Whutquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee, maar het stemmen op VVD schept ook wel een 'eigen schuld'-sentiment bij mij. Tenzij ik er vanuit ga dat ze slachtoffers van manipulatie zijn. Maar goed, de GL en PvdA-stemmers, daar deel ik natuurlijk ook wel eigenschappen mee (ben er middenin opgegroeid). Ik zou me bij een aanslag op hen ook wel aangeslagen voelen, maar er zal zeker ook wel een stukje rancune bij komen kijken; 'zie je nou wel domme naïeve dwazen...'.
Dat is zeker zoquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het afvoerputje van het afvoerputje.
Samen met Helmond
Maar waarom leggen ze het dan niet stil? Het concert?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:23 schreef Ang3l het volgende:
Helikopters en sirenes. En een boel ook. Maar verder geen idee. Kreeg een berichtje van een vriend anders had ik er niet echt bij stilgestaan. Woon nl op steenworp afstand van t stadion.
Begrijpelijk. Het komt dan ineens toch een stuk dichterbij hoe hard het ook klinkt.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee, maar het stemmen op VVD schept ook wel een 'eigen schuld'-sentiment bij mij. Tenzij ik er vanuit ga dat ze slachtoffers van manipulatie zijn. Maar goed, de GL en PvdA-stemmers, daar deel ik natuurlijk ook wel eigenschappen mee (ben er middenin opgegroeid). Ik zou me bij een aanslag op hen ook wel aangeslagen voelen, maar er zal zeker ook wel een stukje rancune bij komen kijken; 'zie je nou wel domme naïeve dwazen...'.
Concert is net afgelopen. Als dreiging buiten het stadion is is het veiliger om die mensen binnen te laten blijven terwijl men dreiging onderzoekt. Maar mensen mogen blijkbaar nu wel gewoon stadion uit.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:29 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar waarom leggen ze het dan niet stil? Het concert?
Ze lopen jarenlang vanuit schone en blanke wijken de goedwillende diversiteitsmens uit te hangen onderwijl ze mensen als ik verfoeien. Ze hebben geen boodschap aan het leed van de proleet of slachtoffers van de jihadisten van de profeet. Een beetje rancune zou niet misstaan wanneer zij eraan gaan.quote:
twitter:politieob twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 23:29:51De politie is vanavond vanwege een verdachte situatie in centrum van #Eindhoven met veel eenheden in de stad aanwezig reageer retweet
Dus dan kan je er vanuit gaan dat het een vals alarm was?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:32 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Concert is net afgelopen. Als dreiging buiten het stadion is is het veiliger om die mensen binnen te laten blijven terwijl men dreiging onderzoekt. Maar mensen mogen blijkbaar nu wel gewoon stadion uit.
Oke dan. Bedankt voor je mening.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ze lopen jarenlang vanuit schone en blanke wijken de goedwillende diversiteitsmens uit te hangen onderwijl ze mensen als ik verfoeien. Ze hebben niets met het leed van de proleet of slachtoffers van de jihadisten van de profeet. Een beetje rancune zou niet misstaan wanneer zij eraan gaan.
Ben jij wel goed bij je hoofd?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ze lopen jarenlang vanuit schone en blanke wijken de goedwillende diversiteitsmens uit te hangen onderwijl ze mensen als ik verfoeien. Ze hebben niets met het leed van de proleet of slachtoffers van de jihadisten van de profeet. Een beetje rancune zou niet misstaan wanneer zij eraan gaan.
Nog niet, pas al politie met bericht daarover komt. Een van de twee heli's gaat wel weer terug naar Schiphol.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:33 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dus dan kan je er vanuit gaan dat het een vals alarm was?
Is aflossingquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:35 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Nog niet, pas al politie met bericht daarover komt. Een van de twee heli's gaat wel weer terug naar Schiphol.
Dank je wel.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:35 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Nog niet, pas al politie met bericht daarover komt. Een van de twee heli's gaat wel weer terug naar Schiphol.
Jij bent toch een kind van ouders in zeer goede doen?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ze lopen jarenlang vanuit schone en blanke wijken de goedwillende diversiteitsmens uit te hangen onderwijl ze mensen als ik verfoeien. Ze hebben geen boodschap aan het leed van de proleet of slachtoffers van de jihadisten van de profeet. Een beetje rancune zou niet misstaan wanneer zij eraan gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |