twitter:PieriKaine twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:19:48HUGE number of armed police gathered at London Bridge Crossroads, telling people to move away #LondonBridge @BBCBreaking reageer retweet
twitter:WillHeaven twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:18:34Passerby says 15-20 people have been run over. "Westminster bridge all over again". Another says 7 or 8. reageer retweet
twitter:WillHeaven twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:21:01Another cab driver: man crashed into people then there was stabbing attack. London Bridge. reageer retweet
Je bent een ziek mannetje dat helemaal opleeft als moslims de keel van mensen doorsnijden.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat je denkt dat ik moslim ben?
(Tokkie ontcijferen vind ik lastig.)
Video in tweet.twitter:V_of_Europe twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:59:37Unconfirmed video from London after a 'terror' attack. #LondonBridge https://t.co/DGr3rXOoUU reageer retweet
We willen allemaal wel een stukje Stax.quote:
Nederland is niet zo belangrijk als wij denken. Maar Engeland heeft nu 10? grote aanslagen gehad? Nederland nog niet één!quote:Op zondag 4 juni 2017 00:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt idd, wordt eigenlijk steeds opvallender.
Een baard in een jurk moet je altijd wantrouwen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:00 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/LiamPLEdwards1/status/871137326336020481
Ik heb ook zoiets van "ik zou beter moeten weten". Toch post ik hier.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:58 schreef Status het volgende:
Moet nooit dit soort topics bekijken eigenlijk, want dan weet ik weer hoeveel mensen eigenlijk haat hebben tegenover allochtonen:')
Dit is de goden verzoeken.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nederland is niet zo belangrijk als wij denken. Maar Engeland heeft nu 10? grote aanslagen gehad? Nederland nog niet één!
Waarom schieten ze niet meteen?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:00 schreef skysherrif het volgende:
Eigenlijk moet je dit niet delen trouwens, ik deed het ook.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:00 schreef Infection het volgende:
Video in tweet.twitter:V_of_Europe twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:59:37Unconfirmed video from London after a 'terror' attack. #LondonBridge https://t.co/DGr3rXOoUU reageer retweet
Sommige mensen hier moet je gewoon hardnekkig negeren.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je bent een ziek mannetje dat helemaal opleeft als moslims de keel van mensen doorsnijden.
Ziet er uit als een Rooms-katholieke Christen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:00 schreef skysherrif het volgende:
Mjah grote kans dat hij daarom wordt staande gehouden, maar dat hij er niets mee te maken heeftquote:Op zondag 4 juni 2017 01:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Een baard in een jurk moet je altijd wantrouwen.
Want?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dit niet delen trouwens, ik deed het ook.
TR gemaakt. Hier ben ik niet van gediend.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je bent een ziek mannetje dat helemaal opleeft als moslims de keel van mensen doorsnijden.
Gelachen om de vergelijking.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:00 schreef SureD1 het volgende:
Het is hier net alsof je een Beierse bierkelder bent binnen gerend om aan je nieuws te komen...
Lekker reutelen uit de onderbuik
Ik haat geen allochtonen. Wat heet; een goede vriendin van mij is Marokkaanse. Die doet dus niets meer met de islam en wil er ook niets meer van weten. Getrouwd met een Nederlander. Kinderen. Een keer raden wie het eerst de lul is wanneer radicalen aan de macht komen: mensen als zij.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:58 schreef Status het volgende:
Moet nooit dit soort topics bekijken eigenlijk, want dan weet ik weer hoeveel mensen eigenlijk haat hebben tegenover allochtonen:')
Ja fuck ik schakel net in.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
En NOS houdt er na een kort bullentin weer mee op...
Jij bent ziekerquote:Op zondag 4 juni 2017 01:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mwaoh België is helemaal niet belangrijk, Zweden ook niet. NL is wel een landje dat overal in zit en overal aan mee doet. Met een behoorlijk GDP.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nederland is niet zo belangrijk als wij denken. Maar Engeland heeft nu 10? grote aanslagen gehad? Nederland nog niet één!
???twitter:V_of_Europe twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:59:37Unconfirmed video from London after a 'terror' attack. #LondonBridge https://t.co/DGr3rXOoUU reageer retweet
Sinds het Songfestival zeker.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Een baard in een jurk moet je altijd wantrouwen.
Ik negeer dat geleuter altijd.. Als mensen elkaar niet meer als mensen kunnen blijven zien dan zijn ze niet de moeite om op te reageren..quote:Op zondag 4 juni 2017 00:58 schreef Status het volgende:
Hij doet toch niks. Alsof je zo gekleed een aanslag gaat plegen. Kan best dat hij er niks mee te maken heeft.quote:
Datzelfde dacht ik ook. Totdat het topic nog altijd hoog in de AT list stond en toen dacht ik ik zal eens even kijken. En jawel hoor. De religie van de vrede laat weer van zich horen.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht bij het zien van het topic dat dat over de vorige keer ging...
Ik vind hem er verdacht genoeg uit zien om het vuur te openen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:02 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hij doet toch niks. Alsof je zo gekleed een aanslag gaat plegen. Kan best dat hij er niks mee te maken heeft.
Wel beetje matig als dan blijkt dat hij er werkelijk niks mee te maken had.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:02 schreef Momo... het volgende:
[..]
Geen risico nemen dat hij zichzelf opblaast ofzo
Is gewoon de standaard instructie van Britse politie aan burgers als ze in aanraking komen met geweldsituaties. Zie http://www.npcc.police.uk(...)AttacksStaySafe.aspxquote:
daarom blijven ze op afstandquote:Op zondag 4 juni 2017 01:02 schreef Momo... het volgende:
[..]
Geen risico nemen dat hij zichzelf opblaast ofzo
Kan ja, maar wel een grote kans dat deze video direct na de aanslag gemaakt is. Iemand die waarschijnlijk 'verdacht' is. Toch wel het melden waard aangezien het één van de daders kan zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Reele kans dat hij er niets mee te maken heeft
Ik vind jou niet goed snik.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind hem er verdacht genoeg uit zien om het vuur te openen.
België niet, maar Brussel (EU) wel natuurlijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwaoh België is helemaal niet belangrijk, Zweden ook niet. NL is wel een landje dat overal in zit en overal aan mee doet. Met een behoorlijk GDP.
Ik zag het op reddit en dacht wtf lagt hij ofzo... Blijkt het een echte aanslag te zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Datzelfde dacht ik ook. Totdat het topic nog altijd hoog in de AT list stond en toen dacht ik ik zal eens even kijken. En jawel hoor. De religie van de vrede laat weer van zich horen.
Burgemeester van Londonquote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef RobbieRonald het volgende:
Dit heb je nu eenmaal wanneer je in een grote stad woont... Welke gek zei dat ook alweer.
Goed verhaal!quote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik zag het op reddit en dacht wtf lagt hij ofzo... Blijkt het een echte aanslag te zijn.
Hij werkt gewoon mee.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:
twitter:Sywert twitterde op zondag 04-06-2017 om 01:03:03Lost for words: 'A person who was on London Bridge told a Reuters reporter that she saw three people who appeared to have their throats cut' reageer retweet
Doe even normaal johquote:Op zondag 4 juni 2017 01:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist wat ze willen, dat de bevolking of iemand iets terug gaat doen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
België niet, maar Brussel (EU) wel natuurlijk.
En Zweden heeft zich volledig onderworpen aan de islam. Die moeten zo nu en dan de vernedering voelen.
Ik vind Nederland nu typisch zo'n land waar de bevolking of iemand na een aanslag iets terug gaat doen. Misschien laten ze het daarom met rust
Wel hoor: http://www.independent.co(...)ombing-a7322846.htmlquote:
das dus media...quote:Op zondag 4 juni 2017 01:05 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn wooren terug. Dacht dat dit echt gezegd was.
Rutte moet nog steeds de onderste steen in Oekraïne naar boven halenquote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef LXIV het volgende:
Ik vind Nederland nu typisch zo'n land waar de bevolking of iemand na een aanslag iets terug gaat doen. Misschien laten ze het daarom met rust
Amen broeder.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:00 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
We willen allemaal wel een stukje Stax.
Maar Manchester heeft wel de UEFA Cup op tijd binnen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:06 schreef Mani89 het volgende:
Benefietconcert voor de aanslag in Manchester is nog niet eens geweest en de volgende islamitische slachtpartij heeft zich alweer voltrokken.
De moslimburgemeester van Londen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef RobbieRonald het volgende:
Dit heb je nu eenmaal wanneer je in een grote stad woont... Welke gek zei dat ook alweer.
Nee als een Islamitische Londenaar die instructies van gewapende politie opvolgt...quote:Op zondag 4 juni 2017 01:04 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dit ziet eruit als een roomblanke neonazi.
[ afbeelding ]
De NOS houdt waarschijnlijk de optie van witte neonazi's als daders nog gewoon open en ik gok zomaar dat ze de woorden "moslim" en "islam" nog niet gebruikt hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:05 schreef Momo... het volgende:
NOS heeft het nog steeds over mogelijke aanslagen. Nou lijkt me nu wel duidelijk.
Ze laten Nederland met rust omdat ze het hier veel te goed hebben, je ontkomt hier niet aan de uitkeringen, vakanties, telefoongeld en alles wat ze graag willen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
En Zweden heeft zich volledig onderworpen aan de islam. Die moeten zo nu en dan de vernedering voelen.
Ik ben heel benieuwd. Zo kort na elkaar. Kookpunt kan vrij abrupt bereikt worden.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:06 schreef Smoofie het volgende:
Engelse bevolking zal toch huilie huilie doen en dan verder leven.
Nee, ik hoor het niet in de video en zie nergens een bron.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wel hoor: http://www.independent.co(...)ombing-a7322846.html
En dan nog het grote aantal allochtonen in London. In sommige wijken is de sharia al actief.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Omdat het surrender monkeys zijn met hun politiek-correct gedrag
Die hebben ze vermoedelijk net zo veel gebruikt als de woorden 'neonazi's' en 'extreemrechts' ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
De NOS houdt waarschijnlijk de optie van witte neonazi's als daders nog gewoon open en ik gok zomaar dat ze de woorden "moslim" en "islam" nog niet gebruikt hebben.
"Het hoort erbij"quote:Op zondag 4 juni 2017 01:07 schreef Houtenbeen het volgende:
http://www.independent.co(...)ombing-a7322846.html
Blanke mensen doen dit niet. Dit soort wreedheden zijn voorbehouden aan moslims.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
De NOS houdt waarschijnlijk de optie van witte neonazi's als daders nog gewoon open en ik gok zomaar dat ze de woorden "moslim" en "islam" nog niet gebruikt hebben.
Dit krijg je met Klaver ookquote:Op zondag 4 juni 2017 01:07 schreef Houtenbeen het volgende:
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:07 schreef Houtenbeen het volgende:
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:07 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Nee, ik hoor het niet in de video en zie nergens een bron.
Het staat me niet helemaal scherp. Alle aanslagen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
22 september......quote:Op zondag 4 juni 2017 01:07 schreef Houtenbeen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |