Helemaal niet als er eigenlijk niks is gebeurd. Dat gebeurt elders zo vaak.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:25 schreef Zipportal het volgende:
Toch wel leuk om te zien, hoe hard ze het proberen op Twitter, dit aan de wereld kenbaar te maken. Nederland boeit niemand.
De 2e keer is de grap niet echt leuker.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:26 schreef gelly het volgende:
Apart om een aanslag in Brabant te plegen als je Nederland wil treffen al terrorist.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja als ik hier nu naar buiten loop en ga schieten met een mitrailleur raak ik ook niemand. Toch zijn er zes fietsen van mij gestolen.
Dat IS en brabanders meer gemeen hebben dan ze zelf denken kan ik ook niet helpen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De 2e keer is de grap niet echt leuker.
Art4 wil niks zeggen als je met een betonschaar aankomt.quote:
Herken ik nog goed hier op fok. Wat waren we toen trots op Nederland, een vuist laten zien tegen Turkije.quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:26 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
http://oncyclopedia.org/wiki/Niemand
Hij? Ik zie hem overal die vent.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
kettingslot-met-art-4-keurmerk-150-cm.jpg]afbeelding[/url] ]
Zal best, dat moet je die brabos dan maar zelf vertellen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat IS en brabanders meer gemeen hebben dan ze zelf denken kan ik ook niet helpen.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
twitter:pittmeister twitterde op zaterdag 10-06-2017 om 00:10:19Feeststemming in het PSV stadion. Inderdaad een hele verdachte situatie. #Eindhoven reageer retweet
Noem eens 4 overeenkomsten dan, die Hollanders en IS bijvoorbeeld niet hebben.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat IS en brabanders meer gemeen hebben dan ze zelf denken kan ik ook niet helpen.
OokDitIsTwittertwitter:Bonerdude2014 twitterde op zaterdag 10-06-2017 om 00:30:27Lijkwagen gesignaleerd bij philips stadion #eindhoven #dustochgeschoten #dtv reageer retweet
Inderdaad. Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag zijn logischere doelen. Maar goed, in Frankrijk had je ook een aanslag in bv Nice.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:26 schreef gelly het volgende:
Apart om een aanslag in Brabant te plegen als je Nederland wil treffen al terrorist.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:37 schreef Montagui het volgende:
Niet te hopen dat de internationale media dit oppikt.... IS zou zo nog eens op gedachten kunnen komen.
http://www.dailystar.co.u(...)etherlands-evacuatedtwitter:JaydaBF twitterde op zaterdag 10-06-2017 om 00:21:20BREAKING: Stadium on LOCKDOWN as cops swoop on pop concert in 'terror related incident' https://t.co/BAJH2VXAyG reageer retweet
Of Manchester in Engelandquote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:35 schreef Montagui het volgende:
[..]
Inderdaad. Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag zijn logischere doelen. Maar goed, in Frankrijk had je ook een aanslag in bv Nice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |