Dat doet iedereen wel op een moment in het leven denk ik.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Conservatieven schijnen banger te zijn. Ik weet het niet of het echt verschil maakt, ik denk dat eenieder die zich bezig houdt met wat anderen wel of niet hebben tov wat zij hebben een triest leven heeft.
Goed plan.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:12 schreef Euribob het volgende:
Volgende keer maar eens een topic over openen in TV, fantastisch programma.
Daar is toch al een topic over?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:12 schreef Euribob het volgende:
Volgende keer maar eens een topic over openen in TV, fantastisch programma.
Ah, volgende keer beter.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar is toch al een topic over?
TV / Het Geheime Leven van 4-jarigen (vanaf maandag 20 feb om 22:05 NPO1)
Jij maakt dit natuurlijk allemaal al dagelijks in je eigen leven mee, zo'n kudde larfjes.quote:
Precies, 's avonds hoeft dat dan van mij niet nog eens op tv.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jij maakt dit natuurlijk allemaal al dagelijks in je eigen leven mee, zo'n kudde larfjes.
Tem, hang een camera in je huis en stream het naar Youtube en je wordt slapend rijkquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, 's avonds hoeft dat dan van mij niet nog eens op tv.
Dit zou een strikvraag kunnen zijn. Deels zou ik zeggen. Een goede theoretische ondergrond en verder de Universiteit van het leven. Het vermogen om de zin van de onzin te kunnen onderscheiden. Ik zeg niet dat ik dat kan. Maar het is wel wat ik met alles wat in mijn vermogen ligt probeer. Klinkt wat hoogdravend geef ik toe. Het is erg lastig om de dynamiek van alles wat ons beweegt te duiden en te begrijpen.quote:
Kinderarbeid.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tem, hang een camera in je huis en stream het naar Youtube en je wordt slapend rijk
Mwah, ik zie daar toch echt reacties die ik thuis niet zie, maar ik ben niet zo naïef dat ik zo'n "dat doet mijn kind niet" moeder ben, dus het zou vooral interessant zijn die wisselwerking met anderen eens te kunnen zien zonder dat ik erbij ben.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jij maakt dit natuurlijk allemaal al dagelijks in je eigen leven mee, zo'n kudde larfjes.
Zoals het topic van Miss Isis, leuk topic dat trouwens.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tem, hang een camera in je huis en stream het naar Youtube en je wordt slapend rijk
TemmyOFivequote:Op donderdag 8 juni 2017 22:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij hebt toch maar 1 kleuter rondlopen?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik zie daar toch echt reacties die ik thuis niet zie, maar ik ben niet zo naïef dat ik zo'n "dat doet mijn kind niet" moeder ben, dus het zou vooral interessant zijn die wisselwerking met anderen eens te kunnen zien zonder dat ik erbij ben.
Ben je al wat opgeknapt Bob? Alles kits?quote:
Nieuwsuur ging hier direct aan.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:23 schreef Leandra het volgende:
Godver, eerst die dweil van een Paul de Leeuw nog
*zapt.
Hehe, ja hoor Bartje.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:23 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ben je al wat opgeknapt Bob? Alles kits?
Ja, daarom zou het mooi zijn als ik zijn wisselwerking met anderen zou kunnen observeren zonder dat hij weet dat ik dat doe.quote:
Denk zelfs dat die er van terug komt aan het betalen?quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:04 schreef eriksd het volgende:
LK die zijn bijstandsuitkering kwijtraakt door een erfenis, hihi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |