GoPro op zijn hoofd vastmaken?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daarom zou het mooi zijn als ik zijn wisselwerking met anderen zou kunnen observeren zonder dat hij weet dat ik dat doe.
Dat hij met vriendjes thuiskomt is één ding, dat zegt niet zoveel over hoe hij omgaat met kinderen waarmee hij minder goed kan.
Conservatieven zijn per definitie bang voor verandering.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Conservatieven schijnen banger te zijn. Ik weet het niet of het echt verschil maakt, ik denk dat eenieder die zich bezig houdt met wat anderen wel of niet hebben tov wat zij hebben een triest leven heeft.
Kapsalon + extra broodje shoarma indien nog trek daarna. Paar stokjes saté. Een berenhap daarbij. Broodje kroket. Frikadel oorlog. Patatje pindasaus. Wat kipnuggets. Een emmer popcorn en een liter milkshake. En toch nog een beetje trek. Cracotje met magere kwark. En dan naar bed.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Geen kapsalon niet gescheten niet geademd?
quote:
De PVV zijn niet conservatief, die willen alle veranderingen terug draaien.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Conservatieven zijn per definitie bang voor verandering.
En veranderingen zijn nou eenmaal niet tegen te houden. Hoe hard de PVV het ook probeert
Daar zag ik een hele andere interpretatie van het nieuws dan vandaag ik in bet echte leven.quote:
Hoe noem je dat dan?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De PVV zijn niet conservatief, die willen alle veranderingen terug draaien.
Hij zet zich duidelijk al tegen je af, dusquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh
Hoewel hij sociaal best sterk is hoor, hij is ook van de complimentjes geven enzo, hij weet prima dat je met stroop en door met de stroom meegaan meer voor elkaar krijgt.
Wat me dan weer verbaast, want dat heeft hij niet van mij![]()
Hoe zie jij een interpretatie van het nieuws in het dagelijkse leven als ik vragen mag?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Daar zag ik een hele andere interpretatie van het nieuws dan vandaag ik in bet echte leven.
Ahoy Tijger. Ondernemer in ruste. Is dat nog een bietje genieten?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Daar zag ik een hele andere interpretatie van het nieuws dan vandaag ik in bet echte leven.
Vandaag op het nieuws gezien afspraken luchtvaart maatschappij lukt niet met het oosten, daarom zijn de vluchten zo goedkoop, niks nopa nada door de EU, de Eu heeft het nakijken daar prijsafspraken niet lukken!quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Conservatieven zijn per definitie bang voor verandering.
En veranderingen zijn nou eenmaal niet tegen te houden. Hoe hard de PVV het ook probeert
Nope, dat sowieso niet, want stroop en met de stroom meequote:Op donderdag 8 juni 2017 22:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij zet zich duidelijk al tegen je af, dus
Ah zo ja. Ik heb er één van 3 en één van 5 rondlopen en dat is wel grappig om van een afstandje te observeren hoe ze met elkaar omgaan, inderdaad.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daarom zou het mooi zijn als ik zijn wisselwerking met anderen zou kunnen observeren zonder dat hij weet dat ik dat doe.
Dat hij met vriendjes thuiskomt is één ding, dat zegt niet zoveel over hoe hij omgaat met kinderen waarmee hij minder goed kan.
Klinkt anders als niks gedaan.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:28 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Kapsalon + extra broodje shoarma indien nog trek daarna. Paar stokjes saté. Een berenhap daarbij. Broodje kroket. Frikadel oorlog. Patatje pindasaus. Wat kipnuggets. Een emmer popcorn en een liter milkshake. En toch nog een beetje trek. Cracotje met magere kwark. En dan naar bed.
Helemaal klaar voor de wereld dusquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, dat sowieso niet, want stroop en met de stroom mee
Daarbij ben ik de allerliefste moeder van de hele wereld, volgens hem
Nee dat idd. En in dat programma zie je ook gewoon dat er niet direct ingegrepen wordt als de een de ander een mep geeft, dat gebeurt eigenlijk pas als daardoor echt problemen ontstaan, terwijl je dat als ouder volgens mij wel zou doen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Ah zo ja. Ik heb er één van 3 en één van 5 rondlopen en dat is wel grappig om van een afstandje te observeren hoe ze met elkaar omgaan, inderdaad.Aan de andere kant zou ik ook wel een camera willen ophangen om te zien hoe ze op de creche of op school zijn. Maar in andere kinderen ben ik dan weer niet zo geïnteresseerd wat dat betreft
Geen seconde spijt van mijn beslissing. De dagen vliegen om.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:30 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ahoy Tijger. Ondernemer in ruste. Is dat nog een bietje genieten?
Pas maar op zo ben jij snel oud.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Geen seconde spijt van mijn beslissing. De dagen vliegen om.
Ja, en al verkeringquote:
Gelukkig zit mijn klas niet vol met vijfjarigen, maar de stelregel "oh, dat doet ie thuis nooit" lijkt me vrij algemeen geldig.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat idd. En in dat programma zie je ook gewoon dat er niet direct ingegrepen wordt als de een de ander een mep geeft, dat gebeurt eigenlijk pas als daardoor echt problemen ontstaan, terwijl je dat als ouder volgens mij wel zou doen.
Vooral bij de NL versie heb ik kinderen dingen zien doen en roepen die ze waarschijnlijk van hun ouders nooit zouden mogen doen of zeggen, dus ik ben wel benieuwd of die van mij ook zo'n draak is als ik er niet bij ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |