Tandje minder mag wel he.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als hij met 80 door een woonwijk racet, waar de avondvierdaagse doorheen komt, dan hoop ik dat ie eraan sterft.
Wie zorgt voor schade aan een Alfa zonder excuses mag het ergste overkomenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als hij met 80 door een woonwijk racet, waar de avondvierdaagse doorheen komt, dan hoop ik dat ie eraan sterft.
Vinniiee. Serieus.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet van kinderen houdt, maar we willen geen manchester #2 krijgen
Als ik een FA was geweest had ik het gedaan. We moeten wel consequent blijven hier natuurlijk.quote:
Ja wat. Het was in een woonwijk, die kerel racet er doorheen en op een kruisende weg liepen al die kinderenquote:
wowquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet van kinderen houdt, maar we willen geen manchester #2 krijgen
Kon ik ruiken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja wat. Het was in een woonwijk, die kerel racet er doorheen en op een kruisende weg liepen al die kinderen
een volle 1m34 lang?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik denk dat mijn lijf een beetje tussen Pasen en Pinksteren inzat, dus bijna op een zelfde dag
Veel beterquote:
Ik ook alleen kindertjes op de stoep en iemand die 80 in een woonwijk rijd is geen garantie voor veiligheidquote:
80 in een woonwijk ben je wel een totaalidioot idd.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ook alleen kindertjes op de stoep en iemand die 80 in een woonwijk rijd is geen garantie voor veiligheid
Je bent toch niet van suikerquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:45 schreef DjRex89 het volgende:
ja hoor, ik wil de kliko buiten zetten, begint het mega hard te regenen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |