Huh, heb jij ooit een abonnement gekocht om je notes te zien? (lol)quote:Op maandag 5 juni 2017 22:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat heeft hij, dat heeft hij.
Ik werd ook een dag of 2 gebanned toen ik een verwijzing naar NK maakte. Mijn meeste notes waren van de "ginger".
Die gasten daar mogen blij zijn dat ze daar mod is, waardeloos volkquote:Op maandag 5 juni 2017 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die wordt ook belachelijk afgeblaft door die kut users daar in fb.
Tong heeft om de 3 dagen een ban. Hij is het probleem, niet de mensen die op hem reageren.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En anderen die ieder kuttopic volspammen. Geef dan gewoon een seintje als het je stoort.
Ja speciaal daarvoor aangeschaft (lol)quote:Op maandag 5 juni 2017 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Huh, heb jij ooit een abonnement gekocht om je notes te zien? (lol)
Zonder Lavenderr is BNW niks. Maar dat beseffen die kneusjes niet.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die gasten daar mogen blij zijn dat ze daar mod is, waardeloos volk
Lavenderr is echt een tof wijfquote:Op maandag 5 juni 2017 22:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zonder Lavenderr is BNW niks. Maar dat beseffen die kneusjes niet.
Zo groot is het verschil eigenlijk ook niet tussen het oneindig discussiëren over het sluiten van een of ander onbenullig topic of dat de aarde plat is.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die gasten daar mogen blij zijn dat ze daar mod is, waardeloos volk
bnw is leukquote:Op maandag 5 juni 2017 22:48 schreef Saind het volgende:
Is bnw nog steeds zo'n aluhoedje Niburu toestand?
quote:Op maandag 5 juni 2017 22:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo groot is het verschil eigenlijk ook niet tussen het oneindig discussiëren over het sluiten van een of ander onbenullig topic of dat de aarde plat is.
Sommige topics zijn best oké.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:48 schreef Saind het volgende:
Is bnw nog steeds zo'n aluhoedje Niburu toestand?
Oh, je voelt je aangesproken?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Tong heeft om de 3 dagen een ban. Hij is het probleem, niet de mensen die op hem reageren.
En neem dit figuur, zie je die hier wel eens posten?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:43 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik solliciteer bij deze naar het moderatorschap en beloof plechtig ieder topic van Tong direct te sluiten.
Hou je bek joh joodquote:Op maandag 5 juni 2017 22:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, je voelt je aangesproken?
[..]
En neem dit figuur, zie je die hier wel eens posten?
quote:Op maandag 5 juni 2017 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Stijn heeft zojuist het aanbod van Paul gekregen weblogger te worden
Die jongen leeft de droom.
Vooral Caland reageert op elke scheet van Tong.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Ik zal eens in mijn fokuserboekje kijkenquote:Op maandag 5 juni 2017 22:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Met mij als mod zal je niks meer van users als Caland, GGMM en Onlogisch horenquote:Op maandag 5 juni 2017 22:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Vooral Caland reageert op elke scheet van Tong.
Op een after.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:51 schreef Saind het volgende:
Ik heb een gram keta gehad. Wanneer doe je dat in godsnaam
Gewoon nu.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:51 schreef Saind het volgende:
Wanneer jij wil.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:51 schreef Saind het volgende:
Je kunt zelf niet bannen helaas.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met mij als mod zal je niks meer van users als Caland, GGMM en Onlogisch horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |