Terreurdreiging bij concert Guus Meeuwisquote:De hulpdiensten hebben vrijdagavond opgeschaald bij het PSV Stadion nadat er informatie over een terreurdreiging is binnengekomen.
In het stadion is momenteel concert bezig van Guus Meeuwis. Het concert gaat voor als nog door.
Meer info later.
http://112vandaag.nl/2017(...)rt-guus-meeuwis.html
quote:'Verdachte situatie bij concert Guus Meeuwis in Eindhoven'
De politie is vanavond met veel eenheden in het centrum van Eindhoven aanwezig. De inzet is opgeschaald vanwege een verdachte situatie bij een concert van Guus Meeuwis in het Philips Stadion, maakte de politie bekend op Twitter.
Er zijn vooral veel agenten op de been omgeving van het centraal station en het Philips Stadion, waar vanavond een concert van zanger Guus Meeuwis was. De dreiging zou te maken hebben gehad met dit concert, meldt Radio 1. Er zou een arrestatieteam ter plaatse zijn geweest en er werd een politiehelikopter ingezet.
Het concert zou een half uur langer zijn doorgegaan om de bezoekers rustig te houden. Na afloop stroomde het stadion gestaag leeg en begaven veel bezoekers zich naar het station.
Over de toedracht van de politie-inzet is nog niets bekend.
http://www.nu.nl/binnenla(...)is-in-eindhoven.html
Dat gok je, of zeg je dat omdat je het wel had geweten als het iets serieus was?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:32 schreef SecretPret het volgende:
Verdacht pakketje enzovoort. Niets anders.
Lekker naar bed.
Heb je ooit meegemaakt dat er van te voren signalen waren voor een aanslag die echt gebeeurde.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:34 schreef J.Bravo het volgende:
[..]
Dat gok je, of zeg je dat omdat je het wel had geweten als het iets serieus was?
Ehm, was niet elke terrorist al bekend bij de diensten tegenwoordig?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:36 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Heb je ooit meegemaakt dat er van te voren signalen waren voor een aanslag die echt gebeeurde.
Go to BNW pls.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:36 schreef J.Bravo het volgende:
[..]
Ehm, was niet elke terrorist al bekend bij de diensten tegenwoordig?
Oh ja, feiten zijn geen feiten, terroristen zijn nooit echte moslims, secretpret is geen _--_. Tot in bnw!quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:40 schreef J.Bravo het volgende:
[..]
Oh ja, feiten zijn geen feiten, terroristen zijn nooit echte moslims, secretpret is geen _--_. Tot in bnw!
Tot daarquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:40 schreef J.Bravo het volgende:
[..]
Oh ja, feiten zijn geen feiten, terroristen zijn nooit echte moslims, secretpret is geen _--_. Tot in bnw!
Ja, zo heeft het inderdaad geen zin om te verhuizen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:52 schreef LXIV het volgende:
Meestal zijn ze te laat. Dus als ze nu op tijd zijn is er -waarschijnlijk- niks aan de hand.
Het zou ook te gek zijn in Eindhoven. Dat is 20 km hier vandaan. Dan zou het wel heel dichtbij gekomen zijn. Dit soort zaken hoort in de Randstad, niet in Brabant.
Apart van terreur(dreiging) kan ik nog wel 10 andere redenen noemenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, zo heeft het inderdaad geen zin om te verhuizen.
twitter:WesleyvanGerven twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 22:52:23@DePolitieheli (Police01) is actief boven #Eindhoven ivm mogelijke terreurdreiging bij het concert van #Guusmeeuwis @_Bernt @sqvision reageer retweet
Laatst nog naar koopprijzen gekeken in Groningen. Niet misselijk! Kan voor hetzelfde bedrag de helft aan oppervlakte erbij krijgen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Apart van terreur(dreiging) kan ik nog wel 10 andere redenen noemen
Dat maakt het effect van terreur nog groter, als men ook buiten de Randstad niet meer veilig is.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:52 schreef LXIV het volgende:
Meestal zijn ze te laat. Dus als ze nu op tijd zijn is er -waarschijnlijk- niks aan de hand.
Het zou ook te gek zijn in Eindhoven. Dat is 20 km hier vandaan. Dan zou het wel heel dichtbij gekomen zijn. Dit soort zaken hoort in de Randstad, niet in Brabant.
Ja, maar op die manier worden ook onschuldige Brabanders er slachtoffer van.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat maakt het effect van terreur nog groter, als men ook buiten de Randstad niet meer veilig is.
Onschuldig ja?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, maar op die manier worden ook onschuldige Brabanders er slachtoffer van.
quote:De VVD is woensdag vrijwel in alle Brabantse gemeenten de grootste partij geworden bij de Tweede Kamerverkiezingen. De liberalen winnen daarmee voor de derde keer op rij in de provincie die vroeger altijd van het CDA was.
Nee, maar ik woon ook in Brabant, en het is het PSV-stadion.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is veel erger dan onschuldige Randstedelingen?
Dat vind ik wel.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook, omdat ik dat zelf ben. Een Brabantse.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net zoals ik het weer erger vind wanneer het iemand uit mijn dorp is of van mijn familie.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik ook, omdat ik dat zelf ben. Een Brabantse.
Gelukkig zijn ze meestal niet zo slim, anders stond de teller al op 10.000quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Terroristen pakken altijd druk bezochte en zwaar beveiligde publieke happenings. Mainstream vooral. Nooit een braderie in Boerenkoolstronkeradeel waar 2000 mensen rondstruinen.
Oh nee.. London Bridge afgelopen zaterdagavond. Uitgestorven op zaterdagavonden en dan ga je voetgangers aanrijden. Een slimme terrorist zou dat op een drukke dinsdagochtend doen of zo.
Ja, en ik zou ook eerder mijn eigen zoon beschermen dan een wildvreemde.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Net zoals ik het weer erger vind wanneer het iemand uit mijn dorp is of van mijn familie.
En ik vind het ook erger dat het in Nederland gebeurt dan in Spanje of zo.
Dat is heel menselijk en geldt voor iedereen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, en ik zou ook eerder mijn eigen zoon beschermen dan een wildvreemde.
Dat duurt wel lang, denk ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:12 schreef JubaUrbicus het volgende:
Kunnen we gewoon niet alle concerten stop zetten totdat ISIS helemaal is verslagen?
Nogal kortzichtig m.i.. Culturele gemeenschappelijkheid overstijgt geografische nabijheid in mijn beleving.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Net zoals ik het weer erger vind wanneer het iemand uit mijn dorp is of van mijn familie.
En ik vind het ook erger dat het in Nederland gebeurt dan in Spanje of zo.
Ze hadden auto pas op laatste moment gehuurd, kan dus toevoeging zijn geweest aan het plan om uitgangspubliek aan te vallen. Want naast de brug ligt een uitgaansgebied en dus niet uitgestorven op zaterdagavond.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oh nee.. London Bridge afgelopen zaterdagavond. Uitgestorven op zaterdagavonden en dan ga je voetgangers aanrijden. Een slimme terrorist zou dat op een drukke dinsdagochtend doen of zo.
Het correleert wel. Brabant is echt een hele andere culturele gemeenschap dan de Randstad. Beter passend bij jou ook, me dunkt.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:16 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nogal kortzichtig m.i.. Culturele gemeenschappelijkheid overstijgt geografische nabijheid in mijn beleving.
twitter:elger twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 22:58:46Klein beetje heel veel politie op station Eindhoven https://t.co/Q3NwwSwXul reageer retweet
Bij de gemiddelde voetbalwedstrijd staan er meerquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:19 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]twitter:elger twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 22:58:46Klein beetje heel veel politie op station Eindhoven https://t.co/Q3NwwSwXul reageer retweet
Vanuit dat referentiekader redeneer ik dan ook. Er zitten daar veel meer mensen waar ik mij mee verbonden kan voelen dan in mijn eigen wijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het correleert wel. Brabant is echt een hele andere culturele gemeenschap dan de Randstad. Beter passend bij jou ook, me dunkt.
In Brabant is ook nooit massaal GL en PvdA gestemd, om daar dan maar op terug te komen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vanuit dat referentiekader redeneer ik dan ook. Er zitten daar veel meer mensen waar ik mij mee verbonden kan voelen dan in mijn eigen wijk.
Wel op SPquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
In Brabant is ook nooit massaal GL en PvdA gestemd, om daar dan maar op terug te komen.
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:19 schreef Caland het volgende:
Als je naar zo'n concert gaat verdien je een aanslag.
Nee, maar het stemmen op VVD schept ook wel een 'eigen schuld'-sentiment bij mij. Tenzij ik er vanuit ga dat ze slachtoffers van manipulatie zijn. Maar goed, de GL en PvdA-stemmers, daar deel ik natuurlijk ook wel eigenschappen mee (ben er middenin opgegroeid). Ik zou me bij een aanslag op hen ook wel aangeslagen voelen, maar er zal zeker ook wel een stukje rancune bij komen kijken; 'zie je nou wel domme naïeve dwazen...'.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
In Brabant is ook nooit massaal GL en PvdA gestemd, om daar dan maar op terug te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |