Iets met een wedstrijdje crackertrekken...quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik wil niet weten waarom jij hem getimed hebt
Zal het het weer zijn?quote:
Is het een keramisch dekentje?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zal het het weer zijn?
Ben ook helemaal door nu. Maar ik ben nog altijd beter af dan die opgefokte stilstaande automobilisten waar ik voorbij fietste. Snap niet dat er sukkels zijn die gaan toeteren als er zover ze kunnen zien geen enkele auto voor hun in beweging is
En nu wil ik onder een dekentje (© Sanzz) op de bank liggen en een studio ghibli film oid kijken
Sorry, wist niet dat je zo betrokken was, anders had ik je van de week even een berichtje gestuurdquote:
Ah getimed! Ik dacht eerst 1 meter 34...quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waarom jij hem getimed hebt
Dat klinkt, zelfs voor een Fok!ker, wel erg lang...quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:34 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ah getimed! Ik dacht eerst 1 meter 34...
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:09 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja fax is wel een heer.![]()
Hij had een koelbox met allemaal lekkers meegenomen, heeft mijn opblaaseenhoorn meegenomen, sjouwde het meeste naar het strand.
ben gewoon een beetje toe aan vakantie en heel erg opquote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zal het het weer zijn?
Ben ook helemaal door nu. Maar ik ben nog altijd beter af dan die opgefokte stilstaande automobilisten waar ik voorbij fietste. Snap niet dat er sukkels zijn die gaan toeteren als er zover ze kunnen zien geen enkele auto voor hun in beweging is
En nu wil ik onder een dekentje (© Sanzz) op de bank liggen en een studio ghibli film oid kijken
Wacht wat, was Yv hitsig?quote:
En onhandig.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat klinkt, zelfs voor een Fok!ker, wel erg lang...
No prob, raincheck.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat je zo betrokken was, anders had ik je van de week even een berichtje gestuurd
Ja, mijn hersens zijn er klaar mee voor vandaag. Krijg ik onlogische ideeën van..quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat klinkt, zelfs voor een Fok!ker, wel erg lang...
Lol zei jij vanochtend niet dat je een makkelijk dagje had?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja, mijn hersens zijn er klaar mee voor vandaag. Krijg ik onlogische ideeën van..
2quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:28 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hoeveel soorten knaagdieren heb je thuis?
Scheelt weer wat reistijd.quote:
Verwarming?! Tis hier binnen nog 22 gradenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:33 schreef Q. het volgende:
Ik vind dit weer wel fijn, zolang ik niet naar buiten hoef. Verwarming aan, dikke hoody aan, wijntje er bij.
Niet iedereen heeft de luxe van dubbelglas.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Verwarming?! Tis hier binnen nog 22 graden
Je tweede naam is Marry?quote:
Ik denk dat mijn lijf een beetje tussen Pasen en Pinksteren inzat, dus bijna op een zelfde dagquote:
Prima geisoleerd, het was hier al flink afgekoeld.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de luxe van dubbelglas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |