Vind het ook maar vervelende kinderen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:41 schreef Leandra het volgende:
Ik heb daar pas trouwens over nagedacht, en dat zou wellicht ook wel eens een van de bronnen van een hoop ellende van allochtonen in Engeland kunnen zijn, die hebben ongeacht hun status in het land van herkomst in Engeland eigenlijk nooit de kans om boven working class uit te komen.
De gemiddelde Engelsman ook niet, maar immigranten nog veel moeilijker.
Deze zijn inderdaad niet zo sympathiek. Het is alsof de eerste persoonlijkheidsstoornissen zich al openbaren.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vind het ook maar vervelende kinderen.
Weet je dit zeker? Je hebt hier ook "betere" en "slechtere" scholen. Maar e.e.a. wijkt daar dacht ik niet echt vanaf. Het is leuk qua idee, dat men een "visie" heeft waarom dat zo zou moeten. Maar echt bewijs bestaat daar niet van.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:38 schreef Leandra het volgende:
upper class, middle class en working class gaat nog steeds niet met elkaar naar school
Toch meer werk dan je denkt.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Van de Nederlandse Antillen? Wel mooi, zoveel negers in eigendom hebben.
Niet perse weggegooide tijd. Ik merk die theoretische basis wel op.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:42 schreef LelijKnap het volgende:
Vandaar dat ik jaren aan wijsbegeerte heb kunnen verkwanselen.
Ik zat ondertussen over het Britse sociale klassen systeem te lezenquote:Op donderdag 8 juni 2017 21:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vind het ook maar vervelende kinderen.
Heeft wel wat weg van de groepsdynamiek van de POL SC, zo'n groep vijfjarigen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en ik kijk ook, maar Leandra adviseerde het al aan Bob.
Vrij rigide, ja, de beste kansen heb je als je naar een goede private school gegaan bent.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat ondertussen over het Britse sociale klassen systeem te lezen
https://en.wikipedia.org/wiki/Social_class_in_the_United_Kingdom
Juist niet, dan kan je jezelf richten op dingen waar niet per se geld verdient mee hoeft te worden, of gewoon timmerman worden of zo voor een paar uurtjes per week.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:18 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik vind het vooruitzicht op een aanzienlijke erfenis een beperking voor het individu. Men komt door deze wetenschap vaak zelf niet tot volledige ontplooiing. Geld corrumpeert en zit in de weg van wat je had kunnen worden.
En ondertussen beweer je zaken zonder er al teveel vanaf te weten naar wij dachten.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik herken in elk geval Monolithquote:Op donderdag 8 juni 2017 21:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heeft wel wat weg van de groepsdynamiek van de POL SC, zo'n groep vijfjarigen.
Beetje doorgeklikt en kom erachter dat ik het vrij normale woord "carpenter" altijd verkeerd begrepen heb.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus? Dat doe jij continu, ga jij nou eerst maar eens een tijdje in de spiegel kijken voor je weer vervelende opmerkingen over anderen meent te moeten maken.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:51 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
En ondertussen beweer je zaken zonder er al teveel vanaf te weten naar wij dachten.
Wat dacht jij dat carpenter was?quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Beetje doorgeklikt en kom erachter dat ik het vrij normale woord "carpenter" altijd verkeerd begrepen heb.
Ik zou ook wel twee Britse psychologen willen hebben die op een afstandje ons gedrag verklaren.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heeft wel wat weg van de groepsdynamiek van de POL SC, zo'n groep vijfjarigen.
Ook dat is een sympathiek idee. Dat zal soms ook wel zo werken. Mijn bezwaar is dat rijken rijk blijven zonder inspanning. Dat schept verwaten types.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Juist niet, dan kan je jezelf richten op dingen waar niet per se geld verdient mee hoeft te worden, of gewoon timmerman worden of zo voor een paar uurtjes per week.
Die zijn er legio en die zijn allemaal jaloersquote:Op donderdag 8 juni 2017 21:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik zou ook wel twee Britse psychologen willen hebben die op een afstandje ons gedrag verklaren.
Ik heb van heel veel dingen verstand. En ik probeer dingen op die vlakken waar ik geen verstand van heb. Om kennis te vergaren. Hard commentaar is dan welkom. Maar wel inhoudelijk graag. Duidelijk formuleren wat er (nog) niet klopt aan mijn begrip van de loop der dingen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus? Dat doe jij continu, ga jij nou eerst maar eens een tijdje in de spiegel kijken voor je weer vervelende opmerkingen over anderen meent te moeten maken.
Ik kan daar niet mee zitten eigenlijk, iemand mag het van mij best beter hebben dan ik terwijl die er niet meer voor doet. En uiteindelijk eindigen ze als Trump, dan liever iets minder geld van start.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:53 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ook dat is een sympathiek idee. Dat zal soms ook wel zo werken. Mijn bezwaar is dat rijken rijk blijven zonder inspanning. Dat schept verwaten types.
Ja maar...hoe kan je nou leven zonder rancune en jaloezie?!?!?quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik kan daar niet mee zitten eigenlijk, iemand mag het van mij best beter hebben dan ik terwijl die er niet meer voor doet. En uiteindelijk eindigen ze als Trump, dan liever iets minder geld van start.
Allemaal katoen-zzp'ers.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Moet je niet willen, inhuren is beter.
Nou ja, ik vind het juist zo'n leuk idee dat het een soort loterij is, dat erfenisgeld. Met kansen voor iedereen. Ik denk wel dat je een leukere wereld krijgt door zo'n principe. De loterij des levens maar dan bij leven.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik kan daar niet mee zitten eigenlijk, iemand mag het van mij best beter hebben dan ik terwijl die er niet meer voor doet. En uiteindelijk eindigen ze als Trump, dan liever iets minder geld van start.
Vanmiddag dacht ik nog aan iets soortgelijks, zou er een verschil zitten in de mate van gelukkigheid tussen mensen die politiek "links" of "rechts" georiënteerd zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja maar...hoe kan je nou leven zonder rancune en jaloezie?!?!?
Die wordt nu wel vies gemanipuleerd door die blonde snol met d'r zonnebankhuid.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
De kusser. Maar dat zie ik Mono niet doen.
Conservatieven schijnen banger te zijn. Ik weet het niet of het echt verschil maakt, ik denk dat eenieder die zich bezig houdt met wat anderen wel of niet hebben tov wat zij hebben een triest leven heeft.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vanmiddag dacht ik nog aan iets soortgelijks, zou er een verschil zitten in de mate van gelukkigheid tussen mensen die politiek "links" of "rechts" georiënteerd zijn.
Zo iets zouden ze moeten doen bij de troonopvolger.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:59 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het juist zo'n leuk idee dat het een soort loterij is, dat erfenisgeld. Met kansen voor iedereen. Ik denk wel dat je een leukere wereld krijgt door zo'n principe. De loterij des levens maar dan bij leven.
En d'r mascara, lippenstift en parfum.... onvoorstelbaar dat ouders dat toestaan bij een 5-jarige.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die wordt nu wel vies gemanipuleerd door die blonde snol met d'r zonnebankhuid.
Oh! Ik lette even niet op.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die wordt nu wel vies gemanipuleerd door die blonde snol met d'r zonnebankhuid.
Ik kom er nog steeds mee weg, getuige de eerste meet.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, op die leeftijd kom je er nog wel mee weg, als je het op je 13de nog doet heb je een serieus probleem.
Ben je een autodidact, Bart?quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:55 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik heb van heel veel dingen verstand. En ik probeer dingen op die vlakken waar ik geen verstand van heb. Om kennis te vergaren. Hard commentaar is dan welkom. Maar wel inhoudelijk graag. Duidelijk formuleren wat er (nog) niet klopt aan mijn begrip van de loop der dingen.
Nu bitchfight tussen het ene manipulatieve wijf-in-wording en het andere. Mooi.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
En d'r mascara, lippenstift en parfum.... onvoorstelbaar dat ouders dat toestaan bij een 5-jarige.
Waar zit jij in godesnaam naar te kijken?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nu bitchfight tussen het ene manipulatieve wijf-in-wording en het andere. Mooi.
Het geheime leven van vijfjarigen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waar zit jij in godesnaam naar te kijken?
Het is heel spannend hoor. Ze doen nu een pubquiz met hele moeilijke vragen.quote:
Ik dacht dat Alfie/Mono deze wel zou weten.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is heel spannend hoor. Ze doen nu een pubquiz met hele moeilijke vragen.
Dat doet iedereen wel op een moment in het leven denk ik.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Conservatieven schijnen banger te zijn. Ik weet het niet of het echt verschil maakt, ik denk dat eenieder die zich bezig houdt met wat anderen wel of niet hebben tov wat zij hebben een triest leven heeft.
Goed plan.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:12 schreef Euribob het volgende:
Volgende keer maar eens een topic over openen in TV, fantastisch programma.
Daar is toch al een topic over?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:12 schreef Euribob het volgende:
Volgende keer maar eens een topic over openen in TV, fantastisch programma.
Ah, volgende keer beter.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar is toch al een topic over?
TV / Het Geheime Leven van 4-jarigen (vanaf maandag 20 feb om 22:05 NPO1)
Jij maakt dit natuurlijk allemaal al dagelijks in je eigen leven mee, zo'n kudde larfjes.quote:
Precies, 's avonds hoeft dat dan van mij niet nog eens op tv.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jij maakt dit natuurlijk allemaal al dagelijks in je eigen leven mee, zo'n kudde larfjes.
Tem, hang een camera in je huis en stream het naar Youtube en je wordt slapend rijkquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, 's avonds hoeft dat dan van mij niet nog eens op tv.
Dit zou een strikvraag kunnen zijn. Deels zou ik zeggen. Een goede theoretische ondergrond en verder de Universiteit van het leven. Het vermogen om de zin van de onzin te kunnen onderscheiden. Ik zeg niet dat ik dat kan. Maar het is wel wat ik met alles wat in mijn vermogen ligt probeer. Klinkt wat hoogdravend geef ik toe. Het is erg lastig om de dynamiek van alles wat ons beweegt te duiden en te begrijpen.quote:
Kinderarbeid.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tem, hang een camera in je huis en stream het naar Youtube en je wordt slapend rijk
Mwah, ik zie daar toch echt reacties die ik thuis niet zie, maar ik ben niet zo naïef dat ik zo'n "dat doet mijn kind niet" moeder ben, dus het zou vooral interessant zijn die wisselwerking met anderen eens te kunnen zien zonder dat ik erbij ben.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jij maakt dit natuurlijk allemaal al dagelijks in je eigen leven mee, zo'n kudde larfjes.
Zoals het topic van Miss Isis, leuk topic dat trouwens.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tem, hang een camera in je huis en stream het naar Youtube en je wordt slapend rijk
TemmyOFivequote:Op donderdag 8 juni 2017 22:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij hebt toch maar 1 kleuter rondlopen?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik zie daar toch echt reacties die ik thuis niet zie, maar ik ben niet zo naïef dat ik zo'n "dat doet mijn kind niet" moeder ben, dus het zou vooral interessant zijn die wisselwerking met anderen eens te kunnen zien zonder dat ik erbij ben.
Ben je al wat opgeknapt Bob? Alles kits?quote:
Nieuwsuur ging hier direct aan.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:23 schreef Leandra het volgende:
Godver, eerst die dweil van een Paul de Leeuw nog
*zapt.
Hehe, ja hoor Bartje.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:23 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ben je al wat opgeknapt Bob? Alles kits?
Ja, daarom zou het mooi zijn als ik zijn wisselwerking met anderen zou kunnen observeren zonder dat hij weet dat ik dat doe.quote:
Denk zelfs dat die er van terug komt aan het betalen?quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:04 schreef eriksd het volgende:
LK die zijn bijstandsuitkering kwijtraakt door een erfenis, hihi.
GoPro op zijn hoofd vastmaken?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daarom zou het mooi zijn als ik zijn wisselwerking met anderen zou kunnen observeren zonder dat hij weet dat ik dat doe.
Dat hij met vriendjes thuiskomt is één ding, dat zegt niet zoveel over hoe hij omgaat met kinderen waarmee hij minder goed kan.
Conservatieven zijn per definitie bang voor verandering.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Conservatieven schijnen banger te zijn. Ik weet het niet of het echt verschil maakt, ik denk dat eenieder die zich bezig houdt met wat anderen wel of niet hebben tov wat zij hebben een triest leven heeft.
Kapsalon + extra broodje shoarma indien nog trek daarna. Paar stokjes saté. Een berenhap daarbij. Broodje kroket. Frikadel oorlog. Patatje pindasaus. Wat kipnuggets. Een emmer popcorn en een liter milkshake. En toch nog een beetje trek. Cracotje met magere kwark. En dan naar bed.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Geen kapsalon niet gescheten niet geademd?
quote:
De PVV zijn niet conservatief, die willen alle veranderingen terug draaien.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Conservatieven zijn per definitie bang voor verandering.
En veranderingen zijn nou eenmaal niet tegen te houden. Hoe hard de PVV het ook probeert
Daar zag ik een hele andere interpretatie van het nieuws dan vandaag ik in bet echte leven.quote:
Hoe noem je dat dan?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De PVV zijn niet conservatief, die willen alle veranderingen terug draaien.
Hij zet zich duidelijk al tegen je af, dusquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh
Hoewel hij sociaal best sterk is hoor, hij is ook van de complimentjes geven enzo, hij weet prima dat je met stroop en door met de stroom meegaan meer voor elkaar krijgt.
Wat me dan weer verbaast, want dat heeft hij niet van mij![]()
Hoe zie jij een interpretatie van het nieuws in het dagelijkse leven als ik vragen mag?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Daar zag ik een hele andere interpretatie van het nieuws dan vandaag ik in bet echte leven.
Ahoy Tijger. Ondernemer in ruste. Is dat nog een bietje genieten?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Daar zag ik een hele andere interpretatie van het nieuws dan vandaag ik in bet echte leven.
Vandaag op het nieuws gezien afspraken luchtvaart maatschappij lukt niet met het oosten, daarom zijn de vluchten zo goedkoop, niks nopa nada door de EU, de Eu heeft het nakijken daar prijsafspraken niet lukken!quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Conservatieven zijn per definitie bang voor verandering.
En veranderingen zijn nou eenmaal niet tegen te houden. Hoe hard de PVV het ook probeert
Nope, dat sowieso niet, want stroop en met de stroom meequote:Op donderdag 8 juni 2017 22:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij zet zich duidelijk al tegen je af, dus
Ah zo ja. Ik heb er één van 3 en één van 5 rondlopen en dat is wel grappig om van een afstandje te observeren hoe ze met elkaar omgaan, inderdaad.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daarom zou het mooi zijn als ik zijn wisselwerking met anderen zou kunnen observeren zonder dat hij weet dat ik dat doe.
Dat hij met vriendjes thuiskomt is één ding, dat zegt niet zoveel over hoe hij omgaat met kinderen waarmee hij minder goed kan.
Klinkt anders als niks gedaan.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:28 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Kapsalon + extra broodje shoarma indien nog trek daarna. Paar stokjes saté. Een berenhap daarbij. Broodje kroket. Frikadel oorlog. Patatje pindasaus. Wat kipnuggets. Een emmer popcorn en een liter milkshake. En toch nog een beetje trek. Cracotje met magere kwark. En dan naar bed.
Helemaal klaar voor de wereld dusquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, dat sowieso niet, want stroop en met de stroom mee
Daarbij ben ik de allerliefste moeder van de hele wereld, volgens hem
Nee dat idd. En in dat programma zie je ook gewoon dat er niet direct ingegrepen wordt als de een de ander een mep geeft, dat gebeurt eigenlijk pas als daardoor echt problemen ontstaan, terwijl je dat als ouder volgens mij wel zou doen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Ah zo ja. Ik heb er één van 3 en één van 5 rondlopen en dat is wel grappig om van een afstandje te observeren hoe ze met elkaar omgaan, inderdaad.Aan de andere kant zou ik ook wel een camera willen ophangen om te zien hoe ze op de creche of op school zijn. Maar in andere kinderen ben ik dan weer niet zo geïnteresseerd wat dat betreft
Geen seconde spijt van mijn beslissing. De dagen vliegen om.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:30 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ahoy Tijger. Ondernemer in ruste. Is dat nog een bietje genieten?
Pas maar op zo ben jij snel oud.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Geen seconde spijt van mijn beslissing. De dagen vliegen om.
Ja, en al verkeringquote:
Gelukkig zit mijn klas niet vol met vijfjarigen, maar de stelregel "oh, dat doet ie thuis nooit" lijkt me vrij algemeen geldig.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat idd. En in dat programma zie je ook gewoon dat er niet direct ingegrepen wordt als de een de ander een mep geeft, dat gebeurt eigenlijk pas als daardoor echt problemen ontstaan, terwijl je dat als ouder volgens mij wel zou doen.
Vooral bij de NL versie heb ik kinderen dingen zien doen en roepen die ze waarschijnlijk van hun ouders nooit zouden mogen doen of zeggen, dus ik ben wel benieuwd of die van mij ook zo'n draak is als ik er niet bij ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |