Ik woon er 41 kilometer vandaan, en als je in Brabant woont is er altijd wel iemand die je kent, of familie die aanwezig is. Bij Guus Meeuwis.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 12:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zoals gezegd, het gaat niet om Meeuwis, maar om de aanwezigheid van duizenden mensen opeengepakt in een stadion, een betere mogelijkheid om veel slachtoffers te maken met een bom vind je niet snel.
Nou zeg dat wel man, ik luisterde laatst nog een nummer van Guus Meeuwisquote:Op zaterdag 10 juni 2017 12:34 schreef Pharkus het volgende:
Ik was er donderdag, het komt wel erg dichtbij zo.
Het kan hier zo mooi zijnquote:Op zaterdag 10 juni 2017 12:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel man, ik luisterde laatst nog een nummer van Guus Meeuwis
Ja welke regering? Misschien kunnen we er beter géén hebben dan ééntje met Jesse Klaver.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 12:21 schreef Faeroer het volgende:
Zolang mensen die Wahhabi's in Europa niet aanpakken, zal dit helaas een gewoonte worden. Politie en AIVD hebben goed gehandeld, maar het is toch echt aan de regering (tsja.. welke regering eigenlijk) om die Wahhabi's uit te zetten richting afgrond en hun moskeeën te doen ontbinden.
Maar jezelf wel vernoemen naar kedeng kedengquote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:23 schreef Treinhomo het volgende:
Ik vond Guus Meeuwis in '95 al kut.
Ben ik nu ISIS avant la lettre ? [ afbeelding ]
Yeah, right.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:44 schreef Pharkus het volgende:
Maar jezelf wel vernoemen naar kedeng kedeng
*Yasser Klaverquote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja welke regering? Misschien kunnen we er beter géén hebben dan ééntje met Jesse Klaver.
Dat is inderdaad niet uit te leggen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 11:55 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Op deze manier is het inderdaad "dweilen met de kraan open."
AIVD ingelicht (haha snap je? inlicht, inlichtingendienst)!quote:Op zondag 11 juni 2017 13:42 schreef PicoMMP het volgende:
Als je vrijwillig naar een concert van Guus Meeuwis gaat verdien je het om opgeblazen te worden.
quote:Op zondag 11 juni 2017 15:57 schreef Hathor het volgende:
Guus Meeuwis krijgt zo wel een internationale carriereboost en word nu al in een adem genoemd met Ariana Grande.
Omg wat slechtquote:Op zondag 11 juni 2017 14:14 schreef Faeroer het volgende:
[..]
AIVD ingelicht (haha snap je? inlicht, inlichtingendienst)!
quote:Bedreiger Meeuwis-concert verdacht van 'voorbereiden terroristisch misdrijf'
EINDHOVEN - De Amsterdammer die vorige week week vrijdag werd aangehouden bij het concert van Guus Meeuwis wordt verdacht van mogelijke betrokkenheid bij de voorbereidingen van een terroristisch misdrijf. Dit laat het Openbaar Ministerie vrijdagochtend weten.
De man wordt vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris.
Het politieonderzoek naar zijn mogelijke betrokkenheid is nog volop bezig. Om die reden wil het Openbaar Ministerie de verdachte veertien dagen langer vasthouden.
Het onderzoek vraagt uiterste zorgvuldigheid, om die reden kunnen op dit moment geen verdere details naar buiten brengen. De verdachte zit in beperkingen en mag alleen contact hebben met zijn advocaat.
Nee, er zijn al meer potentiële aanslagen verijdeld.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:29 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Is dit de eerste keer dat ze zoiets dergelijks zo serieus nemen?
Onzin, rechter toetst gewoon aan de wet. Blijkbaar toch niet zoveel bewijs dus.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Een rechter die willens en wetens een geradicaliseerde mohammedaan de samenleving instuurt zou je gerust een landverrader kunnen noemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |