Meen jequote:
Zou je dat nou wel willen? Telkens verantwoording aan Tong moeten afleggen en hetzelfde riedeltje aanhoren.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als jullie nog een mod zoeken, ben altijd beschikbaar
Staat genoteerd waarde DPquote:Op maandag 5 juni 2017 22:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als jullie nog een mod zoeken, ben altijd beschikbaar
Gewoon minder soft zijnquote:Op maandag 5 juni 2017 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel willen? Telkens verantwoording aan Tong moeten afleggen en hetzelfde riedeltje aanhoren.
Ik zou er ook geen zin in hebben om 100 keer uit te moeten leggen waarom een topic gesloten wordt.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel willen? Telkens verantwoording aan Tong moeten afleggen en hetzelfde riedeltje aanhoren.
Moet je de hele tijd alles serieus nemen op FOK! en al die topics controleren, klinkt als werk. Niks voor mijquote:Op maandag 5 juni 2017 22:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen zin in hebben om 100 keer uit te moeten leggen waarom een topic gesloten wordt.
RUSTIG NIELS het ligt niet aan jou!quote:Op maandag 5 juni 2017 22:32 schreef AFCNiels het volgende:
Zelfs mijn #INSTINHOWETRUST heeft niet geholpen.
Idd. Steeds dezelfde discussies en mensen die bewust olie op het vuur gooien.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen zin in hebben om 100 keer uit te moeten leggen waarom een topic gesloten wordt.
quote:Op maandag 5 juni 2017 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
RUSTIG NIELS het ligt niet aan jou!
Te toevallig dit. Stijn is Clark Kent.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:35 schreef Tjacka het volgende:
Stijn en Bosz weg in twee dagen tijd. Dit is echt een nachtmerrie.
Hoop het niet voor hemquote:Op maandag 5 juni 2017 22:33 schreef napoleonfour het volgende:
Wellicht heeft Stijn zijn school weer niet gehaald.
Waar moet dat naartoe met deze wereld. En dan zijn er nog steeds mensen die zich serieus druk maken om een of ander lullig aanslagje in Londen.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:35 schreef Tjacka het volgende:
Stijn en Bosz weg in twee dagen tijd. Dit is echt een nachtmerrie.
Nee hoor, het gaat prima met me. Ik heb gewoon geen motivatie, plezier, zin er meer in.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:33 schreef napoleonfour het volgende:
Vorige week of 2 weken terug stond hij er nog goed voor.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:33 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Op maandag 5 juni 2017 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
In mijn hoofd zal Stijn altijd 14 blijven. Dus toen ik ineens allemaal mensen rip zag zeggen schrok ik toch wel.
In het leven of slechts in fok? (wat voor sommige wel het leven is)quote:Op maandag 5 juni 2017 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee hoor, het gaat prima met me. Ik heb gewoon geen motivatie, plezier, zin er meer in.
Ik kan je daarin geen ongelijk geven.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee hoor, het gaat prima met me. Ik heb gewoon geen motivatie, plezier, zin er meer in.
GODVERDOMME LR.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
In mijn hoofd zal Stijn altijd 14 blijven. Dus toen ik ineens allemaal mensen rip zag zeggen schrok ik toch wel.
Gelukkig maar, schrok alquote:Op maandag 5 juni 2017 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon anderhalfjaar ban oplopen terwijl je nog mod bent is het beste.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
Wanneer zou hij z'n eerste ban krijgen? Ex-mods schijnen het moeilijk te vinden om na het afgesloten tijdperk zich ook weer keurig te gedragen in de FOK!maatschappij. Ik hoop dat we hiervoor allemaal begrip tonen.
Dat valt best mee hoorquote:Op maandag 5 juni 2017 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
Wanneer zou hij z'n eerste ban krijgen? Ex-mods schijnen het moeilijk te vinden om na het afgesloten tijdperk zich ook weer keurig te gedragen in de FOK!maatschappij. Ik hoop dat we hiervoor allemaal begrip tonen.
Ik ken iemand die kreeg zelfs een permban op de dag van zijn aftreden.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |