De enige die nog een beetje realistisch nadenkt.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:18 schreef Childofthe90s het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 04-06-2017 om 01:17:13We need to be smart, vigilant and tough. We need the courts to give us back our rights. We need the Travel Ban as an extra level of safety! reageer retweet
Ja hier ook. Wilde de laptop net uitzetten toen ik dit topic zag...quote:Op zondag 4 juni 2017 01:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik lust ook wel wat, vroeg gegeten, weet alleen nog niet wat... Wilde eigenlijk slapen, keek nog even op twitter...
De politie weet straks niet eens of iets uitgaansgeweld is of terrorismequote:Op zondag 4 juni 2017 01:19 schreef riazop het volgende:
mannen met messen...
hoe wanhopig zijn die terroristen?
Het leek me ook een wat vreemde plek voor een aanslag. Op dit tijdstip is het daar normaal gesproken compleet uitgestorven volgens mij.quote:
Klopt, maar wij hadden in het dorp een potloodventer paar dagen geleden. Werd omschreven als 1m70 lang en getint.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het lijkt erop dat elke betrokkene uit een dorp in Nederland weer aangehaakt is om hun expertise te geven over de events in Londen wat al dan niet door moslims is gedaan.
Laten we met zijn allen bang zijn ipv te realiseren dat de kans te sterven door terroristen praktisch gelijk is aan het winnen van de loterij. Of naja, de dorpelingen alhier hebben praktisch gezien letterlijk 0 kans hierop. Inwoners van de grote 4 een iets grotere kans.
Gekruizigd, allemaal. All suspects are guilty, otherwise they wouldn't be suspects, would they?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die hadden de Britten er al lang uitgewerkt ja.
Wijze man jahquote:Op zondag 4 juni 2017 01:20 schreef Infection het volgende:
[..]
De enige die nog een beetje realistisch nadenkt.
Is dit wel confirmed? Je zou zeggen dat er anno 2017 nu al beelden moeten zijn van de daders.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:20 schreef Momo... het volgende:
Over dodental valt nu nog weinig te zeggen nu er nog daders rond lopen
Welnee, deze man negeert rechts-extremistisch geweld.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:20 schreef Infection het volgende:
[..]
een halfuur geleden, daar gaan we weer.quote:
In de Amerikaanse situatie is dat volgens mij wel gerechtvaardigd. Het hogere gerechtshof is niet voor niets opgedeeld in conservatieven en democraten.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah.. tuurlijk, gebruik dit maar weer om het volk op te jennen tegen de rechtspraak.
Een spijkerbom af laten gaan in een groep kinderen is anders ook wel ziek.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Veel lager kun je volgens mij niet zakken.
Elke aanslag komen we dichter bij een doorbraak.quote:
In mijn broek gepist van het lachen... die is dement man...quote:Op zondag 4 juni 2017 01:20 schreef Infection het volgende:
[..]
Zo makkelijk mogelijk en zoveel mogelijk slachtoffers maken. Mes- en auto-aanvallen zijn zo goed als niet te voorkomen en maakt genoeg slachtoffers.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:19 schreef riazop het volgende:
mannen met messen...
hoe wanhopig zijn die terroristen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |