Nee, Rebelquote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de luxe van dubbelglas.
[..]
Je tweede naam is Marry?
[..]
Ik denk dat mijn lijf een beetje tussen Pasen en Pinksteren inzat, dus bijna op een zelfde dag
Das mooi genaaidquote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme. Door zo'n teringlijer moest ik uitwijken en nu zijn mijn velgen naar de haaien
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik denk dat mijn lijf een beetje tussen Pasen en Pinksteren inzat, dus bijna op een zelfde dag
Auto?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme. Door zo'n teringlijer moest ik uitwijken en nu zijn mijn velgen naar de haaien
Mary Poppins-style?quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Awesome.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das mooi kloten.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme. Door zo'n teringlijer moest ik uitwijken en nu zijn mijn velgen naar de haaienMaar wat heeft zijn ziekte ermee te maken?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Dit zou mij ook pijn doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zitten die banden dicht op de wielkastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ZondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:14 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Wat zitten die banden dicht op de wielkast
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Awesome.Als hij met 80 door een woonwijk racet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Das mooi kloten.Maar wat heeft zijn ziekte ermee te maken?
[ Bericht 3% gewijzigd door Samzz op 07-06-2017 09:54:43 ]
Oei.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als hij met 80 door een woonwijk racet...
Tandje minder mag wel he.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als hij met 80 door een woonwijk racet, waar de avondvierdaagse doorheen komt, dan hoop ik dat ie eraan sterft.
Wie zorgt voor schade aan een Alfa zonder excuses mag het ergste overkomenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als hij met 80 door een woonwijk racet, waar de avondvierdaagse doorheen komt, dan hoop ik dat ie eraan sterft.
Vinniiee. Serieus.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet van kinderen houdt, maar we willen geen manchester #2 krijgen
Als ik een FA was geweest had ik het gedaan. We moeten wel consequent blijven hier natuurlijk.quote:
Ja wat. Het was in een woonwijk, die kerel racet er doorheen en op een kruisende weg liepen al die kinderenquote:
wowquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet van kinderen houdt, maar we willen geen manchester #2 krijgen
Kon ik ruiken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja wat. Het was in een woonwijk, die kerel racet er doorheen en op een kruisende weg liepen al die kinderen
een volle 1m34 lang?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Veel beterquote:
Ik ook alleen kindertjes op de stoep en iemand die 80 in een woonwijk rijd is geen garantie voor veiligheidquote:
80 in een woonwijk ben je wel een totaalidioot idd.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ook alleen kindertjes op de stoep en iemand die 80 in een woonwijk rijd is geen garantie voor veiligheid
Je bent toch niet van suikerquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:45 schreef DjRex89 het volgende:
ja hoor, ik wil de kliko buiten zetten, begint het mega hard te regenen![]()
Niet waardig om auto te mogen rijdenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
80 in een woonwijk ben je wel een totaalidioot idd.
Nee maar ik heb wel een hekel aan regenquote:
dat mag ook niet nee.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ook alleen kindertjes op de stoep en iemand die 80 in een woonwijk rijd is geen garantie voor veiligheid
Ik ben wel klaar met mijn bijdrage aan het huishouden vandaag.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:47 schreef Lot88 het volgende:
Goed ik ga weer even verder met grondig bankpoetsen
je hebt je voeten opgetild?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met mijn bijdrage aan het huishouden vandaag.
Dat zou boor toch makkelijk moeten winnenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:51 schreef Samzz het volgende:
Whehe, was net met m'n honden aan het spelen. Nu zijn ze met z'n tweeën verwikkeld in een strijd om het flostouw.
In de wereld van de alpha-mannen draait het niet om lichaamsgrootte, maar om dat van het ego.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat zou boor toch makkelijk moeten winnen
Geeneens.quote:
Het gaat niet om de grootte, maar wat je er mee doet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de wereld van de alpha-mannen draait het niet om lichaamsgrootte, maar om dat van het ego.
Hebben ze je string te pakken?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:51 schreef Samzz het volgende:
Whehe, was net met m'n honden aan het spelen. Nu zijn ze met z'n tweeën verwikkeld in een strijd om het flostouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
#diepquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de wereld van de alpha-mannen draait het niet om lichaamsgrootte, maar om dat van het ego.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Aangezien Mier zijn ego size Owcharka is, delft Boor regelmatig het onderspit.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het gaat niet om de grootte, maar wat je er mee doet.
Mooiquote:
Ik heb een college die internet explorer uitspreekt als internet explojer. Herkenbaar.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn collega zegt steeds '' indensieteitsbewijs'' ik word er langzamerhand agressief van.
Stuur maar hierheen danquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb een college die internet explorer uitspreekt als internet explojer. Herkenbaar.
Gewoon vragen of hij voortaan legimitatie wil zeggenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn collega zegt steeds '' indensieteitsbewijs'' ik word er langzamerhand agressief van.
Nigga plsquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:01 schreef HostiMeister het volgende:
En ego is overrated, ik doe niet aan die alfa nonsense. Vrouwen die daar op vallen hebben het sowieso niet begrepen.
FOUT!quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon vragen of hij voortaan legimitatie wil zeggen
Waarvoor niet?quote:
dit is toch heel grappig als je zoiets met opzet doetquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb een college die internet explorer uitspreekt als internet explojer. Herkenbaar.
een paar keer wellicht ja. maar niet als je gewoon niet beter weetquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:02 schreef Ruse het volgende:
[..]
dit is toch heel grappig als je zoiets met opzet doet
Dan is het gewoon dom.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
een paar keer wellicht ja. maar niet als je gewoon niet beter weet![]()
QLIP uitspreken als CLIP. Rich uitspreken als Rig.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:02 schreef Ruse het volgende:
[..]
dit is toch heel grappig als je zoiets met opzet doet
quote:
oh ik val serieus wel een beetje op jou alphaheidquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:01 schreef HostiMeister het volgende:
En ego is overrated, ik doe niet aan die alfa nonsense. Vrouwen die daar op vallen hebben het sowieso niet begrepen.
Is wel hoor, die alpha mannetjes bullshit. Zijn altijd vrouwen die gedumpt worden door vreemdgaande mannen en dan achteraf janken dat ze op de verkeerde mannen vallenquote:
Filmpjequote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:04 schreef DjRex89 het volgende:
Wtf, ik kon net achter mn hoes van de loungeset aanrennen in de tuin![]()
quote:
Zijn hier beelden van?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:04 schreef DjRex89 het volgende:
Daar is zeker geen beveiligingsfilmpje van dat we kunnen terugkijken?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:04 schreef DjRex89 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |