twitter:PieriKaine twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:19:48HUGE number of armed police gathered at London Bridge Crossroads, telling people to move away #LondonBridge @BBCBreaking reageer retweet
twitter:WillHeaven twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:18:34Passerby says 15-20 people have been run over. "Westminster bridge all over again". Another says 7 or 8. reageer retweet
twitter:WillHeaven twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:21:01Another cab driver: man crashed into people then there was stabbing attack. London Bridge. reageer retweet
Je bent een ziek mannetje dat helemaal opleeft als moslims de keel van mensen doorsnijden.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat je denkt dat ik moslim ben?
(Tokkie ontcijferen vind ik lastig.)
Video in tweet.twitter:V_of_Europe twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:59:37Unconfirmed video from London after a 'terror' attack. #LondonBridge https://t.co/DGr3rXOoUU reageer retweet
We willen allemaal wel een stukje Stax.quote:
Nederland is niet zo belangrijk als wij denken. Maar Engeland heeft nu 10? grote aanslagen gehad? Nederland nog niet één!quote:Op zondag 4 juni 2017 00:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt idd, wordt eigenlijk steeds opvallender.
Een baard in een jurk moet je altijd wantrouwen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:00 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/LiamPLEdwards1/status/871137326336020481
Ik heb ook zoiets van "ik zou beter moeten weten". Toch post ik hier.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:58 schreef Status het volgende:
Moet nooit dit soort topics bekijken eigenlijk, want dan weet ik weer hoeveel mensen eigenlijk haat hebben tegenover allochtonen:')
Dit is de goden verzoeken.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nederland is niet zo belangrijk als wij denken. Maar Engeland heeft nu 10? grote aanslagen gehad? Nederland nog niet één!
Waarom schieten ze niet meteen?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:00 schreef skysherrif het volgende:
Eigenlijk moet je dit niet delen trouwens, ik deed het ook.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:00 schreef Infection het volgende:
Video in tweet.twitter:V_of_Europe twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:59:37Unconfirmed video from London after a 'terror' attack. #LondonBridge https://t.co/DGr3rXOoUU reageer retweet
Sommige mensen hier moet je gewoon hardnekkig negeren.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je bent een ziek mannetje dat helemaal opleeft als moslims de keel van mensen doorsnijden.
Ziet er uit als een Rooms-katholieke Christen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:00 schreef skysherrif het volgende:
Mjah grote kans dat hij daarom wordt staande gehouden, maar dat hij er niets mee te maken heeftquote:Op zondag 4 juni 2017 01:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Een baard in een jurk moet je altijd wantrouwen.
Want?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dit niet delen trouwens, ik deed het ook.
TR gemaakt. Hier ben ik niet van gediend.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je bent een ziek mannetje dat helemaal opleeft als moslims de keel van mensen doorsnijden.
Gelachen om de vergelijking.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:00 schreef SureD1 het volgende:
Het is hier net alsof je een Beierse bierkelder bent binnen gerend om aan je nieuws te komen...
Lekker reutelen uit de onderbuik
Ik haat geen allochtonen. Wat heet; een goede vriendin van mij is Marokkaanse. Die doet dus niets meer met de islam en wil er ook niets meer van weten. Getrouwd met een Nederlander. Kinderen. Een keer raden wie het eerst de lul is wanneer radicalen aan de macht komen: mensen als zij.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:58 schreef Status het volgende:
Moet nooit dit soort topics bekijken eigenlijk, want dan weet ik weer hoeveel mensen eigenlijk haat hebben tegenover allochtonen:')
Ja fuck ik schakel net in.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
En NOS houdt er na een kort bullentin weer mee op...
Jij bent ziekerquote:Op zondag 4 juni 2017 01:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mwaoh België is helemaal niet belangrijk, Zweden ook niet. NL is wel een landje dat overal in zit en overal aan mee doet. Met een behoorlijk GDP.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nederland is niet zo belangrijk als wij denken. Maar Engeland heeft nu 10? grote aanslagen gehad? Nederland nog niet één!
???twitter:V_of_Europe twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:59:37Unconfirmed video from London after a 'terror' attack. #LondonBridge https://t.co/DGr3rXOoUU reageer retweet
Sinds het Songfestival zeker.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Een baard in een jurk moet je altijd wantrouwen.
Ik negeer dat geleuter altijd.. Als mensen elkaar niet meer als mensen kunnen blijven zien dan zijn ze niet de moeite om op te reageren..quote:Op zondag 4 juni 2017 00:58 schreef Status het volgende:
Hij doet toch niks. Alsof je zo gekleed een aanslag gaat plegen. Kan best dat hij er niks mee te maken heeft.quote:
Datzelfde dacht ik ook. Totdat het topic nog altijd hoog in de AT list stond en toen dacht ik ik zal eens even kijken. En jawel hoor. De religie van de vrede laat weer van zich horen.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht bij het zien van het topic dat dat over de vorige keer ging...
Ik vind hem er verdacht genoeg uit zien om het vuur te openen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:02 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hij doet toch niks. Alsof je zo gekleed een aanslag gaat plegen. Kan best dat hij er niks mee te maken heeft.
Wel beetje matig als dan blijkt dat hij er werkelijk niks mee te maken had.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:02 schreef Momo... het volgende:
[..]
Geen risico nemen dat hij zichzelf opblaast ofzo
Is gewoon de standaard instructie van Britse politie aan burgers als ze in aanraking komen met geweldsituaties. Zie http://www.npcc.police.uk(...)AttacksStaySafe.aspxquote:
daarom blijven ze op afstandquote:Op zondag 4 juni 2017 01:02 schreef Momo... het volgende:
[..]
Geen risico nemen dat hij zichzelf opblaast ofzo
Kan ja, maar wel een grote kans dat deze video direct na de aanslag gemaakt is. Iemand die waarschijnlijk 'verdacht' is. Toch wel het melden waard aangezien het één van de daders kan zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Reele kans dat hij er niets mee te maken heeft
Ik vind jou niet goed snik.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind hem er verdacht genoeg uit zien om het vuur te openen.
België niet, maar Brussel (EU) wel natuurlijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwaoh België is helemaal niet belangrijk, Zweden ook niet. NL is wel een landje dat overal in zit en overal aan mee doet. Met een behoorlijk GDP.
Ik zag het op reddit en dacht wtf lagt hij ofzo... Blijkt het een echte aanslag te zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Datzelfde dacht ik ook. Totdat het topic nog altijd hoog in de AT list stond en toen dacht ik ik zal eens even kijken. En jawel hoor. De religie van de vrede laat weer van zich horen.
Burgemeester van Londonquote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef RobbieRonald het volgende:
Dit heb je nu eenmaal wanneer je in een grote stad woont... Welke gek zei dat ook alweer.
Goed verhaal!quote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik zag het op reddit en dacht wtf lagt hij ofzo... Blijkt het een echte aanslag te zijn.
Hij werkt gewoon mee.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:
twitter:Sywert twitterde op zondag 04-06-2017 om 01:03:03Lost for words: 'A person who was on London Bridge told a Reuters reporter that she saw three people who appeared to have their throats cut' reageer retweet
Doe even normaal johquote:Op zondag 4 juni 2017 01:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist wat ze willen, dat de bevolking of iemand iets terug gaat doen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
België niet, maar Brussel (EU) wel natuurlijk.
En Zweden heeft zich volledig onderworpen aan de islam. Die moeten zo nu en dan de vernedering voelen.
Ik vind Nederland nu typisch zo'n land waar de bevolking of iemand na een aanslag iets terug gaat doen. Misschien laten ze het daarom met rust
Wel hoor: http://www.independent.co(...)ombing-a7322846.htmlquote:
das dus media...quote:Op zondag 4 juni 2017 01:05 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn wooren terug. Dacht dat dit echt gezegd was.
Rutte moet nog steeds de onderste steen in Oekraïne naar boven halenquote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef LXIV het volgende:
Ik vind Nederland nu typisch zo'n land waar de bevolking of iemand na een aanslag iets terug gaat doen. Misschien laten ze het daarom met rust
Amen broeder.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:00 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
We willen allemaal wel een stukje Stax.
Maar Manchester heeft wel de UEFA Cup op tijd binnen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:06 schreef Mani89 het volgende:
Benefietconcert voor de aanslag in Manchester is nog niet eens geweest en de volgende islamitische slachtpartij heeft zich alweer voltrokken.
De moslimburgemeester van Londen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef RobbieRonald het volgende:
Dit heb je nu eenmaal wanneer je in een grote stad woont... Welke gek zei dat ook alweer.
Nee als een Islamitische Londenaar die instructies van gewapende politie opvolgt...quote:Op zondag 4 juni 2017 01:04 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dit ziet eruit als een roomblanke neonazi.
[ afbeelding ]
De NOS houdt waarschijnlijk de optie van witte neonazi's als daders nog gewoon open en ik gok zomaar dat ze de woorden "moslim" en "islam" nog niet gebruikt hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:05 schreef Momo... het volgende:
NOS heeft het nog steeds over mogelijke aanslagen. Nou lijkt me nu wel duidelijk.
Ze laten Nederland met rust omdat ze het hier veel te goed hebben, je ontkomt hier niet aan de uitkeringen, vakanties, telefoongeld en alles wat ze graag willen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
En Zweden heeft zich volledig onderworpen aan de islam. Die moeten zo nu en dan de vernedering voelen.
Ik ben heel benieuwd. Zo kort na elkaar. Kookpunt kan vrij abrupt bereikt worden.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:06 schreef Smoofie het volgende:
Engelse bevolking zal toch huilie huilie doen en dan verder leven.
Nee, ik hoor het niet in de video en zie nergens een bron.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wel hoor: http://www.independent.co(...)ombing-a7322846.html
En dan nog het grote aantal allochtonen in London. In sommige wijken is de sharia al actief.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Omdat het surrender monkeys zijn met hun politiek-correct gedrag
Die hebben ze vermoedelijk net zo veel gebruikt als de woorden 'neonazi's' en 'extreemrechts' ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
De NOS houdt waarschijnlijk de optie van witte neonazi's als daders nog gewoon open en ik gok zomaar dat ze de woorden "moslim" en "islam" nog niet gebruikt hebben.
"Het hoort erbij"quote:Op zondag 4 juni 2017 01:07 schreef Houtenbeen het volgende:
http://www.independent.co(...)ombing-a7322846.html
Blanke mensen doen dit niet. Dit soort wreedheden zijn voorbehouden aan moslims.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
De NOS houdt waarschijnlijk de optie van witte neonazi's als daders nog gewoon open en ik gok zomaar dat ze de woorden "moslim" en "islam" nog niet gebruikt hebben.
Dit krijg je met Klaver ookquote:Op zondag 4 juni 2017 01:07 schreef Houtenbeen het volgende:
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:07 schreef Houtenbeen het volgende:
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:07 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Nee, ik hoor het niet in de video en zie nergens een bron.
Het staat me niet helemaal scherp. Alle aanslagen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
22 september......quote:Op zondag 4 juni 2017 01:07 schreef Houtenbeen het volgende:
Dat zal wel mee gaan vallen. Ik heb gehoord dat de laatste 8 blanke Engelsen bij deze aanval zijn omgekomen. Wie gaat er dan nog koken?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:07 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd. Zo kort na elkaar. Kookpunt kan vrij abrupt bereikt worden.
Hoi Breivikquote:Op zondag 4 juni 2017 01:08 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Blanke mensen doen dit niet. Dit soort wreedheden zijn voorbehouden aan moslims.
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:08 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Blanke mensen doen dit niet. Dit soort wreedheden is voorbehouden aan moslims.
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:07 schreef mouzzer het volgende:
Filmpje van zwaarbewapende politie in de metro.twitter:
Volgens mensen die nogal doorgedraaid zijn is dit inderdaad wat mensen als Timmermans, Juncker en Verhofstadt leuk vinden. Dan ben je overigens ook wel goed gek in de kop, als je dat serieus denkt.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is dit nou het multiculturele feestje dat mensen zoals Timmerfrans, Juncker en Verhofstadt voor ogen hebben?
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
Er zijn tevens blanke moslims.
Echt, ga gewoon naar stormfront frontpage.
0:32quote:Op zondag 4 juni 2017 01:07 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Nee, ik hoor het niet in de video en zie nergens een bron.
Die hebben heel wat vermaak met dat wegkijk-volk inderdaad.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:08 schreef Strani het volgende:
FOK! op een avond als deze moet echt fantastisch leesvoer zijn voor psychologen en cultureel antropologen..
Mwaoh, veel mensen die het spoor van het Driemanschap van de Nederlandsche Unie volgen altijd in NL. Verder als kolonialisme idd een motief is, vanuit de geschiedenis hebben de Nederlanden het kolonialisme half om half uitgevonden en het moderne kapitalisme en het globalisme. Maar ja, mogelijk dat die lui niet hebben opgelet bij geschiedenislessen natuurlijk dat kan.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Absoluut. En dit is pas het begin. Die lui zouden ze godverdomme moeten opknopen wegens hoogverraad. Voor mijn part halen we de guillotine uit het vet.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is dit nou het multiculturele feestje dat mensen zoals Timmerfrans, Juncker en Verhofstadt voor ogen hebben?
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:08 schreef Strani het volgende:
FOK! op een avond als deze moet echt fantastisch leesvoer zijn voor psychologen en cultureel antropologen..
Die hebben veel vermaak met zo'n beetje iedereen hier. Zowel de wegkijkers als hun tegenstanders.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Die hebben heel wat vermaak met dat wegkijk-volk inderdaad.
Ik hoop dat er ooit een tijd komt dat ze gestraft worden voor hun daden en de laatste dagen van hun miezerige leven in de gevangenis doorbrengen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou nou, levenslang in de cel zou ik ook prima vinden hoor.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Absoluut. En dit is pas het begin. Die lui zouden ze godverdomme moeten opknopen wegens hoogverraad. Voor mijn part halen we de guillotine uit het vet.
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mensen die nogal doorgedraaid zijn is dit inderdaad wat mensen als Timmermans, Juncker en Verhofstadt leuk vinden. Dan ben je overigens ook wel goed gek in de kop, als je dat serieus denkt.
Er vinden al honderd jaar aanslagen plaatst in grote steden en zeker in de UK, logisch dat ze daar op voorbereid zijn en aangeven dat het in een grote stad kan gebeuren.quote:
Gelukkig werkt dat in het Midden-Oosten en Afrika ook zo goed.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:10 schreef 6star6lord6 het volgende:
Gelukkig zijn alle blanken binnenkort uitgeroeid, dan zijn er ook geen aanslagen meer.
Doe dan een gulag of zo, in een West Europese gevangenis leun je achterover terwijl je Fifa speelt op je PS4 en je chipmeid belt met je iPhone.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er ooit een tijd komt dat ze gestraft worden voor hun daden en de laatste dagen van hun miezerige leven in de gevangenis doorbrengen.
Nogal jaquote:Op zondag 4 juni 2017 01:08 schreef Strani het volgende:
Dan beginnen ze hier ook met elkaar af te maken.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:10 schreef 6star6lord6 het volgende:
Gelukkig zijn alle blanken binnenkort uitgeroeid, dan zijn er ook geen aanslagen meer.
Ik denk dat de groep mensen die dat serieus denkt verwaarloosbaar klein is. De groep mensen die het gevolg aan die oorzaak verbinden en daar sarcastisch over doen is een stuk groter.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mensen die nogal doorgedraaid zijn is dit inderdaad wat mensen als Timmermans, Juncker en Verhofstadt leuk vinden. Dan ben je overigens ook wel goed gek in de kop, als je dat serieus denkt.
Daar zijn ze al mee bezig.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dan beginnen ze hier ook met elkaar af te maken.
Maar niet zo kort achter elkaar, dan moet je toch wel even na gaan denken.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:11 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Er vinden al honderd jaar aanslagen plaatst in grote steden en zeker in de UK, logisch dat ze daar op voorbereid zijn en aangeven dat het in een grote stad kan gebeuren.
Europa wordt inderdaad al eeuwenlang geteisterd door islamitisch terreur. Dat heeft Khan goed gezien.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:11 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Er vinden al honderd jaar aanslagen plaatst in grote steden en zeker in de UK, logisch dat ze daar op voorbereid zijn en aangeven dat het in een grote stad kan gebeuren.
Echt niet te geloven sommige mensen ...quote:Op zondag 4 juni 2017 01:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:11 schreef Zipportal het volgende:
https://www.flightradar24.com/51.52,-0.07/10
Dit denkt natuurlijk niemand, maar je kan ze wel naief vinden en denken dat het zomaar goed zou komen met de massa immigratiequote:Op zondag 4 juni 2017 01:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:12 schreef agter het volgende:
Oh man..
https://twitter.com/rzuaslan/status/871141927386796032
"En in Londen leven ook heel veel moslims. Mensen lijken bij elke aanslag te vergeten dat er ook moslims sterven."
Wie is deze kut?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:12 schreef agter het volgende:
Oh man..
"En in Londen leven ook heel veel moslims. Mensen lijken bij elke aanslag te vergeten dat er ook moslims sterven."
Tuurlijk, maar je hebt ook mensen die gewoon compleet gestoord zijn en daadwerkelijk die mensen (als Timmermans etc) letterlijk dood willen hebben. En die dan ook daadwerkelijk denken dat ze ergens stiekem dit allemaal gepland hebben als een soort Booswichtenclub.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat de groep mensen die dat serieus denkt verwaarloosbaar klein is. De groep mensen die het gevolg aan die oorzaak verbinden en daar sarcastisch over doen is een stuk groter.
Dat kan je wel zeggen jaquote:Op zondag 4 juni 2017 01:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nogal ja
De studenten krijgen dan als opdracht iets als: zoek de drie verstopte posts die niet onder de extremen vallen, maar enigszins normaal zijn. Dat is nog een opgave.
Ja en? Tussen 11 en 6 vliegt er geen vliegtuig naar Heathrow of andere Londonse vliegvelden.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:11 schreef Zipportal het volgende:
https://www.flightradar24.com/51.52,-0.07/10
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:10 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik denk niet dat ze het leuk vinden maar ze zijn wel medeverantwoordelijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die gedurige demonisering aangaande Juncker e.d. altijdquote:Op zondag 4 juni 2017 01:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er ooit een tijd komt dat ze gestraft worden voor hun daden en de laatste dagen van hun miezerige leven in de gevangenis doorbrengen.
Absoluut.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen jaAan beide kanten..
Wat is deze voor een type?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:12 schreef agter het volgende:
Oh man..
twitter:rzuaslan twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 15:51:35Vanavond een Potluck Iftar met lezing van Nassr Eddine, Amazigh queermoslim theoloog. Geïnteresseerd? Let me know. reageer retweet
Juncker neemt er nog één.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:12 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het leuk vinden maar ze zijn wel medeverantwoordelijk.
Kan een Mod deze racistische onzin verwijderen...?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:10 schreef 6star6lord6 het volgende:
Nee, zij vinden dit heel heel erg, alleen wij zijn met meer tweeten ze dan en vervolgens gaan ze door met hetzelfde beleid en hebben niet door dat mensen in de EU het langzamerhand allemaal wat link vinden worden.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:13 schreef superniger het volgende:
Al die mensen op Sky News.
Zo lopen wij ook over een paar maanden/jaren.
Echt hèquote:Op zondag 4 juni 2017 01:13 schreef riazop het volgende:
Die knulligheid van dit soort "terroristen"
Moet ik DAAR bang van worden?
London city en zo land meestal niks meer na 10.quote:
Een SJW gemixt met een flinke dosis heroïne.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wat is deze voor een type?twitter:rzuaslan twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 15:51:35Vanavond een Potluck Iftar met lezing van Nassr Eddine, Amazigh queermoslim theoloog. Geïnteresseerd? Let me know. reageer retweet
Het zou al heel wat zijn als die bobo's in Brussel de problemen eens gingen benoemen ipv alles maar weg te wuiven als iets dat wel over waait.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je hebt ook mensen die gewoon compleet gestoord zijn en daadwerkelijk die mensen (als Timmermans etc) letterlijk dood willen hebben. En die dan ook daadwerkelijk denken dat ze ergens stiekem dit allemaal gepland hebben als een soort Booswichtenclub.
Lekker knullig wat mensen vermoorden jaquote:Op zondag 4 juni 2017 01:13 schreef riazop het volgende:
Wij worden gespaard om een vage reden. Zal me niks verbazen als later blijkt dat hier een heel bolwerk zit ofzo.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:13 schreef superniger het volgende:
Gewoon in Wijk bij Duurstede gaan wonen. Dan zal het nog wel meevallen qua terrorisme.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:13 schreef superniger het volgende:
Dit zul je nog veel meer gaan zien in de toekomst. Dit zijn het nieuwe soort aanslagen die zo goed als niet te voorkomen zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:13 schreef riazop het volgende:
En jij bent de hele dag braaf.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:14 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Kan een Mod deze racistische onzin verwijderen...?
Dit wordt gewoon de waarheid, niet voor niks dat alleen het westen met culturen mengen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:14 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Kan een Mod deze racistische onzin verwijderen...?
Ik denk dat ik op de Veluwe ook redelijk safe zit. BibleBelt Unite.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon in Wijk bij Duurstede gaan wonen. Dan zal het nog wel meevallen qua terrorisme.
Ja, ze werd doped-up op een vies matras in een krakershol gevonden idd, toch?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een SJW gemixt met een flinke dosis heroïne.
Dit inderdaadquote:Op zondag 4 juni 2017 01:15 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dit wordt gewoon de waarheid, niet voor niks dat alleen het westen met culturen mengen.
wel discriminatie. dus niet braaf.quote:
Dat klopt welquote:Op zondag 4 juni 2017 01:15 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dit wordt gewoon de waarheid, niet voor niks dat alleen het westen met culturen mengen.
Haha inderdaadquote:Op zondag 4 juni 2017 01:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op de Veluwe ook redelijk safe zit. BibleBelt Unite.
Sommige mensen kunnen best ver gaan met de haat richting een bepaald iemand die ze verantwoordelijk houden voor bepaald leed ja, maar of dat Booswichtenclub verhaal echt leeft onder de meest extreme groep... hier op FOK! zeker niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je hebt ook mensen die gewoon compleet gestoord zijn en daadwerkelijk die mensen (als Timmermans etc) letterlijk dood willen hebben. En die dan ook daadwerkelijk denken dat ze ergens stiekem dit allemaal gepland hebben als een soort Booswichtenclub.
meerquote:
Vooralsnog is driekwart van wat hier gepost wordt strafbaar...quote:Op zondag 4 juni 2017 01:15 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Gelukkig was Merel er net nog.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat zouden we allemaal wel willen.
Poorten van de hel zitten dicht idd, dus je kunt alles flikken.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:16 schreef matigeuser het volgende:
Het is weer Ramadan! De meest vredige maand van het jaar.
Dat is wat anders want moslims zijn geen massa moordenaars. kut vergelijking.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Dus nazi's uitmaken voor massa-moordenaars is ook discriminatie?
Omdat de situatie nog 'ongoing' is, zullen ze zich op dit moment wel beperken tot nieuws over de veiligheidssituatie.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:16 schreef SecretPret het volgende:
Ik ben bang dat er best veel doden zijn. Er wordt amper wat over gemeld.
laatste wel.quote:
Die hadden de Britten er al lang uitgewerkt ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:17 schreef Smoofie het volgende:
Romeinen hadden dit beter aangepakt in hun glorietijd
Voordat ze homeopathisch gingen verdunnen met de Germanen?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:17 schreef Smoofie het volgende:
Dat doen ze ook, er gebeurt veel op het vlak van terrorismebestrijding dan je in het nieuws zal horen. Niet dat je daarmee alles zal kunnen voorkomen. Net als grenzen dicht onzin opmerking is omdat meeste van de recente grote aanslagen door in de EU geboren gasten werden gepleegd.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:12 schreef Infection het volgende:
[..]
Maar niet zo kort achter elkaar, dan moet je toch wel even na gaan denken.
Aanslagen na zonsondergang dan.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:16 schreef matigeuser het volgende:
Het is weer Ramadan! De meest vredige maand van het jaar.
En natuurlijk de perfecte maand om een wit voetje te halen bij allah.
Die zijn er ook keihard ingetrapt later.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:17 schreef Smoofie het volgende:
Je kon bin laden in ieder geval geen ambitie ontzeggen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:13 schreef riazop het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 04-06-2017 om 01:17:13We need to be smart, vigilant and tough. We need the courts to give us back our rights. We need the Travel Ban as an extra level of safety! reageer retweet
Deze telt nog niet, konden ook gewoon een paar boze verdwaalde Juventus supporters zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:17 schreef Infection het volgende:
[..]
Is de huidige aanslag hier al bij opgeteld?
Nog niet. Dit is de laatste:quote:Op zondag 4 juni 2017 01:17 schreef Infection het volgende:
[..]
Is de huidige aanslag hier al bij opgeteld?
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:16 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Vooralsnog is driekwart van wat hier gepost wordt strafbaar...
Weer een stapje dichter bij de civilizational wartwitter:SohrabAhmari twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:35:13With every attack it becomes clearer to voters that a civilizational war is afoot; too late for reformist options. Trump intuited this. reageer retweet
Ah.. tuurlijk, gebruik dit maar weer om het volk op te jennen tegen de rechtspraak.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:18 schreef Childofthe90s het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 04-06-2017 om 01:17:13We need to be smart, vigilant and tough. We need the courts to give us back our rights. We need the Travel Ban as an extra level of safety! reageer retweet
Het hele rijk naar de klote.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zijn er ook keihard ingetrapt later.
Niet? Wat zien we in het midden-oosten en bij aanslagen in europa dan? Oh en vergeet de Armeense genocide niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:17 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Dat is wat anders want moslims zijn geen massa moordenaars. kut vergelijking.
Kunnen we die baklap erbuiten laten?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:18 schreef Childofthe90s het volgende:
Veel lager kun je volgens mij niet zakken.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nog niet. Dit is de laatste:
2017.06.03 (Afghanistan)
Three suicide bombers detonate at a a funeral, killing twenty mourners.
TrumpGOD.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:18 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik lust ook wel wat, vroeg gegeten, weet alleen nog niet wat... Wilde eigenlijk slapen, keek nog even op twitter...quote:Op zondag 4 juni 2017 01:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Goed idee. Ik lust wel een broodje.
De helft hè. De andere helft heeft het nog eeuwen volgehouden voor de Moslims kwamen.quote:
De enige die nog een beetje realistisch nadenkt.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:18 schreef Childofthe90s het volgende:
Ja hier ook. Wilde de laptop net uitzetten toen ik dit topic zag...quote:Op zondag 4 juni 2017 01:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik lust ook wel wat, vroeg gegeten, weet alleen nog niet wat... Wilde eigenlijk slapen, keek nog even op twitter...
De politie weet straks niet eens of iets uitgaansgeweld is of terrorismequote:Op zondag 4 juni 2017 01:19 schreef riazop het volgende:
mannen met messen...
hoe wanhopig zijn die terroristen?
Het leek me ook een wat vreemde plek voor een aanslag. Op dit tijdstip is het daar normaal gesproken compleet uitgestorven volgens mij.quote:
Klopt, maar wij hadden in het dorp een potloodventer paar dagen geleden. Werd omschreven als 1m70 lang en getint.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het lijkt erop dat elke betrokkene uit een dorp in Nederland weer aangehaakt is om hun expertise te geven over de events in Londen wat al dan niet door moslims is gedaan.
Laten we met zijn allen bang zijn ipv te realiseren dat de kans te sterven door terroristen praktisch gelijk is aan het winnen van de loterij. Of naja, de dorpelingen alhier hebben praktisch gezien letterlijk 0 kans hierop. Inwoners van de grote 4 een iets grotere kans.
Gekruizigd, allemaal. All suspects are guilty, otherwise they wouldn't be suspects, would they?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die hadden de Britten er al lang uitgewerkt ja.
Wijze man jahquote:Op zondag 4 juni 2017 01:20 schreef Infection het volgende:
[..]
De enige die nog een beetje realistisch nadenkt.
Is dit wel confirmed? Je zou zeggen dat er anno 2017 nu al beelden moeten zijn van de daders.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:20 schreef Momo... het volgende:
Over dodental valt nu nog weinig te zeggen nu er nog daders rond lopen
Welnee, deze man negeert rechts-extremistisch geweld.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:20 schreef Infection het volgende:
[..]
een halfuur geleden, daar gaan we weer.quote:
In de Amerikaanse situatie is dat volgens mij wel gerechtvaardigd. Het hogere gerechtshof is niet voor niets opgedeeld in conservatieven en democraten.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah.. tuurlijk, gebruik dit maar weer om het volk op te jennen tegen de rechtspraak.
Een spijkerbom af laten gaan in een groep kinderen is anders ook wel ziek.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Veel lager kun je volgens mij niet zakken.
Elke aanslag komen we dichter bij een doorbraak.quote:
In mijn broek gepist van het lachen... die is dement man...quote:Op zondag 4 juni 2017 01:20 schreef Infection het volgende:
[..]
Zo makkelijk mogelijk en zoveel mogelijk slachtoffers maken. Mes- en auto-aanvallen zijn zo goed als niet te voorkomen en maakt genoeg slachtoffers.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:19 schreef riazop het volgende:
mannen met messen...
Jezus heb je die dooddoener weer.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het lijkt erop dat elke betrokkene uit een dorp in Nederland weer aangehaakt is om hun expertise te geven over de events in Londen wat al dan niet door moslims is gedaan.
Laten we met zijn allen bang zijn ipv te realiseren dat de kans te sterven door terroristen praktisch gelijk is aan het winnen van de loterij. Of naja, de dorpelingen alhier hebben praktisch gezien letterlijk 0 kans hierop. Inwoners van de grote 4 een iets grotere kans.
Jij kan het beter?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:19 schreef riazop het volgende:
mannen met messen...
Een probleempje, het zijn vaak mannen die al binnen de grenzen zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:20 schreef Infection het volgende:
[..]
Volgens mij gaan kinderen ook mee naar begrafenissen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Een spijkerbom af laten gaan in een groep kinderen is anders ook wel ziek.
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:22 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik ben hier weg... het is hier nws... geen baggertopic..
Multiculturele samenlevingquote:Op zondag 4 juni 2017 01:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Een probleempje, het zijn vaak mannen die al binnen de grenzen zijn.
Volgens de Amerikaanse politie zijn messen dodelijker dan vuurwapens bij overvallen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:19 schreef riazop het volgende:
mannen met messen...
Ik kap er ook mee. Teveel bagger.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:22 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik ben hier weg... het is hier nws... geen baggertopic..
Verliezen. Labour profiteert hiervan.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:22 schreef riazop het volgende:
gaat MAY wel weer wat zeteltjes extra opleveren
Leg eens uit.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Verliezen. Labour profiteert hiervan.
Corbyn heeft juist meer zetels erbij in de laatste polls na Manchesterquote:Op zondag 4 juni 2017 01:22 schreef riazop het volgende:
dat geloof je toch zelf niet?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:22 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Volgens de Amerikaanse politie zijn messen dodelijker dan vuurwapens bij overvallen.
Dit - poll van vanavond (voor dit) gaf de Tories nog maar 1% lead over Labour - haar verdiende loonquote:Op zondag 4 juni 2017 01:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Verliezen. Labour profiteert hiervan.
Net als Le Pen er ook flink van profiteerdequote:Op zondag 4 juni 2017 01:22 schreef riazop het volgende:
https://www.amazon.com/Bubba-Blade-12-Inch-Flex/dp/B00HS0AANMquote:Op zondag 4 juni 2017 01:24 schreef riazop het volgende:
[..]
dat geloof je toch zelf niet?
die gasten hebben nauwelijks meer dan een broodmes. dit kan niet waar zijn, we worden bedrogen
Kut-moslims die hun pik laten zien; ik hoop dat jullie het overleefd hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, maar wij hadden in het dorp een potloodventer paar dagen geleden. Werd omschreven als 1m70 lang en getint.
Mwah, inwoners in grote steden die regelmatig met openbaar vervoer reizen en publieke evenementen bezoeken... Dit kun je toch niet toelaten als land.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 04-06-2017 om 01:24:45Whatever the United States can do to help out in London and the U. K., we will be there - WE ARE WITH YOU. GOD BLESS! reageer retweet
En toch is het zo. In China zijn te weinig vuurwapens voor de lokale moslimpopulatie dus steken ze af en toe tientallen mensen dood op openbare plekken.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:24 schreef riazop het volgende:
[..]
dat geloof je toch zelf niet?
die gasten hebben nauwelijks meer dan een broodmes. dit kan niet waar zijn, we worden bedrogen
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:25 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 04-06-2017 om 01:24:45Whatever the United States can do to help out in London and the U. K., we will be there - WE ARE WITH YOU. GOD BLESS! reageer retweet
LondonFirstquote:Op zondag 4 juni 2017 01:25 schreef Houtenbeen het volgende:
Enige persoon die er ECHT iets tegen doetquote:Op zondag 4 juni 2017 01:25 schreef Houtenbeen het volgende:
Netherlands second.quote:
Het was warm hè.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Kut-moslims die hun pik laten zien; ik hoop dat jullie het overleefd hebben.
Dit geloven.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Enige persoon die er ECHT iets tegen doet
Waar was deze man bij de rechts-extremistische events op zijn eigen continent de afgelopen twee keer? Niet dat moslim-extremisme iets anders zou zijn dan rechts-extremisme, maar dat terzijde.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:25 schreef Houtenbeen het volgende:
Die Tristan van der Vlist toch...quote:Op zondag 4 juni 2017 01:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En toch is het zo. In China zijn te weinig vuurwapens voor de lokale moslimpopulatie dus steken ze af en toe tientallen mensen dood op openbare plekken.
Komt ie ons bevrijden van Merkel & co?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:25 schreef Houtenbeen het volgende:
Wat doet hij er dan tegen?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
vast niet. Mark doet er alles aan om het land te beschermen.quote:
Hij doet niks - hij lult alleen maar, net als al die zolderkamerhelden hierquote:Op zondag 4 juni 2017 01:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het potlood?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, maar wij hadden in het dorp een potloodventer paar dagen geleden. Werd omschreven als 1m70 lang en getint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |