Ik begin ook wel te vrezen dat er echt iets is.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:55 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Heli's kwamen elkaar aflossen. Is sowieso geen verdacht pakketje want politie richt zich niet op een specifieke plek. Kan zijn dat ze tegenwoordig gewoon geen enkel risico meer nemen maar meestal gaat er wel een toetsing vooraf aan het soort inzet.
Lekker iedereen in de nek zeikenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Allemaal op naar het Rat Verlegh-stadion
twitter:edwincosmo twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 23:55:17Blijf van mijn eindje af, vuil islam tuig #Eindhoven reageer retweet
Ziet er uit als een gemiddelde stapavond.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:58 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
[ ]afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weer "Een Fiets die Alles Zag"quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:58 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kroegen/restaurants waren op moment van de aanslag nog gewoon open. Bron: mensen ter plaatse. Maar leuke poging om vanachter de computer weer een conspirancy theory de wereld in te helpen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ga jij eens uitzoeken tot hoe laat de pubs daar doorgaans open zijn.
Doe dit maar niet meer, Barttwitter:BartNijman twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 23:58:16Kedeng kedengKedeng Kedeng Kedeng KedengKedeng KedengALLAAAAHHH#GuusMeeuwis reageer retweet
Ik ook pas net hoor. Vond 'm wel geinig (https://onzetaal.nl/taaladvies/ter-leering-ende-vermaeck).quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Doe dit maar niet meer, Barttwitter:BartNijman twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 23:58:16Kedeng kedengKedeng Kedeng Kedeng KedengKedeng KedengALLAAAAHHH#GuusMeeuwis reageer retweet
Denk je dat die mensenmassa die nu wer naar huis toe moet geen doelwit zou zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:58 schreef Caland het volgende:
Concert is afgelopen, ze zijn te laat dus
Slotje
Smakeloos, ik verwacht ook niet anders van die ontiegelijke imbeciel Bart.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Whehehequote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:59 schreef Wereldgozer het volgende:
twitter:DylanRaats twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 23:56:12Joh.... is er wat politie op de been in #Eindhoven https://t.co/F8MWmIPEed reageer retweet
Social Justice Warrior. lid van De Onwelriekende Gleuvenbrigade.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
twitter:edwincosmo twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 23:55:17Blijf van mijn eindje af, vuil islam tuig #Eindhoven reageer retweet
Als het om een pakket was gegaan, was de EOD er wel geweest. Ik ben wel benieuwd wat er nu eigenlijk is.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Maar deze berichtgeving is weer Geert Wilders in de kaart spelen jongens.
Hij heeft "Beheerder Buurtwhatsapp" in zijn profiel staan?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:00 schreef KrappeAuto het volgende:
twitter:DylanRaats twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 23:56:12Joh.... is er wat politie op de been in #Eindhoven https://t.co/F8MWmIPEed reageer retweet
Ah! Nu begrijp ik 'm helemaal. Het mengen (miscere) van het nuttige en het aangename.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik ook pas net hoor. Vond 'm wel geinig (https://onzetaal.nl/taaladvies/ter-leering-ende-vermaeck).
Ik ook. Kei-benieuwd. Eigenlijk wil ik gaan slapen want morgenvroeg heb ik vroeg weer iets te doen, maar het is nu net zo spannend!quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:01 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als het om een pakket was gegaan, was de EOD er wel geweest. Ik ben wel benieuwd wat er nu eigenlijk is.
Iemand moet het doen he.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hij heeft "Beheerder Buurtwhatsapp" in zijn profiel staan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |