Haha, zienhet al voor me, een kopvod die meezingtquote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien was er wel gewoon een moslim bij het Guus Meeuwis concert
Dan gaan hier ook wel alle alarmbellen af
Nee, als ik ze nodig heb, dan is het politie-bureau gesloten.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:09 schreef LXIV het volgende:
Ben ik toch heel benieuwd wat die situatie is. Alleen 2 verdachte lieden in een auto zullen toch niet tot het uitrukken van de hele politie Brabant Zuid-Oost geleid hebben..
Een gezellige non zal deze muziek vast wel kunnen waarderen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:12 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Haha, zienhet al voor me, een kopvod die meezingt
twitter:HWHofs twitterde op zaterdag 10-06-2017 om 00:11:12Driehoek komt binnen een uur met een persverklaring. Het gaat om een lokaal incident. Niet verder opgeschaald. 2/2 reageer retweet
Ja, dat lijkt mij dus ook niks!quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:09 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Met een opgeblazen gevoel op pad.
Pardon? Gister scheet en vogel (van het formaat Pino) vlak naast mn auto net toen ik de deur dichtgetrokken had. Dat had héél anders af kunnen lopen als ik 2 seconden later bij mn auto was geweest.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nog nooit eerder is er zo dichtbij bijna iets gebeurd...
Hahahaha man manquote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Pardon? Gister scheet en vogel (van het formaat Pino) vlak naast mn auto net toen ik de deur dichtgetrokken had. Dat had héél anders af kunnen lopen als ik 2 seconden later bij mn auto was geweest.![]()
Kampers of motorclubjes dusquote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:12 schreef Childofthe90s het volgende:
twitter:HWHofs twitterde op zaterdag 10-06-2017 om 00:11:12Driehoek komt binnen een uur met een persverklaring. Het gaat om een lokaal incident. Niet verder opgeschaald. 2/2 reageer retweet
Wat zou een moslim daar te zoeken hebben? Ik ben ook wel eens bij Guus geweest, maar toen was er geen moslim te zien hoor!quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien was er wel gewoon een moslim bij het Guus Meeuwis concert
Dan gaan hier ook wel alle alarmbellen af
Kinderjournaal.twitter:HWHofs twitterde op zaterdag 10-06-2017 om 00:12:36Collega @theoverbruggen is in Eindhoven en vertelt zo meer in ons late #nosjournaal reageer retweet
Owh, een lokaal incident.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:12 schreef Childofthe90s het volgende:
Doet me denken aan Keulen. Dat werd in eerste instantie ook als een 'lokaal incident', dat geen verdere toelichting behoefte, afgedaan.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:13 schreef Infection het volgende:
Dit zal wel weer in de doofpot verdwijnen.
In mijn ervaring is er eigenlijk bij alles wat door Nederlanders als 'vermaak' wordt gezien, amper een moslim te zien.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat zou een moslim daar te zoeken hebben? Ik ben ook wel eens bij Guus geweest, maar toen was er geen moslim te zien hoor!
Lekker generaliserendquote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat zou een moslim daar te zoeken hebben? Ik ben ook wel eens bij Guus geweest, maar toen was er geen moslim te zien hoor!
Heb je zo vaak politie nodig dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, als ik ze nodig heb, dan is het politie-bureau gesloten.
Tijdens het volksfeest in Rotterdam een paar weken terug heb ik letterlijk iedereen zien meedoen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:15 schreef Strani het volgende:
[..]
In mijn ervaring is er eigenlijk bij alles wat door Nederlanders als 'vermaak' wordt gezien, amper een moslim te zien.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat de nucleare wolk nog net binnen de gemeentegrenzen blijft.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]. Er is zojuist een atoombom op Eindhoven gevallen, maar gezien het windstil is, behandelen we het als een lokaal incident.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |