Oh ja. Jou gunde ik ze ook. Gedwongen worden excuses te maken omdat je niet achter zwarte piet staat in die matequote:Op maandag 5 juni 2017 22:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geen idee, maar ik heb nog nooit mijn notes gezien. *wink*
Wat was mijn leven leeg die anderhalfjaar.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Littlerabbit, al is dat wel weer teruggedraaid.
Afgelopen dagen is er nauwelijks door anderen op hem gereageerd in feedback.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is meer een wisselwerking met wat anderen.
Was bijna BNW mod gewordenquote:Op maandag 5 juni 2017 22:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is mij nog nooit opgevallen dat jij graag mod wilt zijn.
Woooh.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weigerde mijn excuses aan te bieden en uit rancune voor die eis liet ik Knut zijn notes zien.
En toen begon Danny mijn DM na te lezen.
Watquote:Op maandag 5 juni 2017 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja. Jou gunde ik ze ook. Gedwongen worden excuses te maken omdat je niet achter zwarte piet staat in die mate
Ik heb dat ook wel eens gehad.quote:
Danny wilt mij niet meer.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was bijna BNW mod geworden
Lavenderrgod
Toen heb ik uit protest nog een tijd alleen op WZV gepost.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja. Jou gunde ik ze ook. Gedwongen worden excuses te maken omdat je niet achter zwarte piet staat in die mate
[..]
Wat was mijn leven leeg die anderhalfjaar.
Toen ging je ook maar naar het buitenland.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wat was mijn leven leeg die anderhalfjaar.
En anderen die ieder kuttopic volspammen. Geef dan gewoon een seintje als het je stoort.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Afgelopen dagen is er nauwelijks door anderen op hem gereageerd in feedback.
Je hebt het over een volwassen man van 54 die structureel feedback voljankt.
Henk & Henk zitten er zelden naast maar sommige vriendschappen zijn meer dan een dun laagje chroomquote:Op maandag 5 juni 2017 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen heb ik uit protest nog een tijd alleen op WZV gepost.
Die is wel goed.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was bijna BNW mod geworden
Lavenderrgod
Je hebt het best lang vol te houden om mij niet te pesten.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hij vindt je seksuele voorkeuren te kinky?
Ik weet zeker dat die trip mijn leven met een flink aantal jaren heeft ingekort. Op mijn sterfbed zal ik Danny aanklagen.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Toen ging je ook maar naar het buitenland.
Dat heeft hij, dat heeft hij.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
VBLstempel zeker
Maar ik hoop dat hij mijn Danny Noord Korea topic niet gezien heeft
In het modereren, gewoon.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In het leven of slechts in fok? (wat voor sommige wel het leven is)
Daar heb ik nog nooit fb gelezen.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die wordt ook belachelijk afgeblaft door die kut users daar in fb.
Ik kreeg 4 maanden met een NK verwijzing geloof ikquote:Op maandag 5 juni 2017 22:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat heeft hij, dat heeft hij.
Ik werd ook een dag of 2 gebanned toen ik een verwijzing naar NK maakte. Mijn meeste notes waren van de "ginger".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |