Stuur maar hierheen danquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb een college die internet explorer uitspreekt als internet explojer. Herkenbaar.
Gewoon vragen of hij voortaan legimitatie wil zeggenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn collega zegt steeds '' indensieteitsbewijs'' ik word er langzamerhand agressief van.
Nigga plsquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:01 schreef HostiMeister het volgende:
En ego is overrated, ik doe niet aan die alfa nonsense. Vrouwen die daar op vallen hebben het sowieso niet begrepen.
FOUT!quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon vragen of hij voortaan legimitatie wil zeggen
Waarvoor niet?quote:
dit is toch heel grappig als je zoiets met opzet doetquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb een college die internet explorer uitspreekt als internet explojer. Herkenbaar.
een paar keer wellicht ja. maar niet als je gewoon niet beter weetquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:02 schreef Ruse het volgende:
[..]
dit is toch heel grappig als je zoiets met opzet doet
Dan is het gewoon dom.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
een paar keer wellicht ja. maar niet als je gewoon niet beter weet![]()
QLIP uitspreken als CLIP. Rich uitspreken als Rig.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:02 schreef Ruse het volgende:
[..]
dit is toch heel grappig als je zoiets met opzet doet
quote:
oh ik val serieus wel een beetje op jou alphaheidquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:01 schreef HostiMeister het volgende:
En ego is overrated, ik doe niet aan die alfa nonsense. Vrouwen die daar op vallen hebben het sowieso niet begrepen.
Is wel hoor, die alpha mannetjes bullshit. Zijn altijd vrouwen die gedumpt worden door vreemdgaande mannen en dan achteraf janken dat ze op de verkeerde mannen vallenquote:
Filmpjequote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:04 schreef DjRex89 het volgende:
Wtf, ik kon net achter mn hoes van de loungeset aanrennen in de tuin![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |