09 schreef LXIV het volgende:
Ben ik toch heel benieuwd wat die situatie is. Alleen 2 verdachte lieden in een auto zullen toch niet tot het uitrukken van de hele politie Brabant Zuid-Oost geleid hebben..
Een gezellige non zal deze muziek vast wel kunnen waarderen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:12 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Haha, zienhet al voor me, een kopvod die meezingt
twitter:HWHofs twitterde op zaterdag 10-06-2017 om 00:11:12Driehoek komt binnen een uur met een persverklaring. Het gaat om een lokaal incident. Niet verder opgeschaald. 2/2 reageer retweet
Ja, dat lijkt mij dus ook niks!quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:09 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Met een opgeblazen gevoel op pad.
Pardon? Gister scheet en vogel (van het formaat Pino) vlak naast mn auto net toen ik de deur dichtgetrokken had. Dat had héél anders af kunnen lopen als ik 2 seconden later bij mn auto was geweest.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nog nooit eerder is er zo dichtbij bijna iets gebeurd...
Hahahaha man manquote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Pardon? Gister scheet en vogel (van het formaat Pino) vlak naast mn auto net toen ik de deur dichtgetrokken had. Dat had héél anders af kunnen lopen als ik 2 seconden later bij mn auto was geweest.![]()
Kampers of motorclubjes dusquote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:12 schreef Childofthe90s het volgende:
twitter:HWHofs twitterde op zaterdag 10-06-2017 om 00:11:12Driehoek komt binnen een uur met een persverklaring. Het gaat om een lokaal incident. Niet verder opgeschaald. 2/2 reageer retweet
Wat zou een moslim daar te zoeken hebben? Ik ben ook wel eens bij Guus geweest, maar toen was er geen moslim te zien hoor!quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Kinderjournaal.twitter:HWHofs twitterde op zaterdag 10-06-2017 om 00:12:36Collega @theoverbruggen is in Eindhoven en vertelt zo meer in ons late #nosjournaal reageer retweet
Owh, een lokaal incident.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:12 schreef Childofthe90s het volgende:
Doet me denken aan Keulen. Dat werd in eerste instantie ook als een 'lokaal incident', dat geen verdere toelichting behoefte, afgedaan.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:13 schreef Infection het volgende:
Dit zal wel weer in de doofpot verdwijnen.
In mijn ervaring is er eigenlijk bij alles wat door Nederlanders als 'vermaak' wordt gezien, amper een moslim te zien.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat zou een moslim daar te zoeken hebben? Ik ben ook wel eens bij Guus geweest, maar toen was er geen moslim te zien hoor!
Lekker generaliserendquote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat zou een moslim daar te zoeken hebben? Ik ben ook wel eens bij Guus geweest, maar toen was er geen moslim te zien hoor!
Heb je zo vaak politie nodig dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, als ik ze nodig heb, dan is het politie-bureau gesloten.
Tijdens het volksfeest in Rotterdam een paar weken terug heb ik letterlijk iedereen zien meedoen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:15 schreef Strani het volgende:
[..]
In mijn ervaring is er eigenlijk bij alles wat door Nederlanders als 'vermaak' wordt gezien, amper een moslim te zien.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat de nucleare wolk nog net binnen de gemeentegrenzen blijft.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]. Er is zojuist een atoombom op Eindhoven gevallen, maar gezien het windstil is, behandelen we het als een lokaal incident.
Vak-P van FC Twente was aanwezig zeker.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:12 schreef Childofthe90s het volgende:
Ja, maar voetbal is ook niet zo typisch Nederlands. De laatste tijd al helemaal niet meer.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Tijdens het volksfeest in Rotterdam een paar weken terug heb ik letterlijk iedereen zien meedoen.
Nee, maar die ene keer in de tien jaar dat je ze nodig hebt. Dan is het politie-bureau dicht.quote:
Ehh, oke.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar voetbal is ook niet zo typisch Nederlands. De laatste tijd al helemaal niet meer.
Ik niet. Dingen als inbraak of diefstal worden toch nooit opgelost. Ophoeren met die ongein.quote:
Voetbal overstijgt dan ook alles. Alhoewel, als de spelers hadden geroepen; ''Allah is een klootviool'', dan was het snel over geweest, met die samenhorigheid onder de Feyenoorders.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Tijdens het volksfeest in Rotterdam een paar weken terug heb ik letterlijk iedereen zien meedoen.
Terecht toch. Je mag ze misschien niet mogen die moslims maar naar Guus Meeuwis gaan echt alleen complete randdebielen.quote:
Fiets gestolen ook niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik niet. Dingen als inbraak of diefstal worden toch nooit opgelost. Ophoeren met die ongein.
Het enige waar politiebureau's goed voor zijn is om gratis je auto te parkeren pal voor de deur zonder te betalen. Op de een of andere manier krijg je daar NOOIT een boete als je onbetaald staat. Waarom weet ik niet.
Ben je nou sarcastisch, of ..?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik niet. Dingen als inbraak of diefstal worden toch nooit opgelost. Ophoeren met die ongein.
Het enige waar politiebureau's goed voor zijn is om gratis je auto te parkeren pal voor de deur zonder te betalen. Op de een of andere manier krijg je daar NOOIT een boete als je onbetaald staat. Waarom weet ik niet.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:18 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Fiets gestolen ook niet. Mijn vriendin is gewoon haar eigen fiets terug gaan halen.
twitter:JJorritsma040 twitterde op zaterdag 10-06-2017 om 00:17:35Blij met rustige afloop van #gmezg concert. Politieonderzoekt loopt. Complimenten voor organisatie en publiek. We houden vinger aan de pols. reageer retweet
Nee ik weet dat serieus niet. Ik ken meerdere politiebureaus hier in de regio waar het gewoon betaald parkeren is. Voor de deur dus, gewoon langs een betaald parkeren singel, niet op het parkeerterrein binnen de poort dus, en daar krijg je nooit een boete als je niet betaald.quote:
Maar als het bij een fietsendiefstal blijft dan valt het leed nog wel te overzien. Dat is zelfs in mijn überveilige woonomgeving wel eens gebeurd!quote:
Familie van?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:21 schreef Zipportal het volgende:
In Eindhoven hebben ze blijkbkaar ook een burgemeester.twitter:JJorritsma040 twitterde op zaterdag 10-06-2017 om 00:17:35Blij met rustige afloop van #gmezg concert. Politieonderzoekt loopt. Complimenten voor organisatie en publiek. We houden vinger aan de pols. reageer retweet
Ik zal morgen is een moord plegen in je buurt, dat doe ik door hem met een gestolen bus vol hooligans aan te rijden, waar woon je?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar als het bij een fietsendiefstal blijft dan valt het leed nog wel te overzien. Dat is zelfs in mijn überveilige woonomgeving wel eens gebeurd!
Als als alsquote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:18 schreef LelijKnap het volgende:
. Alhoewel, als de spelers hadden geroepen; ''Allah is een klootviool'', dan was het snel over geweest, met die samenhorigheid onder de Feyenoorders.
Dit.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:15 schreef Strani het volgende:
[..]
In mijn ervaring is er eigenlijk bij alles wat door Nederlanders als 'vermaak' wordt gezien, amper een moslim te zien.
Ja als ik hier nu naar buiten loop en ga schieten met een mitrailleur raak ik ook niemand. Toch zijn er zes fietsen van mij gestolen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar als het bij een fietsendiefstal blijft dan valt het leed nog wel te overzien. Dat is zelfs in mijn überveilige woonomgeving wel eens gebeurd!
Hoezo bashen? Da's gewoon 1 + 1 = 2 in een als dit situatie.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:23 schreef bamibij het volgende:
[..]
Als als als![]()
Als LelijKnap maar moslims kan bashen
Blindequote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja als ik hier nu naar buiten loop en ga schieten met een mitrailleur raak ik ook niemand. Toch zijn er zes fietsen van mij gestolen.
Ja als je moeder gewoon had geslikt was jij niet zoveel onzin aan het posten op dit forum.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Voetbal overstijgt dan ook alles. Alhoewel, als de spelers hadden geroepen; ''Allah is een klootviool'', dan was het snel over geweest, met die samenhorigheid onder de Feyenoorders.
Helemaal niet als er eigenlijk niks is gebeurd. Dat gebeurt elders zo vaak.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:25 schreef Zipportal het volgende:
Toch wel leuk om te zien, hoe hard ze het proberen op Twitter, dit aan de wereld kenbaar te maken. Nederland boeit niemand.
De 2e keer is de grap niet echt leuker.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:26 schreef gelly het volgende:
Apart om een aanslag in Brabant te plegen als je Nederland wil treffen al terrorist.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja als ik hier nu naar buiten loop en ga schieten met een mitrailleur raak ik ook niemand. Toch zijn er zes fietsen van mij gestolen.
Dat IS en brabanders meer gemeen hebben dan ze zelf denken kan ik ook niet helpen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De 2e keer is de grap niet echt leuker.
Art4 wil niks zeggen als je met een betonschaar aankomt.quote:
Herken ik nog goed hier op fok. Wat waren we toen trots op Nederland, een vuist laten zien tegen Turkije.quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:26 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
http://oncyclopedia.org/wiki/Niemand
Hij? Ik zie hem overal die vent.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
kettingslot-met-art-4-keurmerk-150-cm.jpg]afbeelding[/url] ]
Zal best, dat moet je die brabos dan maar zelf vertellen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat IS en brabanders meer gemeen hebben dan ze zelf denken kan ik ook niet helpen.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
twitter:pittmeister twitterde op zaterdag 10-06-2017 om 00:10:19Feeststemming in het PSV stadion. Inderdaad een hele verdachte situatie. #Eindhoven reageer retweet
Noem eens 4 overeenkomsten dan, die Hollanders en IS bijvoorbeeld niet hebben.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat IS en brabanders meer gemeen hebben dan ze zelf denken kan ik ook niet helpen.
OokDitIsTwittertwitter:Bonerdude2014 twitterde op zaterdag 10-06-2017 om 00:30:27Lijkwagen gesignaleerd bij philips stadion #eindhoven #dustochgeschoten #dtv reageer retweet
Inderdaad. Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag zijn logischere doelen. Maar goed, in Frankrijk had je ook een aanslag in bv Nice.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:26 schreef gelly het volgende:
Apart om een aanslag in Brabant te plegen als je Nederland wil treffen al terrorist.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:37 schreef Montagui het volgende:
Niet te hopen dat de internationale media dit oppikt.... IS zou zo nog eens op gedachten kunnen komen.
http://www.dailystar.co.u(...)etherlands-evacuatedtwitter:JaydaBF twitterde op zaterdag 10-06-2017 om 00:21:20BREAKING: Stadium on LOCKDOWN as cops swoop on pop concert in 'terror related incident' https://t.co/BAJH2VXAyG reageer retweet
Of Manchester in Engelandquote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:35 schreef Montagui het volgende:
[..]
Inderdaad. Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag zijn logischere doelen. Maar goed, in Frankrijk had je ook een aanslag in bv Nice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |