Nee, zij vinden dit heel heel erg, alleen wij zijn met meer tweeten ze dan en vervolgens gaan ze door met hetzelfde beleid en hebben niet door dat mensen in de EU het langzamerhand allemaal wat link vinden worden.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mensen die nogal doorgedraaid zijn is dit inderdaad wat mensen als Timmermans, Juncker en Verhofstadt leuk vinden. Dan ben je overigens ook wel goed gek in de kop, als je dat serieus denkt.
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:13 schreef superniger het volgende:
Al die mensen op Sky News.
Zo lopen wij ook over een paar maanden/jaren.
Echt hèquote:Op zondag 4 juni 2017 01:13 schreef riazop het volgende:
Die knulligheid van dit soort "terroristen"
Moet ik DAAR bang van worden?
London city en zo land meestal niks meer na 10.quote:
Een SJW gemixt met een flinke dosis heroïne.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wat is deze voor een type?twitter:rzuaslan twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 15:51:35Vanavond een Potluck Iftar met lezing van Nassr Eddine, Amazigh queermoslim theoloog. Geïnteresseerd? Let me know. reageer retweet
Het zou al heel wat zijn als die bobo's in Brussel de problemen eens gingen benoemen ipv alles maar weg te wuiven als iets dat wel over waait.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je hebt ook mensen die gewoon compleet gestoord zijn en daadwerkelijk die mensen (als Timmermans etc) letterlijk dood willen hebben. En die dan ook daadwerkelijk denken dat ze ergens stiekem dit allemaal gepland hebben als een soort Booswichtenclub.
Lekker knullig wat mensen vermoorden jaquote:Op zondag 4 juni 2017 01:13 schreef riazop het volgende:
Wij worden gespaard om een vage reden. Zal me niks verbazen als later blijkt dat hier een heel bolwerk zit ofzo.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:13 schreef superniger het volgende:
Gewoon in Wijk bij Duurstede gaan wonen. Dan zal het nog wel meevallen qua terrorisme.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:13 schreef superniger het volgende:
Dit zul je nog veel meer gaan zien in de toekomst. Dit zijn het nieuwe soort aanslagen die zo goed als niet te voorkomen zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:13 schreef riazop het volgende:
En jij bent de hele dag braaf.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:14 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Kan een Mod deze racistische onzin verwijderen...?
Dit wordt gewoon de waarheid, niet voor niks dat alleen het westen met culturen mengen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:14 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Kan een Mod deze racistische onzin verwijderen...?
Ik denk dat ik op de Veluwe ook redelijk safe zit. BibleBelt Unite.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon in Wijk bij Duurstede gaan wonen. Dan zal het nog wel meevallen qua terrorisme.
Ja, ze werd doped-up op een vies matras in een krakershol gevonden idd, toch?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een SJW gemixt met een flinke dosis heroïne.
Dit inderdaadquote:Op zondag 4 juni 2017 01:15 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dit wordt gewoon de waarheid, niet voor niks dat alleen het westen met culturen mengen.
wel discriminatie. dus niet braaf.quote:
Dat klopt welquote:Op zondag 4 juni 2017 01:15 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dit wordt gewoon de waarheid, niet voor niks dat alleen het westen met culturen mengen.
Haha inderdaadquote:Op zondag 4 juni 2017 01:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op de Veluwe ook redelijk safe zit. BibleBelt Unite.
Sommige mensen kunnen best ver gaan met de haat richting een bepaald iemand die ze verantwoordelijk houden voor bepaald leed ja, maar of dat Booswichtenclub verhaal echt leeft onder de meest extreme groep... hier op FOK! zeker niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je hebt ook mensen die gewoon compleet gestoord zijn en daadwerkelijk die mensen (als Timmermans etc) letterlijk dood willen hebben. En die dan ook daadwerkelijk denken dat ze ergens stiekem dit allemaal gepland hebben als een soort Booswichtenclub.
meerquote:
Vooralsnog is driekwart van wat hier gepost wordt strafbaar...quote:Op zondag 4 juni 2017 01:15 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Gelukkig was Merel er net nog.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat zouden we allemaal wel willen.
Poorten van de hel zitten dicht idd, dus je kunt alles flikken.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:16 schreef matigeuser het volgende:
Het is weer Ramadan! De meest vredige maand van het jaar.
Dat is wat anders want moslims zijn geen massa moordenaars. kut vergelijking.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Dus nazi's uitmaken voor massa-moordenaars is ook discriminatie?
Omdat de situatie nog 'ongoing' is, zullen ze zich op dit moment wel beperken tot nieuws over de veiligheidssituatie.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:16 schreef SecretPret het volgende:
Ik ben bang dat er best veel doden zijn. Er wordt amper wat over gemeld.
laatste wel.quote:
Die hadden de Britten er al lang uitgewerkt ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:17 schreef Smoofie het volgende:
Romeinen hadden dit beter aangepakt in hun glorietijd
Voordat ze homeopathisch gingen verdunnen met de Germanen?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:17 schreef Smoofie het volgende:
Romeinen hadden dit beter aangepakt in hun glorietijd
Dat doen ze ook, er gebeurt veel op het vlak van terrorismebestrijding dan je in het nieuws zal horen. Niet dat je daarmee alles zal kunnen voorkomen. Net als grenzen dicht onzin opmerking is omdat meeste van de recente grote aanslagen door in de EU geboren gasten werden gepleegd.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:12 schreef Infection het volgende:
[..]
Maar niet zo kort achter elkaar, dan moet je toch wel even na gaan denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |