"Het hoort erbij"quote:Op zondag 4 juni 2017 01:07 schreef Houtenbeen het volgende:
http://www.independent.co(...)ombing-a7322846.html
Blanke mensen doen dit niet. Dit soort wreedheden zijn voorbehouden aan moslims.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
De NOS houdt waarschijnlijk de optie van witte neonazi's als daders nog gewoon open en ik gok zomaar dat ze de woorden "moslim" en "islam" nog niet gebruikt hebben.
Dit krijg je met Klaver ookquote:Op zondag 4 juni 2017 01:07 schreef Houtenbeen het volgende:
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:07 schreef Houtenbeen het volgende:
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:07 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Nee, ik hoor het niet in de video en zie nergens een bron.
Het staat me niet helemaal scherp. Alle aanslagen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
België niet, maar Brussel (EU) wel natuurlijk.
En Zweden heeft zich volledig onderworpen aan de islam. Die moeten zo nu en dan de vernedering voelen.
Ik vind Nederland nu typisch zo'n land waar de bevolking of iemand na een aanslag iets terug gaat doen. Misschien laten ze het daarom met rust
22 september......quote:Op zondag 4 juni 2017 01:07 schreef Houtenbeen het volgende:
Dat zal wel mee gaan vallen. Ik heb gehoord dat de laatste 8 blanke Engelsen bij deze aanval zijn omgekomen. Wie gaat er dan nog koken?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:07 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd. Zo kort na elkaar. Kookpunt kan vrij abrupt bereikt worden.
Hoi Breivikquote:Op zondag 4 juni 2017 01:08 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Blanke mensen doen dit niet. Dit soort wreedheden zijn voorbehouden aan moslims.
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:08 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Blanke mensen doen dit niet. Dit soort wreedheden is voorbehouden aan moslims.
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:07 schreef mouzzer het volgende:
Filmpje van zwaarbewapende politie in de metro.twitter:
Volgens mensen die nogal doorgedraaid zijn is dit inderdaad wat mensen als Timmermans, Juncker en Verhofstadt leuk vinden. Dan ben je overigens ook wel goed gek in de kop, als je dat serieus denkt.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is dit nou het multiculturele feestje dat mensen zoals Timmerfrans, Juncker en Verhofstadt voor ogen hebben?
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
Er zijn tevens blanke moslims.
Echt, ga gewoon naar stormfront frontpage.
0:32quote:Op zondag 4 juni 2017 01:07 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Nee, ik hoor het niet in de video en zie nergens een bron.
Die hebben heel wat vermaak met dat wegkijk-volk inderdaad.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:08 schreef Strani het volgende:
FOK! op een avond als deze moet echt fantastisch leesvoer zijn voor psychologen en cultureel antropologen..
Mwaoh, veel mensen die het spoor van het Driemanschap van de Nederlandsche Unie volgen altijd in NL. Verder als kolonialisme idd een motief is, vanuit de geschiedenis hebben de Nederlanden het kolonialisme half om half uitgevonden en het moderne kapitalisme en het globalisme. Maar ja, mogelijk dat die lui niet hebben opgelet bij geschiedenislessen natuurlijk dat kan.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
België niet, maar Brussel (EU) wel natuurlijk.
En Zweden heeft zich volledig onderworpen aan de islam. Die moeten zo nu en dan de vernedering voelen.
Ik vind Nederland nu typisch zo'n land waar de bevolking of iemand na een aanslag iets terug gaat doen. Misschien laten ze het daarom met rust
Absoluut. En dit is pas het begin. Die lui zouden ze godverdomme moeten opknopen wegens hoogverraad. Voor mijn part halen we de guillotine uit het vet.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is dit nou het multiculturele feestje dat mensen zoals Timmerfrans, Juncker en Verhofstadt voor ogen hebben?
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:08 schreef Strani het volgende:
FOK! op een avond als deze moet echt fantastisch leesvoer zijn voor psychologen en cultureel antropologen..
Die hebben veel vermaak met zo'n beetje iedereen hier. Zowel de wegkijkers als hun tegenstanders.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Die hebben heel wat vermaak met dat wegkijk-volk inderdaad.
Ik hoop dat er ooit een tijd komt dat ze gestraft worden voor hun daden en de laatste dagen van hun miezerige leven in de gevangenis doorbrengen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou nou, levenslang in de cel zou ik ook prima vinden hoor.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Absoluut. En dit is pas het begin. Die lui zouden ze godverdomme moeten opknopen wegens hoogverraad. Voor mijn part halen we de guillotine uit het vet.
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mensen die nogal doorgedraaid zijn is dit inderdaad wat mensen als Timmermans, Juncker en Verhofstadt leuk vinden. Dan ben je overigens ook wel goed gek in de kop, als je dat serieus denkt.
Er vinden al honderd jaar aanslagen plaatst in grote steden en zeker in de UK, logisch dat ze daar op voorbereid zijn en aangeven dat het in een grote stad kan gebeuren.quote:
Gelukkig werkt dat in het Midden-Oosten en Afrika ook zo goed.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:10 schreef 6star6lord6 het volgende:
Gelukkig zijn alle blanken binnenkort uitgeroeid, dan zijn er ook geen aanslagen meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |