Jij hebt echt een obsessiequote:Op maandag 5 juni 2017 23:07 schreef Caland het volgende:
Imca Marina
Rant over John de Wolf/Beenhakker/Feyenoordsupporters die spelers en directieleden bedreigen
Johan Cruijff is art filmpje
Had ooit een eigen forumdeel
Deed mee aan een quiz op TV met als specialiteit Vanenburg
Heeft schmoopi een keer geneukt die een FA was (en moet dit nog steeds elke week vermelden)
Schrijft columns die alleen plaatselijke bejaarden lezen
Is ooit gebeld om aan een radioshow mee te doen maar moet nu nog teruggebeld worden
Woont tegenover een journalist die niemand kent
Zat achter het doel in 88
Paarse dildo
Ging ook wel eens naar Den Bosch
Lucille Werner grap
Hebben we het dan een beetje gehad?
Ja dat gebeurt bijna dagelijks alleen is het nu opeens nieuws.quote:
Bij je moeder was het anders onmiddellijk prijsschieten geblazen..quote:Op maandag 5 juni 2017 23:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij schijnt telkens de verkeerde te pakken hebben
Oh ja over al lang posten gesproken hier, Caland, weet jij de omstandigheden van het registreren op fok van tong nog?quote:Op maandag 5 juni 2017 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Hopelijk wordt Tong als nieuwe moderator aangesteld om VBL weer levend te krijgen en al die newbies op de plek te zetten.
zullen wel bij die lennie leonard zitten ofzoquote:
Ja hoorde hetquote:Op maandag 5 juni 2017 23:13 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Bij je moeder was het anders onmiddellijk prijsschieten geblazen..
Neen.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh ja over al lang posten gesproken hier, Caland, weet jij de omstandigheden van het registreren op fok van tong nog?
Big Brother, hij was dronken.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh ja over al lang posten gesproken hier, Caland, weet jij de omstandigheden van het registreren op fok van tong nog?
Fout! Zondag..quote:Op maandag 5 juni 2017 23:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Maandag om vijf uur sochtends
Nuchter lukte het niet
quote:Op maandag 5 juni 2017 23:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Maandag om vijf uur sochtends
Nuchter lukte het niet
Als hij die nacht nou van de drank afbleef dan had ie misschien een ander levenquote:
Het is beter zo dan had hij wellicht kinderen gehad.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als hij die nacht nou van de drank afbleef dan had ie misschien een ander leven
sowquote:Op maandag 5 juni 2017 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is beter zo dan had hij wellicht kinderen gehad.
Het ware probleem ligt hem in de scouting in de jaren 70/80 waardoor ze hem over het hoofd hebben gezien.quote:
Misschien schuilt er wel een goede vader in Tongquote:Op maandag 5 juni 2017 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is beter zo dan had hij wellicht kinderen gehad.
Salduz nummer nogiets heeft gezegd dat bij minderjarige altijd een advocaat verplicht is. Ondervraging of niet.quote:
Ohquote:Op maandag 5 juni 2017 23:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Salduz nummer nogiets heeft gezegd dat bij minderjarige altijd een advocaat verplicht is. Ondervraging of niet.
Ik zou ook een goede vader zijn..quote:Op maandag 5 juni 2017 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien schuilt er wel een goede vader in Tong
Tong zou een 2e Sjaak Swart wordenquote:Op maandag 5 juni 2017 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het ware probleem ligt hem in de scouting in de jaren 70/80 waardoor ze hem over het hoofd hebben gezien.
Nieuwe regels. Sinds 2015/6 oid.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh
Ik had geen advocaat toen bij de ondervraging
2008 waren de cowboy tijden. Daarna begon de ECHR met hun schijtdrama verhalen.quote:
Misschien had Tong geen alcoholprobleem als hij niet eenzaam was geweest.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen met een alcoholprobleem zijn doorgaans geen goede ouders.
Dat is maar net hoe je een alcoholprobleem definieert. Volgens het gemiddelde boekje zijn 3 glazen wijn per avond al een vorm alcoholisme.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen met een alcoholprobleem zijn doorgaans geen goede ouders.
Had wel advocaat kunnen gebruiken toen. Die gasten logen flink tegen mequote:Op maandag 5 juni 2017 23:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
2008 waren de cowboy tijden. Daarna begon de ECHR met hun schijtdrama verhalen.
snitchesquote:Op maandag 5 juni 2017 23:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Had wel advocaat kunnen gebruiken toen. Die gasten logen flink tegen me
Bij mij hebben ze toen daadwerkelijk het good cop bad cop principe toegepast en ik trapte er nog in ookquote:Op maandag 5 juni 2017 23:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is part of the plan. Net zoals de Wormerveerse methode e.d.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij mij waren ze allemaal super amicaal enzo, kreeg nog peuken van ze want ze wisten van het afluisteren dat ik rooktequote:Op maandag 5 juni 2017 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze toen daadwerkelijk het good cop bad cop principe toegepast en ik trapte er nog in ook
Ja soms zijn die trucjes echt heel vies.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze toen daadwerkelijk het good cop bad cop principe toegepast en ik trapte er nog in ook
Ik was toen ook best jong, 16 jaar netjes van het bed gelicht om 6 uur omdat ze die zaak heel hoog hadden opgepakt wat ook niet echt nodig wasquote:Op maandag 5 juni 2017 23:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja soms zijn die trucjes echt heel vies.
Die Herman tochquote:Op maandag 5 juni 2017 23:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
http://m.fcupdate.nl/voet(...)p-aan-jonge-spelers/
Wat had je gedaan dan?quote:Op maandag 5 juni 2017 23:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was toen ook best jong, 16 jaar netjes van het bed gelicht om 6 uur omdat ze die zaak heel hoog hadden opgepakt wat ook niet echt nodig was
Ik ben nooit gepakt, geen snitches als vriendenquote:Op maandag 5 juni 2017 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel goed dat tuig als jullie de consequenties hebben mogen voelen voor de daden
Om die reden is het ook maar goed dat je een advocaat krijgt als minderjarige. Een kind van zijn bed lichten is totaal niet nodig. Had je een zitting?quote:Op maandag 5 juni 2017 23:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was toen ook best jong, 16 jaar netjes van het bed gelicht om 6 uur omdat ze die zaak heel hoog hadden opgepakt wat ook niet echt nodig was
Dit heb ik gemist..quote:Op maandag 5 juni 2017 23:28 schreef Tjacka het volgende:
Lees net dat Tong nooit een vader heeft gehad.
Op m'n 15e zes man aan de deur voor huiszoekingquote:Op maandag 5 juni 2017 23:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn vader was één of andere Italiaan die zijn moeder in de steek liet ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:28 schreef Tjacka het volgende:
Lees net dat Tong nooit een vader heeft gehad.
Verstandig man.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn vader was één of andere Italiaan die zijn moeder in de steek liet ja.
Dat is best naar.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn vader was één of andere Italiaan die zijn moeder in de steek liet ja.
ik ookquote:Op maandag 5 juni 2017 23:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh
Ik had geen advocaat toen bij de ondervraging
Stoer. Ik was en ben gewoon geen tuig van de richel.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben nooit gepakt, geen snitches als vrienden
Maar hij had wel een stiefvader die goed voor hem was volgens mij, en die hij ook zag als zijn echte pa.quote:
Maatje van me werd bedreigd door een gozer met een mes en ik kende dat ventje wel, was eigenlijk best wel een enorme nerd maar ik wist dat hij ook in pillen handelde. Dus toen heb ik hem opgebeld om 100 stuks af te nemen en hem uiteindelijk samen met die maat helemaal de kanker ingeslagen en die 100 pillen afgepakt.quote:
Eerlijke post.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stoer. Ik was en ben gewoon geen tuig van de richel.
lekker manquote:Op maandag 5 juni 2017 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Maatje van me werd bedreigd door een gozer met een mes en ik kende dat ventje wel, was eigenlijk best wel een enorme nerd maar ik wist dat hij ook in pillen handelde. Dus toen heb ik hem opgebeld om 100 stuks af te nemen en hem uiteindelijk samen met die maat helemaal de kanker ingeslagen en die 100 pillen afgepakt.
Toen is hij naar de politie gegaan onder het mom van een zinloze geweldzaak waarbij al zijn spullen zijn afgepakt.
Mooie is dat hij later ook nog eens is aangepakt door diezelfde politie omdat hij dus dealde
Yes, 80 uurtjes schoffelen uiteindelijk.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Om die reden is het ook maar goed dat je een advocaat krijgt als minderjarige. Een kind van zijn bed lichten is totaal niet nodig. Had je een zitting?
Ik kreeg in de City vaak meer geld terug dan ik gafquote:Op maandag 5 juni 2017 23:32 schreef Befbekje het volgende:
Ik ben wel ooit een keer weggelopen in een café zonder te betalen.. Maar dat is inmiddels verjaard..
weinigquote:Op maandag 5 juni 2017 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Yes, 80 uurtjes schoffelen uiteindelijk.
Ik heb ook geen strafblad hoorquote:Op maandag 5 juni 2017 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet voor niks een brandschoon strafblad. Ze zouden mij moderator moeten maken.
Deze zaak vond plaats in 't buitenland.. Ik heb vijftien maanden de foto's van Interpol in de gaten gehouden..quote:Op maandag 5 juni 2017 23:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik kreeg in de City vaak meer geld terug dan ik gaf. Die barman daar was altijd helemaal naar de klote.
Ik sla niet, kom niet in die situatie. En een strafblad kan ik niet gebruiken.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:33 schreef Befbekje het volgende:
Hoe staan jullie tegenover het slaan van vrouwen als jullie een man voor hetzelfde zouden meppen voor iets?
En prullenbakken omver trappen natuurlijkquote:Op maandag 5 juni 2017 23:34 schreef Tjacka het volgende:
Het enige wat ik heb gedaan toen ik mijn wilde haren nog had is het verstoppen van de FOK stok.
Ik 40 uur afwassen voor vuurwerkquote:Op maandag 5 juni 2017 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Yes, 80 uurtjes schoffelen uiteindelijk.
Als ik ga vechten met een vrouw verlies ik het waarschijnlijk.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:33 schreef Befbekje het volgende:
Hoe staan jullie tegenover het slaan van vrouwen als jullie een man voor hetzelfde zouden meppen voor iets?
afwassenquote:Op maandag 5 juni 2017 23:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik 40 uur afwassen voor vuurwerk
Had ik beter ripdealtje kunnen doen
Nu schoffel je voor money..quote:Op maandag 5 juni 2017 23:36 schreef Caland het volgende:
Maar dat was ook gelijk mijn enige jeugdzonde op een kleine brandstichting na dan. Die 72 uur in de jilla hebben mij op het rechte pad geholpen.
Dan had je toch meer WoW moeten spelen.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik voor het laatst toen ik 18 was.
Alleen iemand had aangifte gedaan van bedreiging een jaar of 3 terug.
Dat was wel raar.
Nooit HALT gehad? Dagje poepscheppen bij dierenhotel toen ik 13 was ofzoquote:Op maandag 5 juni 2017 23:36 schreef Caland het volgende:
Maar dat was ook gelijk mijn enige jeugdzonde op een kleine brandstichting na dan. Die 72 uur in de jilla hebben mij op het rechte pad geholpen.
Oja voor te vroeg legaal vuurwerk afstekenquote:Op maandag 5 juni 2017 23:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Nooit HALT gehad? Dagje poepscheppen bij dierenhotel toen ik 13 was ofzo
Naja moeder van m'n beste vriend werkte er ook en ik kende m'n begeleider, woonde in de straat, dus heb echt geen reet hoeven doenquote:
Paar maanden geleden wilde achtervolging op de fiets, had geen lichten.. popo kon me niet vinden gelukkigquote:
Hier voor schietpartij. En weekje later steekpartijquote:Op maandag 5 juni 2017 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste keer dat de politie hier langskwam was om iemand zijn ogen uit te laten spoelen nadat hij traangas in zijn gezicht had gekregen bij een gevecht in een flat. Jaren terug.
Toch knap dat je het zolang hebt volgehouden als autoritair gezag tussen al deze randcriminelenquote:Op maandag 5 juni 2017 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste keer dat de politie hier langskwam was om iemand zijn ogen uit te laten spoelen nadat hij traangas in zijn gezicht had gekregen bij een gevecht in een flat. Jaren terug.
ik heb dat eens als zomerbaan gedaan. Beste baan ooitquote:Op maandag 5 juni 2017 23:38 schreef Caland het volgende:
Ik moest letterlijk schoffelen maar dat was eigenlijk wel leuk
Toen regende het een week dus dan hoef je niks te doen alleen maar een beetje toepen in de schaftkeet (lol)
Ik ook lolquote:Op maandag 5 juni 2017 23:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als ik ga vechten met een vrouw verlies ik het waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |