Niet waardig om auto te mogen rijdenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
80 in een woonwijk ben je wel een totaalidioot idd.
Nee maar ik heb wel een hekel aan regenquote:
dat mag ook niet nee.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ook alleen kindertjes op de stoep en iemand die 80 in een woonwijk rijd is geen garantie voor veiligheid
Ik ben wel klaar met mijn bijdrage aan het huishouden vandaag.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:47 schreef Lot88 het volgende:
Goed ik ga weer even verder met grondig bankpoetsen
je hebt je voeten opgetild?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met mijn bijdrage aan het huishouden vandaag.
Dat zou boor toch makkelijk moeten winnenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:51 schreef Samzz het volgende:
Whehe, was net met m'n honden aan het spelen. Nu zijn ze met z'n tweeën verwikkeld in een strijd om het flostouw.
In de wereld van de alpha-mannen draait het niet om lichaamsgrootte, maar om dat van het ego.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat zou boor toch makkelijk moeten winnen
Geeneens.quote:
Het gaat niet om de grootte, maar wat je er mee doet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de wereld van de alpha-mannen draait het niet om lichaamsgrootte, maar om dat van het ego.
Hebben ze je string te pakken?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:51 schreef Samzz het volgende:
Whehe, was net met m'n honden aan het spelen. Nu zijn ze met z'n tweeën verwikkeld in een strijd om het flostouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
#diepquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de wereld van de alpha-mannen draait het niet om lichaamsgrootte, maar om dat van het ego.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Aangezien Mier zijn ego size Owcharka is, delft Boor regelmatig het onderspit.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het gaat niet om de grootte, maar wat je er mee doet.
Mooiquote:
Ik heb een college die internet explorer uitspreekt als internet explojer. Herkenbaar.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn collega zegt steeds '' indensieteitsbewijs'' ik word er langzamerhand agressief van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |