Jij hebt echt een obsessiequote:Op maandag 5 juni 2017 23:07 schreef Caland het volgende:
Imca Marina
Rant over John de Wolf/Beenhakker/Feyenoordsupporters die spelers en directieleden bedreigen
Johan Cruijff is art filmpje
Had ooit een eigen forumdeel
Deed mee aan een quiz op TV met als specialiteit Vanenburg
Heeft schmoopi een keer geneukt die een FA was (en moet dit nog steeds elke week vermelden)
Schrijft columns die alleen plaatselijke bejaarden lezen
Is ooit gebeld om aan een radioshow mee te doen maar moet nu nog teruggebeld worden
Woont tegenover een journalist die niemand kent
Zat achter het doel in 88
Paarse dildo
Ging ook wel eens naar Den Bosch
Lucille Werner grap
Hebben we het dan een beetje gehad?
Ja dat gebeurt bijna dagelijks alleen is het nu opeens nieuws.quote:
Bij je moeder was het anders onmiddellijk prijsschieten geblazen..quote:Op maandag 5 juni 2017 23:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij schijnt telkens de verkeerde te pakken hebben
Oh ja over al lang posten gesproken hier, Caland, weet jij de omstandigheden van het registreren op fok van tong nog?quote:Op maandag 5 juni 2017 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Hopelijk wordt Tong als nieuwe moderator aangesteld om VBL weer levend te krijgen en al die newbies op de plek te zetten.
zullen wel bij die lennie leonard zitten ofzoquote:
Ja hoorde hetquote:Op maandag 5 juni 2017 23:13 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Bij je moeder was het anders onmiddellijk prijsschieten geblazen..
Neen.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh ja over al lang posten gesproken hier, Caland, weet jij de omstandigheden van het registreren op fok van tong nog?
Big Brother, hij was dronken.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh ja over al lang posten gesproken hier, Caland, weet jij de omstandigheden van het registreren op fok van tong nog?
Fout! Zondag..quote:Op maandag 5 juni 2017 23:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Maandag om vijf uur sochtends
Nuchter lukte het niet
quote:Op maandag 5 juni 2017 23:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Maandag om vijf uur sochtends
Nuchter lukte het niet
Als hij die nacht nou van de drank afbleef dan had ie misschien een ander levenquote:
Het is beter zo dan had hij wellicht kinderen gehad.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als hij die nacht nou van de drank afbleef dan had ie misschien een ander leven
sowquote:Op maandag 5 juni 2017 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is beter zo dan had hij wellicht kinderen gehad.
Het ware probleem ligt hem in de scouting in de jaren 70/80 waardoor ze hem over het hoofd hebben gezien.quote:
Misschien schuilt er wel een goede vader in Tongquote:Op maandag 5 juni 2017 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is beter zo dan had hij wellicht kinderen gehad.
Salduz nummer nogiets heeft gezegd dat bij minderjarige altijd een advocaat verplicht is. Ondervraging of niet.quote:
Ohquote:Op maandag 5 juni 2017 23:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Salduz nummer nogiets heeft gezegd dat bij minderjarige altijd een advocaat verplicht is. Ondervraging of niet.
Ik zou ook een goede vader zijn..quote:Op maandag 5 juni 2017 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien schuilt er wel een goede vader in Tong
Tong zou een 2e Sjaak Swart wordenquote:Op maandag 5 juni 2017 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het ware probleem ligt hem in de scouting in de jaren 70/80 waardoor ze hem over het hoofd hebben gezien.
Nieuwe regels. Sinds 2015/6 oid.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh
Ik had geen advocaat toen bij de ondervraging
2008 waren de cowboy tijden. Daarna begon de ECHR met hun schijtdrama verhalen.quote:
Misschien had Tong geen alcoholprobleem als hij niet eenzaam was geweest.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen met een alcoholprobleem zijn doorgaans geen goede ouders.
Dat is maar net hoe je een alcoholprobleem definieert. Volgens het gemiddelde boekje zijn 3 glazen wijn per avond al een vorm alcoholisme.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen met een alcoholprobleem zijn doorgaans geen goede ouders.
Had wel advocaat kunnen gebruiken toen. Die gasten logen flink tegen mequote:Op maandag 5 juni 2017 23:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
2008 waren de cowboy tijden. Daarna begon de ECHR met hun schijtdrama verhalen.
snitchesquote:Op maandag 5 juni 2017 23:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Had wel advocaat kunnen gebruiken toen. Die gasten logen flink tegen me
Bij mij hebben ze toen daadwerkelijk het good cop bad cop principe toegepast en ik trapte er nog in ookquote:Op maandag 5 juni 2017 23:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is part of the plan. Net zoals de Wormerveerse methode e.d.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij mij waren ze allemaal super amicaal enzo, kreeg nog peuken van ze want ze wisten van het afluisteren dat ik rooktequote:Op maandag 5 juni 2017 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze toen daadwerkelijk het good cop bad cop principe toegepast en ik trapte er nog in ook
Ja soms zijn die trucjes echt heel vies.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze toen daadwerkelijk het good cop bad cop principe toegepast en ik trapte er nog in ook
Ik was toen ook best jong, 16 jaar netjes van het bed gelicht om 6 uur omdat ze die zaak heel hoog hadden opgepakt wat ook niet echt nodig wasquote:Op maandag 5 juni 2017 23:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja soms zijn die trucjes echt heel vies.
Die Herman tochquote:Op maandag 5 juni 2017 23:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
http://m.fcupdate.nl/voet(...)p-aan-jonge-spelers/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |