Dat is Syd Barrett.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dit ook alweer? Ik weet wel dat het weer zon vage kutuser was.
te makkelijk.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hier komen hele andere grappen van
Houd jij nou eens je bek dicht, klootzak. Jij bent mede verantwoordelijk voor het verkankeren van de sfeer hier.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:29 schreef Caland het volgende:
Ik vind dat we die oefenwedstrijden voortaan in een andere vorm moeten doen meer een soort competitie
Heb jij daar nog een idee over capuchon_jongen?
het is me er eentje hoor.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die jongen werd laatst nog gloeiend mad
Linkje?quote:Op maandag 5 juni 2017 21:48 schreef AFCNiels het volgende:
Even in dat NWS topic gekeken, eerlijk gezegd is Klaas toch wel het hoogtepunt daar.
Control F op Klaas of heb je 19 delen doorgelezen?quote:Op maandag 5 juni 2017 21:48 schreef AFCNiels het volgende:
Even in dat NWS topic gekeken, eerlijk gezegd is Klaas toch wel het hoogtepunt daar.
Alweer gesloten, over die meisjes.quote:
Nee, alleen een stuk van het laatste deel.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Control F op Klaas of heb je 19 delen doorgelezen?
je bent toch geen babyboomer?quote:Op maandag 5 juni 2017 21:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar het is een gewoonte geworden
Meen jequote:
Zou je dat nou wel willen? Telkens verantwoording aan Tong moeten afleggen en hetzelfde riedeltje aanhoren.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als jullie nog een mod zoeken, ben altijd beschikbaar
Staat genoteerd waarde DPquote:Op maandag 5 juni 2017 22:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als jullie nog een mod zoeken, ben altijd beschikbaar
Gewoon minder soft zijnquote:Op maandag 5 juni 2017 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel willen? Telkens verantwoording aan Tong moeten afleggen en hetzelfde riedeltje aanhoren.
Ik zou er ook geen zin in hebben om 100 keer uit te moeten leggen waarom een topic gesloten wordt.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel willen? Telkens verantwoording aan Tong moeten afleggen en hetzelfde riedeltje aanhoren.
Moet je de hele tijd alles serieus nemen op FOK! en al die topics controleren, klinkt als werk. Niks voor mijquote:Op maandag 5 juni 2017 22:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen zin in hebben om 100 keer uit te moeten leggen waarom een topic gesloten wordt.
RUSTIG NIELS het ligt niet aan jou!quote:Op maandag 5 juni 2017 22:32 schreef AFCNiels het volgende:
Zelfs mijn #INSTINHOWETRUST heeft niet geholpen.
Idd. Steeds dezelfde discussies en mensen die bewust olie op het vuur gooien.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen zin in hebben om 100 keer uit te moeten leggen waarom een topic gesloten wordt.
quote:Op maandag 5 juni 2017 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
RUSTIG NIELS het ligt niet aan jou!
Te toevallig dit. Stijn is Clark Kent.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:35 schreef Tjacka het volgende:
Stijn en Bosz weg in twee dagen tijd. Dit is echt een nachtmerrie.
Hoop het niet voor hemquote:Op maandag 5 juni 2017 22:33 schreef napoleonfour het volgende:
Wellicht heeft Stijn zijn school weer niet gehaald.
Waar moet dat naartoe met deze wereld. En dan zijn er nog steeds mensen die zich serieus druk maken om een of ander lullig aanslagje in Londen.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:35 schreef Tjacka het volgende:
Stijn en Bosz weg in twee dagen tijd. Dit is echt een nachtmerrie.
Nee hoor, het gaat prima met me. Ik heb gewoon geen motivatie, plezier, zin er meer in.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:33 schreef napoleonfour het volgende:
Vorige week of 2 weken terug stond hij er nog goed voor.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:33 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Op maandag 5 juni 2017 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
In mijn hoofd zal Stijn altijd 14 blijven. Dus toen ik ineens allemaal mensen rip zag zeggen schrok ik toch wel.
In het leven of slechts in fok? (wat voor sommige wel het leven is)quote:Op maandag 5 juni 2017 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee hoor, het gaat prima met me. Ik heb gewoon geen motivatie, plezier, zin er meer in.
Ik kan je daarin geen ongelijk geven.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee hoor, het gaat prima met me. Ik heb gewoon geen motivatie, plezier, zin er meer in.
GODVERDOMME LR.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
In mijn hoofd zal Stijn altijd 14 blijven. Dus toen ik ineens allemaal mensen rip zag zeggen schrok ik toch wel.
Gelukkig maar, schrok alquote:Op maandag 5 juni 2017 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon anderhalfjaar ban oplopen terwijl je nog mod bent is het beste.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
Wanneer zou hij z'n eerste ban krijgen? Ex-mods schijnen het moeilijk te vinden om na het afgesloten tijdperk zich ook weer keurig te gedragen in de FOK!maatschappij. Ik hoop dat we hiervoor allemaal begrip tonen.
Dat valt best mee hoorquote:Op maandag 5 juni 2017 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
Wanneer zou hij z'n eerste ban krijgen? Ex-mods schijnen het moeilijk te vinden om na het afgesloten tijdperk zich ook weer keurig te gedragen in de FOK!maatschappij. Ik hoop dat we hiervoor allemaal begrip tonen.
Ik ken iemand die kreeg zelfs een permban op de dag van zijn aftreden.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
Snap ik wel.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Prima toch zoquote:Op maandag 5 juni 2017 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar ging die shit ook alweer overquote:Op maandag 5 juni 2017 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon anderhalfjaar ban oplopen terwijl je nog mod bent is het beste.
Ik zou een prima VBL mod zijnquote:Op maandag 5 juni 2017 22:39 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat ik maar weer een gooi ga doen naar het moderatorschsp.
Kopie van je id aan banny moeten gevenquote:Op maandag 5 juni 2017 22:39 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat ik maar weer een gooi ga doen naar het moderatorschsp.
quote:Op maandag 5 juni 2017 22:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En gewoon omdat het kan: ik wil wel een tweede termijn als VBL-mod doen
Hey je hebt weer een UIquote:Op maandag 5 juni 2017 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is meer een wisselwerking met wat anderen.quote:
Jij zal wel de enige zijn die dat wil.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En gewoon omdat het kan: ik wil wel een tweede termijn als VBL-mod doen
geen idee, maar ik heb nog nooit mijn notes gezien. *wink*quote:
Ik weigerde mijn excuses aan te bieden en uit rancune voor die eis liet ik Knut zijn notes zien.quote:
Wie?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ken iemand die kreeg zelfs een permban op de dag van zijn aftreden.
quote:Op maandag 5 juni 2017 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weigerde mijn excuses aan te bieden en uit rancune voor die eis liet ik Knut zijn notes zien.
En toen begon Danny mijn DM na te lezen.
Littlerabbit, al is dat wel weer teruggedraaid.quote:
Oh ja. Jou gunde ik ze ook. Gedwongen worden excuses te maken omdat je niet achter zwarte piet staat in die matequote:Op maandag 5 juni 2017 22:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geen idee, maar ik heb nog nooit mijn notes gezien. *wink*
Wat was mijn leven leeg die anderhalfjaar.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Littlerabbit, al is dat wel weer teruggedraaid.
Afgelopen dagen is er nauwelijks door anderen op hem gereageerd in feedback.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is meer een wisselwerking met wat anderen.
Was bijna BNW mod gewordenquote:Op maandag 5 juni 2017 22:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is mij nog nooit opgevallen dat jij graag mod wilt zijn.
Woooh.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weigerde mijn excuses aan te bieden en uit rancune voor die eis liet ik Knut zijn notes zien.
En toen begon Danny mijn DM na te lezen.
Watquote:Op maandag 5 juni 2017 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja. Jou gunde ik ze ook. Gedwongen worden excuses te maken omdat je niet achter zwarte piet staat in die mate
Ik heb dat ook wel eens gehad.quote:
Danny wilt mij niet meer.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was bijna BNW mod geworden
Lavenderrgod
Toen heb ik uit protest nog een tijd alleen op WZV gepost.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja. Jou gunde ik ze ook. Gedwongen worden excuses te maken omdat je niet achter zwarte piet staat in die mate
[..]
Wat was mijn leven leeg die anderhalfjaar.
Toen ging je ook maar naar het buitenland.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wat was mijn leven leeg die anderhalfjaar.
En anderen die ieder kuttopic volspammen. Geef dan gewoon een seintje als het je stoort.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Afgelopen dagen is er nauwelijks door anderen op hem gereageerd in feedback.
Je hebt het over een volwassen man van 54 die structureel feedback voljankt.
Henk & Henk zitten er zelden naast maar sommige vriendschappen zijn meer dan een dun laagje chroomquote:Op maandag 5 juni 2017 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen heb ik uit protest nog een tijd alleen op WZV gepost.
Die is wel goed.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was bijna BNW mod geworden
Lavenderrgod
Je hebt het best lang vol te houden om mij niet te pesten.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hij vindt je seksuele voorkeuren te kinky?
Ik weet zeker dat die trip mijn leven met een flink aantal jaren heeft ingekort. Op mijn sterfbed zal ik Danny aanklagen.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Toen ging je ook maar naar het buitenland.
Dat heeft hij, dat heeft hij.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
VBLstempel zeker
Maar ik hoop dat hij mijn Danny Noord Korea topic niet gezien heeft
In het modereren, gewoon.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In het leven of slechts in fok? (wat voor sommige wel het leven is)
Daar heb ik nog nooit fb gelezen.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die wordt ook belachelijk afgeblaft door die kut users daar in fb.
Ik kreeg 4 maanden met een NK verwijzing geloof ikquote:Op maandag 5 juni 2017 22:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat heeft hij, dat heeft hij.
Ik werd ook een dag of 2 gebanned toen ik een verwijzing naar NK maakte. Mijn meeste notes waren van de "ginger".
Huh, heb jij ooit een abonnement gekocht om je notes te zien? (lol)quote:Op maandag 5 juni 2017 22:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat heeft hij, dat heeft hij.
Ik werd ook een dag of 2 gebanned toen ik een verwijzing naar NK maakte. Mijn meeste notes waren van de "ginger".
Die gasten daar mogen blij zijn dat ze daar mod is, waardeloos volkquote:Op maandag 5 juni 2017 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die wordt ook belachelijk afgeblaft door die kut users daar in fb.
Tong heeft om de 3 dagen een ban. Hij is het probleem, niet de mensen die op hem reageren.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En anderen die ieder kuttopic volspammen. Geef dan gewoon een seintje als het je stoort.
Ja speciaal daarvoor aangeschaft (lol)quote:Op maandag 5 juni 2017 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Huh, heb jij ooit een abonnement gekocht om je notes te zien? (lol)
Zonder Lavenderr is BNW niks. Maar dat beseffen die kneusjes niet.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die gasten daar mogen blij zijn dat ze daar mod is, waardeloos volk
Lavenderr is echt een tof wijfquote:Op maandag 5 juni 2017 22:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zonder Lavenderr is BNW niks. Maar dat beseffen die kneusjes niet.
Zo groot is het verschil eigenlijk ook niet tussen het oneindig discussiëren over het sluiten van een of ander onbenullig topic of dat de aarde plat is.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die gasten daar mogen blij zijn dat ze daar mod is, waardeloos volk
bnw is leukquote:Op maandag 5 juni 2017 22:48 schreef Saind het volgende:
Is bnw nog steeds zo'n aluhoedje Niburu toestand?
quote:Op maandag 5 juni 2017 22:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo groot is het verschil eigenlijk ook niet tussen het oneindig discussiëren over het sluiten van een of ander onbenullig topic of dat de aarde plat is.
Sommige topics zijn best oké.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:48 schreef Saind het volgende:
Is bnw nog steeds zo'n aluhoedje Niburu toestand?
Oh, je voelt je aangesproken?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Tong heeft om de 3 dagen een ban. Hij is het probleem, niet de mensen die op hem reageren.
En neem dit figuur, zie je die hier wel eens posten?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:43 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik solliciteer bij deze naar het moderatorschap en beloof plechtig ieder topic van Tong direct te sluiten.
Hou je bek joh joodquote:Op maandag 5 juni 2017 22:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, je voelt je aangesproken?
[..]
En neem dit figuur, zie je die hier wel eens posten?
quote:Op maandag 5 juni 2017 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Stijn heeft zojuist het aanbod van Paul gekregen weblogger te worden
Die jongen leeft de droom.
Vooral Caland reageert op elke scheet van Tong.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Ik zal eens in mijn fokuserboekje kijkenquote:Op maandag 5 juni 2017 22:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Met mij als mod zal je niks meer van users als Caland, GGMM en Onlogisch horenquote:Op maandag 5 juni 2017 22:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Vooral Caland reageert op elke scheet van Tong.
Op een after.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:51 schreef Saind het volgende:
Ik heb een gram keta gehad. Wanneer doe je dat in godsnaam
Gewoon nu.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:51 schreef Saind het volgende:
Wanneer jij wil.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:51 schreef Saind het volgende:
Je kunt zelf niet bannen helaas.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met mij als mod zal je niks meer van users als Caland, GGMM en Onlogisch horen
Trollen in het Feyenoord-topic als mod lekker hoor.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met mij als mod zal je niks meer van users als Caland, GGMM en Onlogisch horen
Ik snap oprecht niet waarom mensen moderator zouden willen worden.quote:
quote:
Voor jou is dat net indrinken, dus het zal wel gaan. Al heb ik er verder ook geen verstand van.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:54 schreef Caland het volgende:
Ik zou trouwens nooit keta gaan doen als je straalbezopen bent
heb ik van horen zeggen
quote:Op maandag 5 juni 2017 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet waarom mensen moderator zouden willen worden.
En ik zou binnen een paar dagen ruzie hebben met de FA's omdat ik elk topic van Herman sluit.
Alle goede users heb je nu wel als mod gehad. Nu heb je lichtgewichten als Tagliano.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet waarom mensen moderator zouden willen worden.
En ik zou binnen een paar dagen ruzie hebben met de FA's omdat ik elk topic van Herman sluit.
Is toch ook niks aan man.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee maar wel zeven jaar geleden ofzo
Vond t nooit super
Nee, hoe kan je uberhaupt iets hebben tegen iemand op een forum.quote:
Is ook weinig mis mee, je moet er maar zin in hebben om de hele tijd op al dat onzinnige gezeik te reageren.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alle goede users heb je nu wel als mod gehad. Nu heb je lichtgewichten als Tagliano.
quote:Op maandag 5 juni 2017 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, hoe kan je uberhaupt iets hebben tegen iemand op een forum.
Ik heb alleen het gevoel dat ik alles al een keer heb gelezen wat hij post. En 99 van de 100 keer is dat ook zo.
Dat ging echt nergens over hij viel mij aan omdat ik niet tegen Tagliano in ging..quote:Op maandag 5 juni 2017 22:58 schreef Caland het volgende:
En nu heeft hij ook nog die iedereen is tegen mij act erbij gekregen.
Was ook een trolletje hoor. Misschien is het wel wat voor jou?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is ook weinig mis mee, je moet er maar zin in hebben om de hele tijd op al dat onzinnige gezeik te reageren.
Ja is ook zo.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, hoe kan je uberhaupt iets hebben tegen iemand op een forum.
Ik heb alleen het gevoel dat ik alles al een keer heb gelezen wat hij post. En 99 van de 100 keer is dat ook zo.
Niks veranderd, hij is toch al 10 keer weggegaan uit Vbl om nooit meer terug te keren.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:58 schreef Caland het volgende:
En nu heeft hij ook nog die iedereen is tegen mij act erbij gekregen.
Alleen als ik mag bannen.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was ook een trolletje hoor. Misschien is het wel wat voor jou?
Hij heeft soms best leuke topics.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niks veranderd, hij is toch al 10 keer weggegaan uit Vbl om nooit meer terug te keren.
En dan komt hij terug omdat hij de azijnzeikers niet laat winnen.
Paars, die overigens van een ex-vriendin was.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Testje, wat is de kleur van de tarzan die in zijn nachtkastje lag?
jupquote:Op maandag 5 juni 2017 23:01 schreef Befbekje het volgende:
Als je moderator wil worden moet je toch kopie van je paspoort insturen?..
quote:Op maandag 5 juni 2017 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Paars, die overigens van een ex-vriendin was.
Rustig aan Caland, tel tot 10quote:Op maandag 5 juni 2017 23:07 schreef Caland het volgende:
Imca Marina
Rant over John de Wolf/Beenhakker/Feyenoordsupporters die spelers en directieleden bedreigen
Johan Cruijff is art filmpje
Had ooit een eigen forumdeel
Deed mee aan een quiz op TV met als specialiteit Vanenburg
Heeft schmoopi een keer geneukt die een FA was (en moet dit nog steeds elke week vermelden)
Schrijft columns die alleen plaatselijke bejaarden lezen
Is ooit gebeld om aan een radioshow mee te doen maar moet nu nog teruggebeld worden
Woont tegenover een journalist die niemand kent
Zat achter het doel in 88
Paarse dildo
Ging ook wel eens naar Den Bosch
Lucille Werner grap
Hebben we het dan een beetje gehad?
Drinkt niet meerquote:Op maandag 5 juni 2017 23:07 schreef Caland het volgende:
Imca Marina
Rant over John de Wolf/Beenhakker/Feyenoordsupporters die spelers en directieleden bedreigen
Heeft schmoopi een keer geneukt die een FA was (en moet dit nog steeds elke week vermelden)
Is ooit gebeld om aan een radioshow mee te doen maar moet nu nog teruggebeld worden
Paarse dildo
Lucille Werner grap
quote:Op maandag 5 juni 2017 23:08 schreef Caland het volgende:
Onee ik vergeet Koos Alberts nog. Stop de tijd.
ff pissen.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:08 schreef Caland het volgende:
Onee ik vergeet Koos Alberts nog. Stop de tijd.
Vergeet zijn gedichtjes nietquote:Op maandag 5 juni 2017 23:07 schreef Caland het volgende:
Imca Marina
Paarse dildo
Lucille Werner grap
Shut the fuck upquote:Op maandag 5 juni 2017 23:07 schreef Caland het volgende:
Imca Marina
Paarse dildo
Lucille Werner grap
Haal dat "soort van" maar weg, Tong is dat wel duidelijk.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:10 schreef Saind het volgende:
Die fucking smileys ook
Soort van narcisme ofzo, per se uniek moeten zijn
Jij hebt echt een obsessiequote:Op maandag 5 juni 2017 23:07 schreef Caland het volgende:
Imca Marina
Paarse dildo
Lucille Werner grap
Ja dat gebeurt bijna dagelijks alleen is het nu opeens nieuws.quote:
Bij je moeder was het anders onmiddellijk prijsschieten geblazen..quote:Op maandag 5 juni 2017 23:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij schijnt telkens de verkeerde te pakken hebben
Oh ja over al lang posten gesproken hier, Caland, weet jij de omstandigheden van het registreren op fok van tong nog?quote:Op maandag 5 juni 2017 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Hopelijk wordt Tong als nieuwe moderator aangesteld om VBL weer levend te krijgen en al die newbies op de plek te zetten.
zullen wel bij die lennie leonard zitten ofzoquote:
Ja hoorde hetquote:Op maandag 5 juni 2017 23:13 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Bij je moeder was het anders onmiddellijk prijsschieten geblazen..
Neen.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh ja over al lang posten gesproken hier, Caland, weet jij de omstandigheden van het registreren op fok van tong nog?
Big Brother, hij was dronken.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh ja over al lang posten gesproken hier, Caland, weet jij de omstandigheden van het registreren op fok van tong nog?
Fout! Zondag..quote:Op maandag 5 juni 2017 23:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Maandag om vijf uur sochtends
Nuchter lukte het niet
quote:Op maandag 5 juni 2017 23:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Maandag om vijf uur sochtends
Nuchter lukte het niet
Als hij die nacht nou van de drank afbleef dan had ie misschien een ander levenquote:
Het is beter zo dan had hij wellicht kinderen gehad.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als hij die nacht nou van de drank afbleef dan had ie misschien een ander leven
sowquote:Op maandag 5 juni 2017 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is beter zo dan had hij wellicht kinderen gehad.
Het ware probleem ligt hem in de scouting in de jaren 70/80 waardoor ze hem over het hoofd hebben gezien.quote:
Misschien schuilt er wel een goede vader in Tongquote:Op maandag 5 juni 2017 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is beter zo dan had hij wellicht kinderen gehad.
Salduz nummer nogiets heeft gezegd dat bij minderjarige altijd een advocaat verplicht is. Ondervraging of niet.quote:
Ohquote:Op maandag 5 juni 2017 23:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Salduz nummer nogiets heeft gezegd dat bij minderjarige altijd een advocaat verplicht is. Ondervraging of niet.
Ik zou ook een goede vader zijn..quote:Op maandag 5 juni 2017 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien schuilt er wel een goede vader in Tong
Tong zou een 2e Sjaak Swart wordenquote:Op maandag 5 juni 2017 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het ware probleem ligt hem in de scouting in de jaren 70/80 waardoor ze hem over het hoofd hebben gezien.
Nieuwe regels. Sinds 2015/6 oid.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh
Ik had geen advocaat toen bij de ondervraging
2008 waren de cowboy tijden. Daarna begon de ECHR met hun schijtdrama verhalen.quote:
Misschien had Tong geen alcoholprobleem als hij niet eenzaam was geweest.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen met een alcoholprobleem zijn doorgaans geen goede ouders.
Dat is maar net hoe je een alcoholprobleem definieert. Volgens het gemiddelde boekje zijn 3 glazen wijn per avond al een vorm alcoholisme.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen met een alcoholprobleem zijn doorgaans geen goede ouders.
Had wel advocaat kunnen gebruiken toen. Die gasten logen flink tegen mequote:Op maandag 5 juni 2017 23:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
2008 waren de cowboy tijden. Daarna begon de ECHR met hun schijtdrama verhalen.
snitchesquote:Op maandag 5 juni 2017 23:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Had wel advocaat kunnen gebruiken toen. Die gasten logen flink tegen me
Bij mij hebben ze toen daadwerkelijk het good cop bad cop principe toegepast en ik trapte er nog in ookquote:Op maandag 5 juni 2017 23:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is part of the plan. Net zoals de Wormerveerse methode e.d.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij mij waren ze allemaal super amicaal enzo, kreeg nog peuken van ze want ze wisten van het afluisteren dat ik rooktequote:Op maandag 5 juni 2017 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze toen daadwerkelijk het good cop bad cop principe toegepast en ik trapte er nog in ook
Ja soms zijn die trucjes echt heel vies.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze toen daadwerkelijk het good cop bad cop principe toegepast en ik trapte er nog in ook
Ik was toen ook best jong, 16 jaar netjes van het bed gelicht om 6 uur omdat ze die zaak heel hoog hadden opgepakt wat ook niet echt nodig wasquote:Op maandag 5 juni 2017 23:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja soms zijn die trucjes echt heel vies.
Die Herman tochquote:Op maandag 5 juni 2017 23:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
http://m.fcupdate.nl/voet(...)p-aan-jonge-spelers/
Wat had je gedaan dan?quote:Op maandag 5 juni 2017 23:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was toen ook best jong, 16 jaar netjes van het bed gelicht om 6 uur omdat ze die zaak heel hoog hadden opgepakt wat ook niet echt nodig was
Ik ben nooit gepakt, geen snitches als vriendenquote:Op maandag 5 juni 2017 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel goed dat tuig als jullie de consequenties hebben mogen voelen voor de daden
Om die reden is het ook maar goed dat je een advocaat krijgt als minderjarige. Een kind van zijn bed lichten is totaal niet nodig. Had je een zitting?quote:Op maandag 5 juni 2017 23:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was toen ook best jong, 16 jaar netjes van het bed gelicht om 6 uur omdat ze die zaak heel hoog hadden opgepakt wat ook niet echt nodig was
Dit heb ik gemist..quote:Op maandag 5 juni 2017 23:28 schreef Tjacka het volgende:
Lees net dat Tong nooit een vader heeft gehad.
Op m'n 15e zes man aan de deur voor huiszoekingquote:Op maandag 5 juni 2017 23:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn vader was één of andere Italiaan die zijn moeder in de steek liet ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:28 schreef Tjacka het volgende:
Lees net dat Tong nooit een vader heeft gehad.
Verstandig man.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn vader was één of andere Italiaan die zijn moeder in de steek liet ja.
Dat is best naar.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn vader was één of andere Italiaan die zijn moeder in de steek liet ja.
ik ookquote:Op maandag 5 juni 2017 23:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh
Ik had geen advocaat toen bij de ondervraging
Stoer. Ik was en ben gewoon geen tuig van de richel.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben nooit gepakt, geen snitches als vrienden
Maar hij had wel een stiefvader die goed voor hem was volgens mij, en die hij ook zag als zijn echte pa.quote:
Maatje van me werd bedreigd door een gozer met een mes en ik kende dat ventje wel, was eigenlijk best wel een enorme nerd maar ik wist dat hij ook in pillen handelde. Dus toen heb ik hem opgebeld om 100 stuks af te nemen en hem uiteindelijk samen met die maat helemaal de kanker ingeslagen en die 100 pillen afgepakt.quote:
Eerlijke post.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stoer. Ik was en ben gewoon geen tuig van de richel.
lekker manquote:Op maandag 5 juni 2017 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Maatje van me werd bedreigd door een gozer met een mes en ik kende dat ventje wel, was eigenlijk best wel een enorme nerd maar ik wist dat hij ook in pillen handelde. Dus toen heb ik hem opgebeld om 100 stuks af te nemen en hem uiteindelijk samen met die maat helemaal de kanker ingeslagen en die 100 pillen afgepakt.
Toen is hij naar de politie gegaan onder het mom van een zinloze geweldzaak waarbij al zijn spullen zijn afgepakt.
Mooie is dat hij later ook nog eens is aangepakt door diezelfde politie omdat hij dus dealde
Yes, 80 uurtjes schoffelen uiteindelijk.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Om die reden is het ook maar goed dat je een advocaat krijgt als minderjarige. Een kind van zijn bed lichten is totaal niet nodig. Had je een zitting?
Ik kreeg in de City vaak meer geld terug dan ik gafquote:Op maandag 5 juni 2017 23:32 schreef Befbekje het volgende:
Ik ben wel ooit een keer weggelopen in een café zonder te betalen.. Maar dat is inmiddels verjaard..
weinigquote:Op maandag 5 juni 2017 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Yes, 80 uurtjes schoffelen uiteindelijk.
Ik heb ook geen strafblad hoorquote:Op maandag 5 juni 2017 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet voor niks een brandschoon strafblad. Ze zouden mij moderator moeten maken.
Deze zaak vond plaats in 't buitenland.. Ik heb vijftien maanden de foto's van Interpol in de gaten gehouden..quote:Op maandag 5 juni 2017 23:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik kreeg in de City vaak meer geld terug dan ik gaf. Die barman daar was altijd helemaal naar de klote.
Ik sla niet, kom niet in die situatie. En een strafblad kan ik niet gebruiken.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:33 schreef Befbekje het volgende:
Hoe staan jullie tegenover het slaan van vrouwen als jullie een man voor hetzelfde zouden meppen voor iets?
En prullenbakken omver trappen natuurlijkquote:Op maandag 5 juni 2017 23:34 schreef Tjacka het volgende:
Het enige wat ik heb gedaan toen ik mijn wilde haren nog had is het verstoppen van de FOK stok.
Ik 40 uur afwassen voor vuurwerkquote:Op maandag 5 juni 2017 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Yes, 80 uurtjes schoffelen uiteindelijk.
Als ik ga vechten met een vrouw verlies ik het waarschijnlijk.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:33 schreef Befbekje het volgende:
Hoe staan jullie tegenover het slaan van vrouwen als jullie een man voor hetzelfde zouden meppen voor iets?
afwassenquote:Op maandag 5 juni 2017 23:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik 40 uur afwassen voor vuurwerk
Had ik beter ripdealtje kunnen doen
Nu schoffel je voor money..quote:Op maandag 5 juni 2017 23:36 schreef Caland het volgende:
Maar dat was ook gelijk mijn enige jeugdzonde op een kleine brandstichting na dan. Die 72 uur in de jilla hebben mij op het rechte pad geholpen.
Dan had je toch meer WoW moeten spelen.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik voor het laatst toen ik 18 was.
Alleen iemand had aangifte gedaan van bedreiging een jaar of 3 terug.
Dat was wel raar.
Nooit HALT gehad? Dagje poepscheppen bij dierenhotel toen ik 13 was ofzoquote:Op maandag 5 juni 2017 23:36 schreef Caland het volgende:
Maar dat was ook gelijk mijn enige jeugdzonde op een kleine brandstichting na dan. Die 72 uur in de jilla hebben mij op het rechte pad geholpen.
Oja voor te vroeg legaal vuurwerk afstekenquote:Op maandag 5 juni 2017 23:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Nooit HALT gehad? Dagje poepscheppen bij dierenhotel toen ik 13 was ofzo
Naja moeder van m'n beste vriend werkte er ook en ik kende m'n begeleider, woonde in de straat, dus heb echt geen reet hoeven doenquote:
Paar maanden geleden wilde achtervolging op de fiets, had geen lichten.. popo kon me niet vinden gelukkigquote:
Hier voor schietpartij. En weekje later steekpartijquote:Op maandag 5 juni 2017 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste keer dat de politie hier langskwam was om iemand zijn ogen uit te laten spoelen nadat hij traangas in zijn gezicht had gekregen bij een gevecht in een flat. Jaren terug.
Toch knap dat je het zolang hebt volgehouden als autoritair gezag tussen al deze randcriminelenquote:Op maandag 5 juni 2017 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste keer dat de politie hier langskwam was om iemand zijn ogen uit te laten spoelen nadat hij traangas in zijn gezicht had gekregen bij een gevecht in een flat. Jaren terug.
ik heb dat eens als zomerbaan gedaan. Beste baan ooitquote:Op maandag 5 juni 2017 23:38 schreef Caland het volgende:
Ik moest letterlijk schoffelen maar dat was eigenlijk wel leuk
Toen regende het een week dus dan hoef je niks te doen alleen maar een beetje toepen in de schaftkeet (lol)
Ik ook lolquote:Op maandag 5 juni 2017 23:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als ik ga vechten met een vrouw verlies ik het waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |