Jezus heb je die dooddoener weer.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het lijkt erop dat elke betrokkene uit een dorp in Nederland weer aangehaakt is om hun expertise te geven over de events in Londen wat al dan niet door moslims is gedaan.
Laten we met zijn allen bang zijn ipv te realiseren dat de kans te sterven door terroristen praktisch gelijk is aan het winnen van de loterij. Of naja, de dorpelingen alhier hebben praktisch gezien letterlijk 0 kans hierop. Inwoners van de grote 4 een iets grotere kans.
Jij kan het beter?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:19 schreef riazop het volgende:
mannen met messen...
hoe wanhopig zijn die terroristen?
Een probleempje, het zijn vaak mannen die al binnen de grenzen zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:20 schreef Infection het volgende:
[..]
De enige die nog een beetje realistisch nadenkt.
Volgens mij gaan kinderen ook mee naar begrafenissen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Een spijkerbom af laten gaan in een groep kinderen is anders ook wel ziek.
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:22 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik ben hier weg... het is hier nws... geen baggertopic..
Multiculturele samenlevingquote:Op zondag 4 juni 2017 01:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Een probleempje, het zijn vaak mannen die al binnen de grenzen zijn.
Volgens de Amerikaanse politie zijn messen dodelijker dan vuurwapens bij overvallen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:19 schreef riazop het volgende:
mannen met messen...
hoe wanhopig zijn die terroristen?
Ik kap er ook mee. Teveel bagger.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:22 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik ben hier weg... het is hier nws... geen baggertopic..
Verliezen. Labour profiteert hiervan.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:22 schreef riazop het volgende:
gaat MAY wel weer wat zeteltjes extra opleveren
Leg eens uit.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Verliezen. Labour profiteert hiervan.
Corbyn heeft juist meer zetels erbij in de laatste polls na Manchesterquote:Op zondag 4 juni 2017 01:22 schreef riazop het volgende:
dat geloof je toch zelf niet?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:22 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Volgens de Amerikaanse politie zijn messen dodelijker dan vuurwapens bij overvallen.
Dit - poll van vanavond (voor dit) gaf de Tories nog maar 1% lead over Labour - haar verdiende loonquote:Op zondag 4 juni 2017 01:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Verliezen. Labour profiteert hiervan.
Net als Le Pen er ook flink van profiteerdequote:Op zondag 4 juni 2017 01:22 schreef riazop het volgende:
https://www.amazon.com/Bubba-Blade-12-Inch-Flex/dp/B00HS0AANMquote:Op zondag 4 juni 2017 01:24 schreef riazop het volgende:
[..]
dat geloof je toch zelf niet?
die gasten hebben nauwelijks meer dan een broodmes. dit kan niet waar zijn, we worden bedrogen
Kut-moslims die hun pik laten zien; ik hoop dat jullie het overleefd hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, maar wij hadden in het dorp een potloodventer paar dagen geleden. Werd omschreven als 1m70 lang en getint.
Mwah, inwoners in grote steden die regelmatig met openbaar vervoer reizen en publieke evenementen bezoeken... Dit kun je toch niet toelaten als land.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het lijkt erop dat elke betrokkene uit een dorp in Nederland weer aangehaakt is om hun expertise te geven over de events in Londen wat al dan niet door moslims is gedaan.
Laten we met zijn allen bang zijn ipv te realiseren dat de kans te sterven door terroristen praktisch gelijk is aan het winnen van de loterij. Of naja, de dorpelingen alhier hebben praktisch gezien letterlijk 0 kans hierop. Inwoners van de grote 4 een iets grotere kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |