Of de wet is achterhaald op sommige punten.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:48 schreef Perox het volgende:
[..]
Onzin, rechter toetst gewoon aan de wet. Blijkbaar toch niet zoveel bewijs dus.
Als dat zo is maakt dat de rechter geen landverrader natuurlijk, zoals werd beweerd. Maar ik zou oppassen met het aanscherpen van de wet. Ik ben niet zo'n voorstander voor lukraak oppakken en vasthouden op basis van weinig. Het is natuurlijk lastig, want nu moeten ze die man in de gaten blijven houden.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:51 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Of de wet is achterhaald op sommige punten.
Klopt. De wetgevers zijn dan eerder schuldig dan de uitvoerder.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:56 schreef Perox het volgende:
[..]
Als dat zo is maakt dat de rechter geen landverrader natuurlijk, zoals werd beweerd. Maar ik zou oppassen met het aanscherpen van de wet. Ik ben niet zo'n voorstander voor lukraak oppakken en vasthouden op basis van weinig. Het is natuurlijk lastig, want nu moeten ze die man in de gaten blijven houden.
Radicale moslims moeten m.i. preventief worden vastgezet. We hebben meermaals gezien dat het enkel in de gaten houden niet afdoende is. Dit soort tikkende tijdbommen de straat op sturen is vragen om onschuldige slachtoffers.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:48 schreef Perox het volgende:
[..]
Onzin, rechter toetst gewoon aan de wet. Blijkbaar toch niet zoveel bewijs dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |