België niet, maar Brussel (EU) wel natuurlijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwaoh België is helemaal niet belangrijk, Zweden ook niet. NL is wel een landje dat overal in zit en overal aan mee doet. Met een behoorlijk GDP.
Ik zag het op reddit en dacht wtf lagt hij ofzo... Blijkt het een echte aanslag te zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Datzelfde dacht ik ook. Totdat het topic nog altijd hoog in de AT list stond en toen dacht ik ik zal eens even kijken. En jawel hoor. De religie van de vrede laat weer van zich horen.
Burgemeester van Londonquote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef RobbieRonald het volgende:
Dit heb je nu eenmaal wanneer je in een grote stad woont... Welke gek zei dat ook alweer.
Goed verhaal!quote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik zag het op reddit en dacht wtf lagt hij ofzo... Blijkt het een echte aanslag te zijn.
Hij werkt gewoon mee.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind hem er verdacht genoeg uit zien om het vuur te openen.
quote:
twitter:Sywert twitterde op zondag 04-06-2017 om 01:03:03Lost for words: 'A person who was on London Bridge told a Reuters reporter that she saw three people who appeared to have their throats cut' reageer retweet
Doe even normaal johquote:Op zondag 4 juni 2017 01:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind hem er verdacht genoeg uit zien om het vuur te openen.
Volgens mij is dat juist wat ze willen, dat de bevolking of iemand iets terug gaat doen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
België niet, maar Brussel (EU) wel natuurlijk.
En Zweden heeft zich volledig onderworpen aan de islam. Die moeten zo nu en dan de vernedering voelen.
Ik vind Nederland nu typisch zo'n land waar de bevolking of iemand na een aanslag iets terug gaat doen. Misschien laten ze het daarom met rust
Wel hoor: http://www.independent.co(...)ombing-a7322846.htmlquote:
das dus media...quote:Op zondag 4 juni 2017 01:05 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn wooren terug. Dacht dat dit echt gezegd was.
Rutte moet nog steeds de onderste steen in Oekraïne naar boven halenquote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef LXIV het volgende:
Ik vind Nederland nu typisch zo'n land waar de bevolking of iemand na een aanslag iets terug gaat doen. Misschien laten ze het daarom met rust
Amen broeder.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:00 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
We willen allemaal wel een stukje Stax.
Maar Manchester heeft wel de UEFA Cup op tijd binnen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:06 schreef Mani89 het volgende:
Benefietconcert voor de aanslag in Manchester is nog niet eens geweest en de volgende islamitische slachtpartij heeft zich alweer voltrokken.
De moslimburgemeester van Londen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef RobbieRonald het volgende:
Dit heb je nu eenmaal wanneer je in een grote stad woont... Welke gek zei dat ook alweer.
Nee als een Islamitische Londenaar die instructies van gewapende politie opvolgt...quote:Op zondag 4 juni 2017 01:04 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dit ziet eruit als een roomblanke neonazi.
[ afbeelding ]
De NOS houdt waarschijnlijk de optie van witte neonazi's als daders nog gewoon open en ik gok zomaar dat ze de woorden "moslim" en "islam" nog niet gebruikt hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:05 schreef Momo... het volgende:
NOS heeft het nog steeds over mogelijke aanslagen. Nou lijkt me nu wel duidelijk.
Ze laten Nederland met rust omdat ze het hier veel te goed hebben, je ontkomt hier niet aan de uitkeringen, vakanties, telefoongeld en alles wat ze graag willen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
En Zweden heeft zich volledig onderworpen aan de islam. Die moeten zo nu en dan de vernedering voelen.
Ik ben heel benieuwd. Zo kort na elkaar. Kookpunt kan vrij abrupt bereikt worden.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:06 schreef Smoofie het volgende:
Engelse bevolking zal toch huilie huilie doen en dan verder leven.
Nee, ik hoor het niet in de video en zie nergens een bron.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wel hoor: http://www.independent.co(...)ombing-a7322846.html
En dan nog het grote aantal allochtonen in London. In sommige wijken is de sharia al actief.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Omdat het surrender monkeys zijn met hun politiek-correct gedrag
Die hebben ze vermoedelijk net zo veel gebruikt als de woorden 'neonazi's' en 'extreemrechts' ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
De NOS houdt waarschijnlijk de optie van witte neonazi's als daders nog gewoon open en ik gok zomaar dat ze de woorden "moslim" en "islam" nog niet gebruikt hebben.
"Het hoort erbij"quote:Op zondag 4 juni 2017 01:07 schreef Houtenbeen het volgende:
http://www.independent.co(...)ombing-a7322846.html
Blanke mensen doen dit niet. Dit soort wreedheden zijn voorbehouden aan moslims.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
De NOS houdt waarschijnlijk de optie van witte neonazi's als daders nog gewoon open en ik gok zomaar dat ze de woorden "moslim" en "islam" nog niet gebruikt hebben.
Dit krijg je met Klaver ookquote:Op zondag 4 juni 2017 01:07 schreef Houtenbeen het volgende:
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:07 schreef Houtenbeen het volgende:
quote:Op zondag 4 juni 2017 01:07 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Nee, ik hoor het niet in de video en zie nergens een bron.
Het staat me niet helemaal scherp. Alle aanslagen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
22 september......quote:Op zondag 4 juni 2017 01:07 schreef Houtenbeen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |