Vak-P van FC Twente was aanwezig zeker.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:12 schreef Childofthe90s het volgende:
twitter:HWHofs twitterde op zaterdag 10-06-2017 om 00:11:12Driehoek komt binnen een uur met een persverklaring. Het gaat om een lokaal incident. Niet verder opgeschaald. 2/2 reageer retweet
Ja, maar voetbal is ook niet zo typisch Nederlands. De laatste tijd al helemaal niet meer.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Tijdens het volksfeest in Rotterdam een paar weken terug heb ik letterlijk iedereen zien meedoen.
Nee, maar die ene keer in de tien jaar dat je ze nodig hebt. Dan is het politie-bureau dicht.quote:
Ehh, oke.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar voetbal is ook niet zo typisch Nederlands. De laatste tijd al helemaal niet meer.
Ik niet. Dingen als inbraak of diefstal worden toch nooit opgelost. Ophoeren met die ongein.quote:
Voetbal overstijgt dan ook alles. Alhoewel, als de spelers hadden geroepen; ''Allah is een klootviool'', dan was het snel over geweest, met die samenhorigheid onder de Feyenoorders.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Tijdens het volksfeest in Rotterdam een paar weken terug heb ik letterlijk iedereen zien meedoen.
Terecht toch. Je mag ze misschien niet mogen die moslims maar naar Guus Meeuwis gaan echt alleen complete randdebielen.quote:
Fiets gestolen ook niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik niet. Dingen als inbraak of diefstal worden toch nooit opgelost. Ophoeren met die ongein.
Het enige waar politiebureau's goed voor zijn is om gratis je auto te parkeren pal voor de deur zonder te betalen. Op de een of andere manier krijg je daar NOOIT een boete als je onbetaald staat. Waarom weet ik niet.
Ben je nou sarcastisch, of ..?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik niet. Dingen als inbraak of diefstal worden toch nooit opgelost. Ophoeren met die ongein.
Het enige waar politiebureau's goed voor zijn is om gratis je auto te parkeren pal voor de deur zonder te betalen. Op de een of andere manier krijg je daar NOOIT een boete als je onbetaald staat. Waarom weet ik niet.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:18 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Fiets gestolen ook niet. Mijn vriendin is gewoon haar eigen fiets terug gaan halen.
twitter:JJorritsma040 twitterde op zaterdag 10-06-2017 om 00:17:35Blij met rustige afloop van #gmezg concert. Politieonderzoekt loopt. Complimenten voor organisatie en publiek. We houden vinger aan de pols. reageer retweet
Nee ik weet dat serieus niet. Ik ken meerdere politiebureaus hier in de regio waar het gewoon betaald parkeren is. Voor de deur dus, gewoon langs een betaald parkeren singel, niet op het parkeerterrein binnen de poort dus, en daar krijg je nooit een boete als je niet betaald.quote:
Maar als het bij een fietsendiefstal blijft dan valt het leed nog wel te overzien. Dat is zelfs in mijn überveilige woonomgeving wel eens gebeurd!quote:
Familie van?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:21 schreef Zipportal het volgende:
In Eindhoven hebben ze blijkbkaar ook een burgemeester.twitter:JJorritsma040 twitterde op zaterdag 10-06-2017 om 00:17:35Blij met rustige afloop van #gmezg concert. Politieonderzoekt loopt. Complimenten voor organisatie en publiek. We houden vinger aan de pols. reageer retweet
Ik zal morgen is een moord plegen in je buurt, dat doe ik door hem met een gestolen bus vol hooligans aan te rijden, waar woon je?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar als het bij een fietsendiefstal blijft dan valt het leed nog wel te overzien. Dat is zelfs in mijn überveilige woonomgeving wel eens gebeurd!
Als als alsquote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:18 schreef LelijKnap het volgende:
. Alhoewel, als de spelers hadden geroepen; ''Allah is een klootviool'', dan was het snel over geweest, met die samenhorigheid onder de Feyenoorders.
Dit.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:15 schreef Strani het volgende:
[..]
In mijn ervaring is er eigenlijk bij alles wat door Nederlanders als 'vermaak' wordt gezien, amper een moslim te zien.
Ja als ik hier nu naar buiten loop en ga schieten met een mitrailleur raak ik ook niemand. Toch zijn er zes fietsen van mij gestolen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar als het bij een fietsendiefstal blijft dan valt het leed nog wel te overzien. Dat is zelfs in mijn überveilige woonomgeving wel eens gebeurd!
Hoezo bashen? Da's gewoon 1 + 1 = 2 in een als dit situatie.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:23 schreef bamibij het volgende:
[..]
Als als als![]()
Als LelijKnap maar moslims kan bashen
Blindequote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja als ik hier nu naar buiten loop en ga schieten met een mitrailleur raak ik ook niemand. Toch zijn er zes fietsen van mij gestolen.
Ja als je moeder gewoon had geslikt was jij niet zoveel onzin aan het posten op dit forum.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Voetbal overstijgt dan ook alles. Alhoewel, als de spelers hadden geroepen; ''Allah is een klootviool'', dan was het snel over geweest, met die samenhorigheid onder de Feyenoorders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |